Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zien
Dat denk ik niet neequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 3.weken zouden de lagere scholen hier weer open gaan. Moet het nog maar eens zien
Junoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.
Ik hoorde dat ze dat van plan waren in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet vanuit met de maatregelen tot 1 juno.
Hier niet eens zeker of ze dit schooljaar open gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou ja op zich. Heb mijn naaimachine goed leren kennen, twee schilderijen af gemaakt, nagels leren zetten en m’n spullen zijn tot op het ziekelijke toe geordend.quote:
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mja blijf maar netjes binnen. Voor mij zo'n probleem niet. Beetje raar wel.
Ik laat het liever gewoon door lopen en betalen. Zonder dat ik wat terug hoef. Belastingdienst vertrouw ik al niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou heb ik geen les en is online ook geen optie. Prima op zich kan wel op m’n kind letten erdoor maar jeetje. Ga nu zwaar blijven zitten omdat ik pas in het tweede semester weer ben begonnen.
Oh. Was het maar zo’n feest.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil wild child ons iets vertellen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja op zich. Heb mijn naaimachine goed leren kennen, twee schilderijen af gemaakt, nagels leren zetten en m’n spullen zijn tot op het ziekelijke toe geordend.
Morgen maar even in de piano kijken waar een draadje los zit en solderen, dan kan ik ook gaan leren pingelen.
Nou ja studeren en ondernemen is nogal een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat het liever gewoon door lopen en betalen. Zonder dat ik wat terug hoef. Belastingdienst vertrouw ik al niet zo.
Ja heb al een PlayStation gekocht omdat ik geen moer heb uitgegeven. Had gewoon bijna duizend euro over deze maand.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
Maar ik zie het positief. Nu zit iedereen binnen en niemand gaat uit, dus er kan veel gespaard worden en over 4 maanden gaan al die bouwmarkten het druk krijgen. Snel aandelen ikea kopen.
En over 9 maanden natuurlijk de kinderbedjes
Weinig sparen de meeste zonder werk binnenkort missch of 80 pr uitkering.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
Maar ik zie het positief. Nu zit iedereen binnen en niemand gaat uit, dus er kan veel gespaard worden en over 4 maanden gaan al die bouwmarkten het druk krijgen. Snel aandelen ikea kopen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:23 schreef devzero het volgende:
Doe mij maar eentje lijkt me leukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 05:25 schreef 00wildchild het volgende:
Ah ik zie weer een kansje. Als m’n opleiding niet dicht zou zijn zou ik nu babykamers kunnen maken maar jaaaa nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |