Is fris buitenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vandaag ga ik sowieso niet meer naar buiten
Ga je volgende week nog wel dan, om snel boodschappen te doen?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, mag ook niet alleen een beetje achter het huis, en net ff voor bij de voordeur gestaan i het zonnetje
Lekker hoor
finale van EK88quote:
Nee, ik mag niet eens in een winkel komen met dat hoesten en snotterenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga volgende week nog wel dan, om snel boodschappen te doen?
Welke jij leuk vindtquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, maar wie zijn UI moet ik pakken dan?
De meeste mensen kijken inderdaad alleen na de UI en niet naar de naam
heb je je bezorgdienst geregeld?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet eens in een winkel komen met dat hoesten en snotteren
Hopen dat je snel daar van af bent dan..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet eens in een winkel komen met dat hoesten en snotteren
Wie is Irmaquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal @:skysherrif @:nattekat @:noodgang en @:haags_kwartiertje even vragen of ze deze of die van Irma willen
Irma!!quote:
AH bezorgd hier niet. Heb wel mensen die voor me willen gaan hoorquote:
ik zie dat het nog niet de finale wasquote:Op zondag 22 maart 2020 15:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even aangezet. Leuke uniformen hadden ze toen nog met die hotpants
Het is wel nattekat die het vraagt hèquote:
oke gelukkig dat je dan in elk geval wat voorraad hebtquote:Op zondag 22 maart 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH bezorgd hier niet. Heb wel mensen die voor me willen gaan hoor
Maar voelt ook zo bezwaard. Mensen het risico laten lopen om voor mij boodschappen te doen
Maar ik kan nog wel vooruit kwa eten heb ik nog wel voor twee weken
Ja, dat hoop ik ook. Ik loop er al vanaf dec mee. Dan is het weer een paar dagen weg en dan is het er weer. Maar mag toch niet naar buiten van tante dokterquote:Op zondag 22 maart 2020 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat je snel daar van af bent dan..
nee die UI wil ik niet, we moeten wel met zn 4 dezelfde UI vindenquote:
Oh. Patrick.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die UI wil ik niet, we moeten wel met zn 4 dezelfde UI vinden
Gelukkig maarquote:
Ja heb wat blikken en wat verse groente ingemaakt in de vriezerquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke gelukkig dat je dan in elk geval wat voorraad hebt
Zolang al hé bah, nee is even niet anders.. dan maar achter thuis na buiten of even voor het huisquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Ik loop er al vanaf dec mee. Dan is het weer een paar dagen weg en dan is het er weer. Maar mag toch niet naar buiten van tante dokter
quote:
Je kan ook gwn je eigen UI’s houden, zijn leuk genoegquote:
whoehoequote:Op zondag 22 maart 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt dr.Mikey en Dud0r ook ingehaald
Ja kom er niet door deze ronde. Ben er niet echt ziek meer van, maar gaar en gammel en alles doet zeer van het hoesten. Maar goed niet klagen die corona patiënten hebben het vele en vele malen ergerquote:Op zondag 22 maart 2020 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zolang al hé bah, nee is even niet anders.. dan maar achter thuis na buiten of even voor het huis
Ik heb hem weer uitgezet, moet anders de gordijnen dicht doen. Zie het beeld niet zo goed door de zonquote:Op zondag 22 maart 2020 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie dat het nog niet de finale was
ze zitten nu bij de laatste 4
dus nog ff doorbikkelen daar
Ga ik die ook wel weer een keer gebruiken.. Film zeg mij zo niks ga even googelenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan ook gwn je eigen UI’s houden, zijn leuk genoeg
Mooiste vond ik die van die vrouw waar er soort hartjes bij tevoorschijn komen. Deed me denken aan de film “Memoires of a Geisha”
gelukkig zit de zon hier maar tot 2u dwars op de tvquote:Op zondag 22 maart 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem weer uitgezet, moet anders de gordijnen dicht doen. Zie het beeld niet zo goed door de zon
Haha het is een van de weinige voordelen aan zo'n dikke buik hebbenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste en memorabelste moment in een zwangerschap![]()
Met mij gaat het rustig. Vanmiddag even gewandeld. Het is dood buiten, zo raar om te zien
Z'n gangetje. Alweer spijt dat ik heb toegezegd 3 dagen te kunnen werken aankomende weekquote:
das niet slim iddquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Alweer spijt dat ik heb toegezegd 3 dagen te kunnen werken aankomende week
Mwa daar heb je gelijk in, maar fijn is het zeker niet als je al zolang hoest en er last van hebt..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kom er niet door deze ronde. Ben er niet echt ziek meer van, maar gaar en gammel en alles doet zeer van het hoesten. Maar goed niet klagen die corona patiënten hebben het vele en vele malen erger
Waarom spijt ?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Alweer spijt dat ik heb toegezegd 3 dagen te kunnen werken aankomende week
Deed me aan de hoofdpersonage denkenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik die ook wel weer een keer gebruiken.. Film zeg mij zo niks ga even googelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is wel lachen als je sommige ziet hoe ze iets erop kunnen balancerenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het is een van de weinige voordelen aan zo'n dikke buik hebben![]()
Ja is het ook.. maar wel goed dat het rustig was. Hier is het op heel veel plekken echt enorm druk..
Iets met studie.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom spijt ?
Denk dat veel mensen toch nu wel met je zouden willen ruilen. Liever werken dan thuiszittenmaar dat zijn misschien ook vooral mensen met kinderen
Bij mij de hele middagquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig zit de zon hier maar tot 2u dwars op de tv
in de ochtend kijk ik geen tv, eigenlijk ook pas tegen 8uquote:Op zondag 22 maart 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mij de hele middagMaar keek meestal toch pas in de avond wat tv, en ochtend het nieuws
Ik had mijn vader gebeld en die zit het ook te kijken nuquote:Op zondag 22 maart 2020 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de ochtend kijk ik geen tv, eigenlijk ook pas tegen 8u
soms zelfs helemaal niet
maar las nu dat het EK op tv kwam dus dan toch ff spieken
hahaha snap dat wel van je maquote:Op zondag 22 maart 2020 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had mijn vader gebeld en die zit het ook te kijken nuKreeg 10 minuten later een belletje van mijn moeder waarom ik tegen hem zei dat er voetbal op tv was
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar deze die je nu hebt is dan ook goed
Haha ja is leukquote:Op zondag 22 maart 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is wel lachen als je sommige ziet hoe ze iets erop kunnen balancerenZo dom maar blijft lachen
Eerste week was het nog wel druk maar sinds eergisteren lijkt het alsof iedereen afgesproken heeft binnen te blijven. Spookstad
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had mijn vader gebeld en die zit het ook te kijken nuKreeg 10 minuten later een belletje van mijn moeder waarom ik tegen hem zei dat er voetbal op tv was
Daar samen kijken danquote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha snap dat wel van je ma
ik maak mijn pa ook niet wijzer want ik moet er zo heen
Veel plezierquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
ik ga nu richting mn ouders even kijken of ik wel of niet ga melden dat er voetjebal op is.
wish me luck
fijne middag nog en wie weet tot vanavond
Veel plezier bij je oudersquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
ik ga nu richting mn ouders even kijken of ik wel of niet ga melden dat er voetjebal op is.
wish me luck
Ja klopt, maar vind beetje in mijn eentje wandelen buiten ook wel prettig. Straks als die lockdown er is kan dat niet meerquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Doe je nog aan waterpolo ? Al zal dat nu ook afgeschaft zijn
Stokbrood zit in de oven. Chips is bijna opquote:
Ik vind van wel. Ik doe er plakjes in en dan ongeveer duimdikte in totaal en cm of 4 dat ze lang zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat echt lekker, hoeveel doe je dan erin ?
doeg niz. Ik ga je missenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
wish me luck
Have fun en tot vanavondquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
wish me luck
Nou niet iedereen over 1 kam scheren hè.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ouders met kinderen zijn wel meest lomp zag ik net toen ik naar de winkel ging.
Roepen kinderen niet terug vaders die gewoon lopen te hoesten terwijl ze met het kroost naar de speeltuin gaan en meer van die domme dingen slecht voorbeeld ook.
Hmm toch maar eens proberen danquote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stokbrood zit in de oven. Chips is bijna op
[..]
Ik vind van wel. Ik doe er plakjes in en dan ongeveer duimdikte in totaal en cm of 4 dat ze lang zijn.doe
[..]
doeg niz. Ik ga je missen
Waar is die luchtpolitie? Ik wil even opscheppen dat ik vanmiddag een foto van een leuke meid heb gehad waar je spontaan verliefd op wordt
Niet allemaal zijn zo, heeft niks te maken met dat ze een ouder zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roepen kinderen niet terug vaders die gewoon lopen te hoesten terwijl ze met het kroost naar de speeltuin gaan en meer van die domme dingen slecht voorbeeld ook.
Haha precies jaquote:Op zondag 22 maart 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou niet iedereen over 1 kam scheren hè.
En dit!quote:Op zondag 22 maart 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft meer te maken met hun hersenen capiciteit
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
wish me luck
Ja, er zitten lomperiken tussenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, heel af en toe hier in de buurt naar een poldergebied om een rondje te fietsen..quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij niet met de kinderen nog even naar buiten?
Haha heb je wel gelijk in maar wat ik zag erg gericht op eigen kroost en dus niet op de rest van de mensenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou niet iedereen over 1 kam scheren hè.
Kan jij nog fietsen ?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, heel af en toe hier in de buurt naar een poldergebied om een rondje te fietsen..
Waarom zou je niet kunnen fietsen als je zwanger bent?quote:
Maar die mensen zullen altijd zo zijn, van die gezinnen die in het weekend met zn allen gaan winkelen en de kinderen door de supermarkt rennen met hun eigen karretjequote:Op zondag 22 maart 2020 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha heb je wel gelijk in maar wat ik zag erg gericht op eigen kroost en dus niet op de rest van de mensen
Buik die in de weg zitquote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen fietsen als je zwanger bent?
Ik heb not tot een week voor de bevalling van de tweeling gefiets met nog een kind achterop
Ja dat lijkt me dus makkelijkerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha jawel, maar in loop meestal en dan de meiden op de fiets.
O valt wel mee althans bij mij, kon beter fietsen als lopen tochquote:
Ja maar dat heeft niks te maken met mensen die alleen kinderen hebben. Zijn mensen die altijd lak hebben aan anderen. En daar verandert deze situatie niks aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Ja maar het is nu een heel andere situatie Limoen.
Je wilt toch ook veiligheid van je kind lijkt mij.
Het is nu niet d etijd om gezellig te gaan winkelen met het gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |