Bij mij keek ooit een hert midden in de nacht naar mijn koplampenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Buidelrat? Zijn goede klimmers, uitermate traag en blijven verbaasd stil staan in het licht van een auto (aka je vindt ze meestal naast de weg)
Ja hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
De tijd gaat toch ineens hard als de dt er aan komt
Ik zag ooit een hertje worden aangereden 😭quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij keek ooit een hert midden in de nacht naar mijn koplampen.
Was wel schrikken overigens.
Zei je ja, best wel geinig. Hoop zijn zo aan het kwekken, letten niet op de tijd danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel origineel. Ik heb dat ook wel eens om 2:37 gedaan en toen trapten sommigen er ook in
Ik zag ooit een hert dat bijna was aanreden. En even wachten om dank je wel tegen mij te zeggen ho maar. Beest rende direct weer verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag ooit een hertje worden aangereden 😭
Jij toch ook sky?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
Succes zometeen met de DT
Pak de dubbel @:moemoe you can do it 😋
Stormde je zo hard op haar af ja?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag ooit een hertje worden aangereden 😭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |