abonnement Unibet Coolblue
pi_192263992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:07 schreef Landgeld het volgende:
Toiletpapier volop aanwezig en in de bonus

Hamsteraars :')
De derde wereldoorlog niet al in de verte aan zien komen. :')
pi_192264787
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Zonet bij de Lidl geweest:
- buiten de deur zie je op de grond "hou 1,5 meter afstand" stickers
- winkelmandjes zijn weggehaald
- winkelwagentjes zijn verplicht en er staat permanent iemand om ze schoon te maken
- rijst is op maar pasta is ruim op voorraad
- alle medewerkers hadden wegwerphandschoenen

Wat ik me wel afvraag, hoe vaak wordt er gereinigd bij:
- de broodafdeling tangen
- de koelvakdeur handvat
- de touch screens van de zelfscan kassa's

Wat ik graag had gezien:
- bij de ingang een grote papieren rol waar je een stuk van kan afscheuren of aangereikt door een medewerker waarmee je tangen, handvatten en touchscreens kan bedienen.
Bij de Lidl hier zag een dame met kind. Kind graait met de vingers in broodjesbak. Mama zegt nee, kindje laat het broodje vallen, en ze lopen door. Lekker hoor.
  Spellchecker woensdag 25 maart 2020 @ 11:50:07 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192264814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik heb tegen mijn moeder gezegd "Je mag naar buiten maar tot het hekje, verder niet"
Dat is wat ze vroeger tegen ons zei en nu geldt dat voor haar
:D ^O^
pi_192264886
Bij het Kruidvat werd m'n mandje voor me gepoetst en aangereikt. Bij de Aldi gaven ze geen fuck :') Daar kom ik voorlopig niet weer.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192264962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ben toch wel benieuwd waar de mensen, die nauwelijks / geen problemen hebben met drukte en lege schappen in supermarkten, wonen?
Eindhoven hier. Al dik een week alles te krijgen. Het is hier nooit echt extreem geweest met leeg schap na leeg schap. Twee weken geleden een weekje geen wc papier, en pasta en rijst nagenoeg leeg, maar nog wel te krijgen...
Gisteren rond 18.00 naar de super gegaan. Super was nagenoeg uitgestorven, desinfecterend middel aan de poortjes, winkelwagen verplciht. Alles was er, echt alles, en bijna volle schappen.
Ik sta echt versteld van de foto's die voorbij zijn gekomen van de lege schappen in de Randstad 8)7
pi_192265289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ben toch wel benieuwd waar de mensen, die nauwelijks / geen problemen hebben met drukte en lege schappen in supermarkten, wonen?
Ik heb zo'n vermoeden dat het in het oosten van het land deze problemen minder aanwezig zijn, dan in het westland. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen geen supermarkt heb bezocht, maar tot en met afgelopen weekend was het in Leiden een ramp (is misschien ook afhankelijk van welk deel van de dag je gaat, dit kan...)
Emmen. Als ik terugkijk naar laatste drie weken is er een enkele keer sprake geweest van lege toiletpapierschappen. Voor de rest gewoon alles te verkrijgen, van vers brood tot pasta en van rijst tot paracetamol. De Lidl lijkt wel wat leger te zijn dan de Jumbo, dat wel.

Oh ja, één keer waren de pannenkoekmixen met alleen water toevoegen op.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:18:28 #157
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192265291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:58 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Eindhoven hier. Al dik een week alles te krijgen. Het is hier nooit echt extreem geweest met leeg schap na leeg schap. Twee weken geleden een weekje geen wc papier, en pasta en rijst nagenoeg leeg, maar nog wel te krijgen...
Gisteren rond 18.00 naar de super gegaan. Super was nagenoeg uitgestorven, desinfecterend middel aan de poortjes, winkelwagen verplciht. Alles was er, echt alles, en bijna volle schappen.
Ik sta echt versteld van de foto's die voorbij zijn gekomen van de lege schappen in de Randstad 8)7
In mijn supermarkt in Amsterdam is ook nagenoeg alles weer te verkrijgen hoor.
AZ
ALKMAAR
pi_192265924
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.

In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Ben er wel weer ff klaar mee.
pi_192266141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.

In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Ben er wel weer ff klaar mee.
:{ :{ :{
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192266195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.

In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Ben er wel weer ff klaar mee.
Wtf?!!
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:11:56 #161
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192266274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.

In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Ben er wel weer ff klaar mee.
Man, man, man ...... :{
We leren onze medemens goed kennen in deze situatie. Aan de éne kant heb je de mensen die begripvol en hulpzaam zijn en er is een bepaalde groep die ........ (ik ga het niet zeggen)
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:12:32 #162
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192266284
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:09 schreef superniger het volgende:
verwijderde post
Neem jij nog voorzorgsmaatregelen zoals handschoenen etc?

[ Bericht 9% gewijzigd door Muck op 25-03-2020 14:27:31 ]
pi_192266314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Neem jij nog voorzorgsmaatregelen zoals handschoenen etc?
Ik draag mijn winter handschoenen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker woensdag 25 maart 2020 @ 13:17:36 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192266371
Medewerkers supermarkt verrot gescholden om nieuwe coronamaatregelen
quote:
Medewerkers van een supermarkt in Susteren zijn gisteravond ‘compleet verrot gescholden’ omdat klanten verplicht met een winkelkar boodschappen moeten doen. Bij een aantal Plus-supermarkten in Nederland staat daarom vandaag beveiliging.
De maat is vol, stelt de gefrustreerde ondernemer uit Limburg op Facebook. ,,Het dieptepunt in mijn loopbaan als ondernemer is bereikt. Vanavond zijn medewerkers van ons bedrijf compleet verrot gescholden omdat ze klanten verzochten een winkelkar te pakken. Zij durfden daarna de winkel niet meer in."
Sinds gisteren gelden er in de supermarkten in Nederland nieuwe regels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Zo zit er een limiet aan hoeveel klanten er de supermarkt in mogen. Om anderhalve meter afstand te bewaren tussen klanten, is het in veel supermarkten bovendien verplicht met een winkelwagen te winkelen.

En dat leidt schijnbaar tot frustratie bij klanten in Susteren. ,,Houd je gewoon zonder discussie aan de regels. Als je dit niet van plan bent, ga dan ergens anders uw etenswaren halen. Wij hebben ook niet gevraagd om deze crisis en volgen de regels zoals deze in Nederland gelden", stelt de ondernemer die zijn bericht op Facebook verder niet wil toelichten.
pi_192266402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
Vanmorgen was er een grimmige sfeer. Een man liep boos te schreeuwen dat hij om 6 uur al voor de deur stond, waarop mensen zeiden dat de winkel om 7 uur open gaat. Werd hij nog bozer. Hij ging vlak naast me staan en stond me daar een partij te schreeuwen, waarop ik 'anderhalf meter meneer!' terug schreeuwde. Toen liep hij scheldend weg.
Toen vond een (eveneens oudere) vrouw het nodig om voor te dringen bij het naar binnen gaan. Ze duwde andere karren gewoon opzij. 'Ik heb geen zin in deze onzin' riep ze.

In de winkel, eentje met een mondkapje, handschoenen en kar vol zooi, duwde ook iedereen opzij. En druk dat het was, echt heel erg druk. Ze lieten gewoon iedereen toe. Als er dan ook nog eens vakkenvullers rondlopen kom je niet eens aan de 50 cm personal space.
Overigens kan een goede vriend van me nu geen boodschappen doen in z'n eentje want hij loopt op krukken (en is dus serieus geweigerd bij diezelfde supermarkt).
Ben er wel weer ff klaar mee.
In welke kansenwijk woon je?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 maart 2020 @ 13:32:19 #166
22592 crew  Ole
pi_192266664
Hier was alles behalve witte pasta. Goed te doen dus. Voor een weekje boodschappen gehaald voor 75 euro.(2 personen)
Er was weer pleepapier maar heb nog 8 rollen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:33:39 #167
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192266689
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik draag mijn winter handschoenen. :')
:D
ik doe werkhandschoenen aan en een bril op
Belangrijkste is dat ik op de terugweg en in de winkel niet mń gezicht aanraak
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:35:08 #168
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_192266704
Nergens meer bloem en meel te krijgen :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_192266728
Schijtlinten etc. uitverkocht net als de fapdoekjes die ik nodig had kk
U MAD?
pi_192266900
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Bestellen is en blijft een drama inderdaad. Echt alle bezorgslots worden direct ingevuld zodra ze vrij worden gesteld.
Enig idee hoe laat die vrij worden gegeven? Is dat precies om middernacht voor de volgende dag? Of hoe werkt dat?
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:54:08 #171
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192267007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Enig idee hoe laat die vrij worden gegeven? Is dat precies om middernacht voor de volgende dag? Of hoe werkt dat?
Hier in ieder geval om 9 uur 's ochtends vanaf een paar dagen geleden. Daarvoor was het inderdaad om middernacht.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192267094
quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef superniger het volgende:

[..]

In welke kansenwijk woon je?
Ik woon in een dorp vol boomers in de randstad. Waar best veel besmettingen zijn maar dat vind ik niet gek. Mijn buurvrouw van 78 heeft er ook schijt aan, doet gewoon haar ding.

Afgelopen zaterdag is een vriend van mijn zoon op z'n gezicht geslagen door een klant (hij is vakkenvuller bij de Jumbo) toen hij die man vriendelijk verzocht even te wachten met toiletpapier te pakken (hij was dat vak aan het vullen en die man trok de hele stapel omver).

Het is echt ongelofelijk hoe asociaal mensen doen. En dit zijn allemaal boomers hé. Zou bijna zeggen 'gooi die IC maar dicht, ze verdienen het'.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2020 14:08:09 ]
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:25:38 #173
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_192267636
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:58 schreef Granqvist het volgende:

[..]

[..]

Ik woon in een dorp vol boomers in de randstad. Waar best veel besmettingen zijn maar dat vind ik niet gek. Mijn buurvrouw van 78 heeft er ook schijt aan, doet gewoon haar ding.

Afgelopen zaterdag is een vriend van mijn zoon op z'n gezicht geslagen door een klant (hij is vakkenvuller bij de Jumbo) toen hij die man vriendelijk verzocht even te wachten met toiletpapier te pakken (hij was dat vak aan het vullen en die man trok de hele stapel omver).

Het is echt ongelofelijk hoe asociaal mensen doen. En dit zijn allemaal boomers hé. Zou bijna zeggen 'gooi die IC maar dicht, ze verdienen het'.
Je woont bij mij in de buurt? :9
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_192267688
quote:
Bij mij zijn ze eigenlijk over het algemeen vrij netjes. Ik heb er vanmorgen een aantal op gewezen dat ze een kar moeten pakken en dat ging best goed :) Een collega had een vrouw die wat geïrriteerd deed, maar ik denk dat het ook meer om het principe gaat. 'Niemand verteld mij wat ik moet doen (en al zeker geen winkelmedewerkertje zonder diploma's)'.
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:32:43 #175
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192267809
Hier staat een medewerker bij de ingang die je een schoongemaakte kar aangeeft. Er mag maar 1 persoon per kar naar binnen. Bij de kassa stond het al goed aangegeven hoe/waar je moet staan. En vandaag hield iedereen zich er aan.De meeste mensen blijven netjes staan tot je klaar bent bij een plek in t schap waar zij ook graag iets willen pakken.
Was een beetje een lacherige aangelegenheid voor de meeste mensen om aan de nieuwe regels te moeten wennen. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')