Die is ook lekker!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij is goedgekeurd en was helemaal niet zo pittig! Toch geef ik de voorkeur aan zongedroogde tomaten hummus.
Toch ben ik nog wel voorzichtig positief. Weet niet of er in het weekend ook een kleine lag ontstaat in Italië, maar waar het voor het weekend nog doorgroeide naar 6000 gevallen en meer, zit de groei de laatste dagen rond de 5000. Ik heb nog wel goede hoop dat het daar de komende dagen rond blijft hangen en misschien verder gaat dalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
Helaas weer hogere aantallen in Italië vandaagDan maar hopen dat vandaag nog een uitschieter was en dat morgen de trend van de afgelopen twee dagen doorzet.
Ik ook hoor, en sowieso zullen we schommelingen blijven zien. Dat was andersom ook zo, dat er af en toe een dag met lagere nummers tussen zat maar de trend nog altijd omhoog ging.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toch ben ik nog wel voorzichtig positief. Weet niet of er in het weekend ook een kleine lag ontstaat in Italië, maar waar het voor het weekend nog doorgroeide naar 6000 gevallen en meer, zit de groei de laatste dagen rond de 5000. Ik heb nog wel goede hoop dat het daar de komende dagen rond blijft hangen en misschien verder gaat dalen.
Die ben ik gelukkig nog nooit tegengekomen en daar houd ik ook minimaal 1,5 meter afstand vanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is ook lekker!Maar pittig is wel echt mijn favoriet. Vooral chipotle hummus, maar die is wel een stuk pittiger dan de reguliere, dus denk dat je die niet zo lekker gaat vinden.
Precies! En we willen allemaal natuurlijk graag zien dat de getallen heel snel naar beneden lopen natuurlijk, dus elke hint in die richting pakken we stiekem allemaal toch een beetje op als de trendbreuk waarna het alleen nog maar beter wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en sowieso zullen we schommelingen blijven zien. Dat was andersom ook zo, dat er af en toe een dag met lagere nummers tussen zat maar de trend nog altijd omhoog ging.
Ja precies. Nou, we zullen zien! Test jij vanavond (20:30) de Houseparty app mee?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Precies! En we willen allemaal natuurlijk graag zien dat de getallen heel snel naar beneden lopen natuurlijk, dus elke hint in die richting pakken we stiekem allemaal toch een beetje op als de trendbreuk waarna het alleen nog maar beter wordt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ben ik gelukkig nog nooit tegengekomen en daar houd ik ook minimaal 1,5 meter afstand van
Nog nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Nou, we zullen zien! Test jij vanavond (20:30) de Houseparty app mee?
Dat had ik ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
Huh ik heb vast weer onder een steen geleefd @:ijs_beer, maar je bent zwart?!![]()
Alles okee?
Huh? Wit toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
Huh ik heb vast weer onder een steen geleefd @:ijs_beer, maar je bent zwart?!![]()
Alles okee?
twitter:HillaryClinton twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 17:03:12Please do not take medical advice from a man who looked directly at a solar eclipse. reageer retweet
De app installeren en Momo even een DM sturen met je usernamequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog niet
Wat moet ik doen om mee te testen?
Nee hoor, ik zit eenaam in mijn eentje te wachten tot het feestje begintquote:
twitter:palpeet twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 18:43:14Een winkel in Baarle-Nassau heeft op verzoek van de Belgische autoriteiten een deel van de winkel af moeten zetten met linten omdat dat gedeelte technisch gezien in België ligt en ik kom niet meer bij hahahaha https://t.co/3fddGQaHA9 https://t.co/SilxDDeb7F reageer retweet
Jup en jup.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
Alles okee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |