Ik neem toch aan de deze slaande man aangehouden is en er aangifte van mishandeling gedaan wordt plus een winkelverbod voor een paar jaar. Dat wordt in ieder geval met winkeldieven meteen gedaan, geweld tegen een winkelmedewerker vind ik nog wel erger.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:58 schreef Granqvist het volgende:
Afgelopen zaterdag is een vriend van mijn zoon op z'n gezicht geslagen door een klant (hij is vakkenvuller bij de Jumbo) toen hij die man vriendelijk verzocht even te wachten met toiletpapier te pakken (hij was dat vak aan het vullen en die man trok de hele stapel omver).
update...Net toch naar binnen gegaan, want de rij was weg. Karretje was schoongemaakt en verplicht. Rustig in de winkel verder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:10 schreef Knipoogje het volgende:
Bij de jumbo ben ik niet naar binnen geweest; had geen zin aan te sluiten. Ga straks weer even kijken (50m lopen)
Hoe kan dat dan, moet je niet eten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef Tuned22 het volgende:
Al anderhalve week niet meer geweest, godzijdank
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik draag mijn winter handschoenen.
Ik loop inquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
ik doe werkhandschoenen aan en een bril op
Belangrijkste is dat ik op de terugweg en in de winkel niet mń gezicht aanraak
Combinatie van geluk en wijsheidquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, moet je niet eten?
Ik mis de hamster..quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bij de Aldi vanmorgen was er heel veel niet en was ook alles slecht georganiseerd. Daarom maar vanmiddag naar de Albert Heijn geweest en daar kon ik alles halen wat ik wou hebben en hadden ze alles heel goed geregeld.
Aangezien ik toch de hele dag binnen zit en me verveel heb ik maar de Albert Heijn auto gemaakt in Gran Turismo![]()
[ afbeelding ]
Leuk project voor morgenquote:
Hamburgers met korting oh,Ohoh,quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk project voor morgen![]()
Wat nog meer....toiletpapier, Harry Piekema?
Nee hoor je kan gewoon online bij ah bestellen .. Doe ik ook wekelijks, morgen komen ze mijn boodschappen brengen..ze zetten wel online dat tot en met twee weken alles vol is. En een paar uur later kan je alsnog bestellen en je moment uitzoeken wanneer je boodschappen thuis wilt hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef quirina het volgende:
Albert heyn online bezorgen zit vol tm 18 april.
Fijn voor mensen met een zwakke gezondheid...:(
Hou je ramen ook dicht want op straat kan er gehoest worden waarbij rochels zo naar binnen waaien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef quirina het volgende:
Mensen was, schil en kook je groenten en fruit!
Doe het!
Corona kan ook overleven op fruit en groenten in bakken waarover gehoest is en vieze handen aanzitten.
Ook geen eten meer bestellen of afhalen.
Hou zicht op wat je met je voedsel doet.
Ja tref ik ook vaak bij Albert Heijn best balen om zo je boodschappen te bestellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik voel me wel redelijk beflikkerd aangezien ik een vaste besteller was.
Ik heb dezelfde ervaring. Elke keer als ze erbij komen is het direct vol.
Vanochtend de klantenservice gevraagd hoe dit zit, zojuist antwoord: als je een bezorgbundel hebt worden de tijdsloten eerder open gesteld, dat is dus een simpele verklaring van het al vol zijn wanneer ze voor mensen zonder bundel beschikbaar komen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja tref ik ook vaak bij Albert Heijn best balen om zo je boodschappen te bestellen.
Dit is niet eerlijk naar ouderen en zieken die minder te besteden hebben en geen bundel kunnen nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanochtend de klantenservice gevraagd hoe dit zit, zojuist antwoord: als je een bezorgbundel hebt worden de tijdsloten eerder open gesteld, dat is dus een simpele verklaring van het al vol zijn wanneer ze voor mensen zonder bundel beschikbaar komen.
Hoe zou je objectief moeten vaststellen en controleren wie tot die groep hoort?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Dit is niet eerlijk naar ouderen en zieken die minder te besteden hebben en geen bundel kunnen nemen.
Het zou netjes zijn als albert heyn de zieken en de ouderen wat meer tegemoet zou komen.
Medische verklaring behandelend arts bijvoorbeeld. Maar ja dan zit je ook met privacy wetgeving.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe zou je objectief moeten vaststellen en controleren wie tot die groep hoort?
Ik ben al sinds 6 maart niet meer in een supermarkt geweest. Beat that!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, moet je niet eten?
Ik vond 16 maart al heel watquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 6 maart niet meer in een supermarkt geweest. Beat that!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |