Mogen ze het hele jaar doen. Weg met de drukte in de supermarktenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:21 schreef Newone82 het volgende:
Jumbo voert deurbeleid in: maximaal één klant per 10 vierkante meter
https://www.ad.nl/koken-e(...)ante-meter~ac6818f6/
Het virus overleeft niet op geld en objecten. Zeker niet als het "koude" objecten betreft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:34 schreef Fer het volgende:
Nieuw deurbeleid op de deur, bewaker was er al. Maar doet niet aan handhaven verder.
Vieze karren, desinfectie doekjes op, groepjes van 2 binnen, een bejaard stel binnen en personeel wat geen moer geeft om 1,5m
Er was zojuist een artikel verschenen dat het zelfs 17 dagen(!) kan overleven op oppervlakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het virus overleeft niet op geld en objecten. Zeker niet als het "koude" objecten betreft.
Er verschijnen wel meer artikelen........quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er was zojuist een artikel verschenen dat het zelfs 17 dagen(!) kan overleven op oppervlakken.
Beveiligers zijn waardeloos vaak in supermarkten... sommige zijn drukker met hun smartphone: dan waar ze voor aangenomen zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:34 schreef Fer het volgende:
Nieuw deurbeleid op de deur, bewaker was er al. Maar doet niet aan handhaven verder.
Vieze karren, desinfectie doekjes op, groepjes van 2 binnen, een bejaard stel binnen en personeel wat geen moer geeft om 1,5m
Goede vraag, is al een paar dagen. Vannacht om 0.01 waren ze al vol (toen kwamen ze erbij), dat is echt onmogelijk. Gaat om AH in dit geval.quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand wanneer de slots vrijkomen voor thuisbezorgen?
Alles zit direct vol. Maar er is natuurlijk een moment wanneer de nieuwe vrijkomen.
Lukt het hier iemand om wel te bestellen?
Tis een grote 1 april grap.quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:59 schreef dodoria het volgende:
ik zit in lockdown gebied.
Hier mag je geen kinderen mee de supermarkt in: iedereen moet alleen. Een max aantal klanten per winkel en dan 1 naar buiten, 1 naar binnen. En buiten staat een rij met 2m afstand tussen eidere wachtende.
Verder worden de pinautomaten en karretjes na ieder gebruik gedesinfecteerd en moeten klanten wegwerphandschoenen dragen. De cassieres zitten achter grote plastic schermen. Sommige goederen zit een maximum aantal op. En verde ruiteraard ook in de winkel 2m afstand bewaren.
Het is een beetje onwerkelijk allemaal.
Ik voel me wel redelijk beflikkerd aangezien ik een vaste besteller was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goede vraag, is al een paar dagen. Vannacht om 0.01 waren ze al vol (toen kwamen ze erbij), dat is echt onmogelijk. Gaat om AH in dit geval.
Picnic deed het altijd om 0.00 maar vanaf vandaag om 9.00quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voel me wel redelijk beflikkerd aangezien ik een vaste besteller was.
Ik heb dezelfde ervaring. Elke keer als ze erbij komen is het direct vol.
Jij bij picnic wel kunnen bestellen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Picnic deed het altijd om 0.00 maar vanaf vandaag om 9.00
wb de AH dacht ik ook dat het 0:00 was.
Ik heb nog niet online besteld, wel geloerd. Bij picnic heb ik iets vaker een vrij tijdslot gezien. En dat is dan met een week ipv 2 weken bij de AH.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bij picnic wel kunnen bestellen?
Ik voel me nu in de supermarkt ook een ontzettende kneus. Ik heb geen idee waar ik alles moet vinden, ga 10 keer die hele winkel door.
zo, dat zou wel echt een goed geslaagde zijn dan, dat we daar met z'n allen mooi ingestonken zijnquote:
Net zoals in de rest van Nederland.quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:59 schreef dodoria het volgende:
ik zit in lockdown gebied.
Hier mag je geen kinderen mee de supermarkt in: iedereen moet alleen. Een max aantal klanten per winkel en dan 1 naar buiten, 1 naar binnen. En buiten staat een rij met 2m afstand tussen eidere wachtende.
Verder worden de pinautomaten en karretjes na ieder gebruik gedesinfecteerd en moeten klanten wegwerphandschoenen dragen. De cassieres zitten achter grote plastic schermen. Sommige goederen zit een maximum aantal op. En verde ruiteraard ook in de winkel 2m afstand bewaren.
Het is een beetje onwerkelijk allemaal.
Ik woon in Bergen op Zoom en ervaar nauwelijks lege schappen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ben toch wel benieuwd waar de mensen, die nauwelijks / geen problemen hebben met drukte en lege schappen in supermarkten, wonen?
Ik heb zo'n vermoeden dat het in het oosten van het land deze problemen minder aanwezig zijn, dan in het westland. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen geen supermarkt heb bezocht, maar tot en met afgelopen weekend was het in Leiden een ramp (is misschien ook afhankelijk van welk deel van de dag je gaat, dit kan...)
Gewoon midden in het Westland. Totaal geen problemen op wc-papier na.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ben toch wel benieuwd waar de mensen, die nauwelijks / geen problemen hebben met drukte en lege schappen in supermarkten, wonen?
Ik heb zo'n vermoeden dat het in het oosten van het land deze problemen minder aanwezig zijn, dan in het westland. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen geen supermarkt heb bezocht, maar tot en met afgelopen weekend was het in Leiden een ramp (is misschien ook afhankelijk van welk deel van de dag je gaat, dit kan...)
Daar ligt toch echt een taak voor de omgeving om oudjes daar van te weerhouden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:53 schreef Zana het volgende:
Ik had vanochtend de indruk dat de cassieres nu extra langzaam werken en sowieso wachten totdat de klant voor je al zijn boodschappen heeft ingepakt. Verder was er nog niets de merken van de afgetelde winkelwagens, denk dat dat pas in de loop van de dag bij de winkels werd ingevoerd.
Hoewel, bij de Action kreeg ik van een medewerkster een mandje in de hand gedrukt.
Voor veel (oudere) mensen is het bezoek in de supermarkt nu ook een soort "uitje" geworden, want hun contacten zijn nu toch extra beperkt.
Bestellen is en blijft een drama inderdaad. Echt alle bezorgslots worden direct ingevuld zodra ze vrij worden gesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik had me voorgenomen online te bestellen om zo wekelijjs vers fruit,groente,melk, eieren, vleesbeleg en dat soort beperkt houdbare dingen zo te blijven houden.
Nu heeft de jumbo echter een stop.
Overal is het vol, zelfs afhalen.
Nu is het een dilemma omdat ik in een risicogroep zit en niet naar de supermarkt wil.
Lastig, lastig.
Dat was toevallig een supermarkt tegenover van een woon-zorg centrum.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daar ligt toch echt een taak voor de omgeving om oudjes daar van te weerhouden.
Af en toe een aardbeving, maar daar blijft het wel bij in 'klein Moskou'quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef Rene het volgende:
Groningen. Alwaar ze sowieso weinig issues kennen.
Ik heb tegen mijn moeder gezegd "Je mag naar buiten maar tot het hekje, verder niet"quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef Zana het volgende:
[..]
Dat was toevallig een supermarkt tegenover van een woon-zorg centrum.
Ik weet niet of je het ouderen moet "verbieden" om naar een winkel te gaan, er zijn best nog vitale oudere mensen, die willen niet de hele dag binnen zitten, maar ook een ommetje maken.
Bovendien, vaak kunnen ze ook niet on-line bestellen, omdat ze het nog nooit gedaan hebben of omdat de mindestbestelbedrag zo hoog is of er helemaal de mogelijkheid niet is of ze geen datum meer kunnen prikken.
Volgens mij werd bij ons in de stad ook de huishoudelijke hulp stopgezet en niet iedereen heeft familie om de hoek wonen.
Echt he, het voelt net als een soort stoelendans.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bestellen is en blijft een drama inderdaad. Echt alle bezorgslots worden direct ingevuld zodra ze vrij worden gesteld.
Je bedoelt de omgeving die nu met de schoolgaande thuis les aan het geven is én aan het werk is én maar met 1 persoon tegelijk naar buiten mag? Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef the-eye het volgende:
Daar ligt toch echt een taak voor de omgeving om oudjes daar van te weerhouden.
Wat dacht je van desnoods de huisdeursleutel bij je steken dan kunnen ze de deur niet achter zich sluiten. Gewoon streng aanpakken die oudjes. Deden ze vroeger ook bij onsquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:02 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Je bedoelt de omgeving die nu met de schoolgaande thuis les aan het geven is én aan het werk is én maar met 1 persoon tegelijk naar buiten mag? Hoe zie je dat voor je?
Geen idee waar je vandaan komt of wat je bedoelt te zeggen. Maar waar ik vandaan kom vertel je dat ik bejaarden moet gaan verwonden met een huissleutel zodat ze deur niet meer uit kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:07 schreef the-eye het volgende:
Wat dacht je van desnoods de huisdeursleutel bij je steken dan kunnen ze de deur niet achter zich sluiten. Gewoon streng aanpakken die oudjes. Deden ze vroeger ook bij ons
Bij Picnic openen de slots vaak om middernacht. Hebben ze vorige week een mail gestuurd dat ze dit aan gaan passen naar 9 uur 's ochtends 'zodat iedereen een eerlijke kans krijgt'. Je begrijpt wel wat er met die app gebeurt tussen 9 en 10quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Echt he, het voelt net als een soort stoelendans.
Wel een idee om te weten wanneer die slots open gaan dan.
Blijft bizar toch, ineens zo boodschappen doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan komt of wat je bedoelt te zeggen. Maar waar ik vandaan kom vertel je dat ik bejaarden moet gaan verwonden met een huissleutel zodat ze deur niet meer uit kunnen
Say what?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan komt of wat je bedoelt te zeggen. Maar waar ik vandaan kom vertel je dat ik bejaarden moet gaan verwonden met een huissleutel zodat ze deur niet meer uit kunnen
Gepubliceerd en peer reviewed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er verschijnen wel meer artikelen........
Groningen koningen, de stad waar de semi-lockdown wel op tijd kwam, de stad met de beste ziekenhuizen en een eigen zuid-korea beleid.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef Rene het volgende:
Groningen. Alwaar ze sowieso weinig issues kennen.
Rechtsbovenaan in je zoekveld op het beginscherm zit een barcode scannerquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je met de AH app kan betalen bij thuisbezorgen? Zie nergens een qr scanner
We doen het goedddddquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Groningen koningen, de stad waar de semi-lockdown wel op tijd kwam, de stad met de beste ziekenhuizen en een eigen zuid-korea beleid.
Ik ben niet erg onder de indruk van het gedrag in supermarkten in het centrum. Veel jongeren die in groepjes boodschappen gaan doen en als een kip zonder kop rondlopen. Als het zo doorgaat schiet ik binnenkort uit mijn slof.quote:
Je bedoelt dat je dan gaat losbarsten in een preek? Zoals in de F1 topics?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben niet erg onder de indruk van het gedrag in supermarkten in het centrum. Veel jongeren die in groepjes boodschappen gaan doen en als een kip zonder kop rondlopen. Als het zo doorgaat schiet ik binnenkort uit mijn slof.
Ah dus de barcode scanner werkt daar ook voor? Thanksquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:27 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Rechtsbovenaan in je zoekveld op het beginscherm zit een barcode scanner
De derde wereldoorlog niet al in de verte aan zien komen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:07 schreef Landgeld het volgende:
Toiletpapier volop aanwezig en in de bonus
Hamsteraars
Bij de Lidl hier zag een dame met kind. Kind graait met de vingers in broodjesbak. Mama zegt nee, kindje laat het broodje vallen, en ze lopen door. Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Zonet bij de Lidl geweest:
- buiten de deur zie je op de grond "hou 1,5 meter afstand" stickers
- winkelmandjes zijn weggehaald
- winkelwagentjes zijn verplicht en er staat permanent iemand om ze schoon te maken
- rijst is op maar pasta is ruim op voorraad
- alle medewerkers hadden wegwerphandschoenen
Wat ik me wel afvraag, hoe vaak wordt er gereinigd bij:
- de broodafdeling tangen
- de koelvakdeur handvat
- de touch screens van de zelfscan kassa's
Wat ik graag had gezien:
- bij de ingang een grote papieren rol waar je een stuk van kan afscheuren of aangereikt door een medewerker waarmee je tangen, handvatten en touchscreens kan bedienen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn moeder gezegd "Je mag naar buiten maar tot het hekje, verder niet"
Dat is wat ze vroeger tegen ons zei en nu geldt dat voor haar
Eindhoven hier. Al dik een week alles te krijgen. Het is hier nooit echt extreem geweest met leeg schap na leeg schap. Twee weken geleden een weekje geen wc papier, en pasta en rijst nagenoeg leeg, maar nog wel te krijgen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
Emmen. Als ik terugkijk naar laatste drie weken is er een enkele keer sprake geweest van lege toiletpapierschappen. Voor de rest gewoon alles te verkrijgen, van vers brood tot pasta en van rijst tot paracetamol. De Lidl lijkt wel wat leger te zijn dan de Jumbo, dat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
In mijn supermarkt in Amsterdam is ook nagenoeg alles weer te verkrijgen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:58 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Eindhoven hier. Al dik een week alles te krijgen. Het is hier nooit echt extreem geweest met leeg schap na leeg schap. Twee weken geleden een weekje geen wc papier, en pasta en rijst nagenoeg leeg, maar nog wel te krijgen...
Gisteren rond 18.00 naar de super gegaan. Super was nagenoeg uitgestorven, desinfecterend middel aan de poortjes, winkelwagen verplciht. Alles was er, echt alles, en bijna volle schappen.
Ik sta echt versteld van de foto's die voorbij zijn gekomen van de lege schappen in de Randstad
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.
In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Ben er wel weer ff klaar mee.
Wtf?!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.
In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Man, man, man ......quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Neem jij nog voorzorgsmaatregelen zoals handschoenen etc?quote:
Ik draag mijn winter handschoenen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Neem jij nog voorzorgsmaatregelen zoals handschoenen etc?
quote:Medewerkers van een supermarkt in Susteren zijn gisteravond ‘compleet verrot gescholden’ omdat klanten verplicht met een winkelkar boodschappen moeten doen. Bij een aantal Plus-supermarkten in Nederland staat daarom vandaag beveiliging.
De maat is vol, stelt de gefrustreerde ondernemer uit Limburg op Facebook. ,,Het dieptepunt in mijn loopbaan als ondernemer is bereikt. Vanavond zijn medewerkers van ons bedrijf compleet verrot gescholden omdat ze klanten verzochten een winkelkar te pakken. Zij durfden daarna de winkel niet meer in."
Sinds gisteren gelden er in de supermarkten in Nederland nieuwe regels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Zo zit er een limiet aan hoeveel klanten er de supermarkt in mogen. Om anderhalve meter afstand te bewaren tussen klanten, is het in veel supermarkten bovendien verplicht met een winkelwagen te winkelen.
En dat leidt schijnbaar tot frustratie bij klanten in Susteren. ,,Houd je gewoon zonder discussie aan de regels. Als je dit niet van plan bent, ga dan ergens anders uw etenswaren halen. Wij hebben ook niet gevraagd om deze crisis en volgen de regels zoals deze in Nederland gelden", stelt de ondernemer die zijn bericht op Facebook verder niet wil toelichten.
In welke kansenwijk woon je?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik draag mijn winter handschoenen.
Enig idee hoe laat die vrij worden gegeven? Is dat precies om middernacht voor de volgende dag? Of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bestellen is en blijft een drama inderdaad. Echt alle bezorgslots worden direct ingevuld zodra ze vrij worden gesteld.
Hier in ieder geval om 9 uur 's ochtends vanaf een paar dagen geleden. Daarvoor was het inderdaad om middernacht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Enig idee hoe laat die vrij worden gegeven? Is dat precies om middernacht voor de volgende dag? Of hoe werkt dat?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef maily het volgende:
Medewerkers supermarkt verrot gescholden om nieuwe coronamaatregelen
[..]
Ik woon in een dorp vol boomers in de randstad. Waar best veel besmettingen zijn maar dat vind ik niet gek. Mijn buurvrouw van 78 heeft er ook schijt aan, doet gewoon haar ding.quote:
Je woont bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:58 schreef Granqvist het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in een dorp vol boomers in de randstad. Waar best veel besmettingen zijn maar dat vind ik niet gek. Mijn buurvrouw van 78 heeft er ook schijt aan, doet gewoon haar ding.
Afgelopen zaterdag is een vriend van mijn zoon op z'n gezicht geslagen door een klant (hij is vakkenvuller bij de Jumbo) toen hij die man vriendelijk verzocht even te wachten met toiletpapier te pakken (hij was dat vak aan het vullen en die man trok de hele stapel omver).
Het is echt ongelofelijk hoe asociaal mensen doen. En dit zijn allemaal boomers hé. Zou bijna zeggen 'gooi die IC maar dicht, ze verdienen het'.
Bij mij zijn ze eigenlijk over het algemeen vrij netjes. Ik heb er vanmorgen een aantal op gewezen dat ze een kar moeten pakken en dat ging best goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef maily het volgende:
Medewerkers supermarkt verrot gescholden om nieuwe coronamaatregelen
[..]
Je moet een mandje/boodschappenkar meenemen zodat ze in de winkel kunnen zien of ze het aantal klanten niet overschrijden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:35 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin had net een eigen stevige boodschappentas mee, maar nee... ze ZOU en MOEST een mandje aanpakken dat een of andere muts had schoongemaakt met een niet-wegwerpdoekje waarmee ze ook andere mandjes en karretjes schoonmaakte...
Lief dagboek...quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:35 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin had net een eigen stevige boodschappentas mee, maar nee... ze ZOU en MOEST een mandje aanpakken dat een of andere muts had schoongemaakt met een niet-wegwerpdoekje waarmee ze ook andere mandjes en karretjes schoonmaakte...
Ik neem toch aan de deze slaande man aangehouden is en er aangifte van mishandeling gedaan wordt plus een winkelverbod voor een paar jaar. Dat wordt in ieder geval met winkeldieven meteen gedaan, geweld tegen een winkelmedewerker vind ik nog wel erger.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:58 schreef Granqvist het volgende:
Afgelopen zaterdag is een vriend van mijn zoon op z'n gezicht geslagen door een klant (hij is vakkenvuller bij de Jumbo) toen hij die man vriendelijk verzocht even te wachten met toiletpapier te pakken (hij was dat vak aan het vullen en die man trok de hele stapel omver).
update...Net toch naar binnen gegaan, want de rij was weg. Karretje was schoongemaakt en verplicht. Rustig in de winkel verder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:10 schreef Knipoogje het volgende:
Bij de jumbo ben ik niet naar binnen geweest; had geen zin aan te sluiten. Ga straks weer even kijken (50m lopen)
Hoe kan dat dan, moet je niet eten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef Tuned22 het volgende:
Al anderhalve week niet meer geweest, godzijdank
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik draag mijn winter handschoenen.
Ik loop inquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
ik doe werkhandschoenen aan en een bril op
Belangrijkste is dat ik op de terugweg en in de winkel niet mń gezicht aanraak
Combinatie van geluk en wijsheidquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, moet je niet eten?
Ik mis de hamster..quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bij de Aldi vanmorgen was er heel veel niet en was ook alles slecht georganiseerd. Daarom maar vanmiddag naar de Albert Heijn geweest en daar kon ik alles halen wat ik wou hebben en hadden ze alles heel goed geregeld.
Aangezien ik toch de hele dag binnen zit en me verveel heb ik maar de Albert Heijn auto gemaakt in Gran Turismo![]()
[ afbeelding ]
Leuk project voor morgenquote:
Hamburgers met korting oh,Ohoh,quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk project voor morgen![]()
Wat nog meer....toiletpapier, Harry Piekema?
Nee hoor je kan gewoon online bij ah bestellen .. Doe ik ook wekelijks, morgen komen ze mijn boodschappen brengen..ze zetten wel online dat tot en met twee weken alles vol is. En een paar uur later kan je alsnog bestellen en je moment uitzoeken wanneer je boodschappen thuis wilt hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef quirina het volgende:
Albert heyn online bezorgen zit vol tm 18 april.
Fijn voor mensen met een zwakke gezondheid...:(
Hou je ramen ook dicht want op straat kan er gehoest worden waarbij rochels zo naar binnen waaien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef quirina het volgende:
Mensen was, schil en kook je groenten en fruit!
Doe het!
Corona kan ook overleven op fruit en groenten in bakken waarover gehoest is en vieze handen aanzitten.
Ook geen eten meer bestellen of afhalen.
Hou zicht op wat je met je voedsel doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |