Ja, Mario en poepenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
als hij het niet vergeet of niet net moet poepen
Hoe is het nu bij jou dev met die corona ellende, nog nw regels?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
als hij het niet vergeet of niet net moet poepen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoe is het nu bij jou dev met die corona ellende, nog nw regels?
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
Corona is over een weekje of zo voorbij en de economie zal weer heel snel een stuk sterker zijn![]()
en Trump heeft het net gezegd dus het moet wel waar zijn
Dat dat weer kan in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie op trending een dansende Alberto Stegeman in een hiphop clipLaatste wat ik had verwacht
Ik heb weer voldoende wc papier, dus ik kan weer een maand lekker zitten schijtenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die is echt niet goed hoor die man. Let jij maar goed op daar ook.
Heb je ook wapens gehamsterdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb weer voldoende wc papier, dus ik kan weer een maand lekker zitten schijten
En een submachinegun om de plunderaars buiten te houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een gracht om mijn huis gegraven.
In Nederland kun je ook een hoop spul krijgen, maar dan is dat niet helemaal officieel (ja, ik had een aantal Serviërs en een Rus als collegaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die hebben ze zat daar, ben in zo een winkel geweest daar. Wat een keuze zeg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een submachinegun om de plunderaars buiten te houden
Heb in mijn jongere jaren op een sportschutters vereniging gezeten. Maar was toen al zat te krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook een hoop spul krijgen, maar dan is dat niet helemaal officieel (ja, ik had een aantal Serviërs en een Rus als collega)
Waar kan ik die kopen? Kan ik op muggen gaan jagenquote:
Dat weet jij als Amerikaan toch het bestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar kan ik die kopen? Kan ik op muggen gaan jagen
Ik ga morgen wel even kijken in de supermarktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat weet jij als Amerikaan toch het best
Gek genoeg daarvoor daarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even kijken in de supermarkt
Een 9mm bij een happy mealquote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even kijken in de supermarkt
https://www.acme-worldwid(...)stems/m-134-minigun/quote:
Jammer dat dat schieten zo duur is, met 4000 kogels per minuut lopen de kosten toch al snel op. En na wat flesjes bier heb je toch zeker 5 minuten nodig om wat te rakenquote:
Mijn zoon ff schieten daar in Miami, 2 min met een soort mitrailleur 350 usd😂quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat dat schieten zo duur is, met 4000 kogels per minuut lopen de kosten toch al snel op. En na wat flesjes bier heb je toch zeker 5 minuten nodig om wat te raken
Voor de gemiddelde fokker is 2 minuten gemiddeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 04:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn zoon ff schieten daar in Miami, 2 min met een soort mitrailleur 350 usd😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |