quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Nizno het volgende:
en het beste nieuws van de dag
[ afbeelding ]
Dat is kenteken zelf, die is duidelijk. Landcode/afkorting kan ik niet zienquote:
O sorry, dacht zit op een klein scherm en ziet het nietquote:Op zondag 22 maart 2020 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is kenteken zelf, die is duidelijk. Landcode/afkorting kan ik niet zien
Tijd geleden, alles goed?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Van Pools naar NL ook. Eng eng eng hopelijk achterhaald en verhaal kunnen halen.
Was er nog vanm, vind fok te traag en afkicken van punten halen hahaquote:Op zondag 22 maart 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ello meneer Plym![]()
Alles oke daar ? Waarom komt jippie niet meer zo vaak online ?
quote:
Highfive mag nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Rebelse rookworst die de regels aan zijn worst lapt
[ afbeelding ]
Moen!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ze zijn ook niet 1,5m van elkaarquote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah jammer, ze is gezellig en altijd vrolijkquote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was er nog vanm, vind fok te traag en afkicken van punten halen haha
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ze zijn ook niet 1,5m van elkaar
aaa zielig, hij slaapt al zo slechtquote:
Is een Siamese tweeling, kunnen zij ook niks aan doen..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ze zijn ook niet 1,5m van elkaar
quote:
Is dat zo? Maar ik zou schaken met hem, dan moet ik maar wachten tot vanavondquote:
GA jij nog in mei een gooi doen? Of door die toestanden nu geen zin in?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jammer, ze is gezellig en altijd vrolijk![]()
Had haar ook nog een keer voor de winst zien gaan@:jippie68 voor april
M-Aquote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is een Siamese tweeling, kunnen zij ook niks aan doen..
Ha ha mientje ongeduld.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar ik zou schaken met hem, dan moet ik maar wachten tot vanavond
Door de helft snijden doen ze al voor een broodje rookworstquote:Op zondag 22 maart 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]niet eens aan gedacht. Maar ja om alle rookworsten nu te verbieden of de helft te snijden is ook zo sneu
Dat is niet altijd waarquote:
Dat zei ik ook al een keer tegen hem..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij lijkt de vrouwelijke aloa wel als het op UI’s aankomt. Die had ook iedere keer een andere
Ja dat is ook de grapquote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neh de toestanden zelf hebben daar geen effect op bij mijquote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA jij nog in mei een gooi doen? Of door die toestanden nu geen zin in?
quote:
Bolkmilf 😍quote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar komt vast als ik beter word..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha mientje ongeduld.
Hij komt zo vast wel. Heb je de smaak te pakken?
Kan je onder tussen niet oefenen met andere?
blijquote:Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
In mei leggen alle vogels een ei
en daar is Limoentjuh erbij
Ja klopt, of als je een gekookte zo koopt kan je ook alleen een helft nemenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Door de helft snijden doen ze al voor een broodje rookworst
Leuk, ga het zeker volgen dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh de toestanden zelf hebben daar geen effect op bij mijTenminste nu nog niet
Ik wil het nog wel proberen
Zeker, in mei heb ik de Bolkes en ik moet beetje opquote:Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
In mei leggen alle vogels een ei
en daar is Limoentjuh erbij
Is ook leuk om de UI van iemand anders te nemen en verwarring te zaaienquote:Op zondag 22 maart 2020 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al een keer tegen hem..Maar ik zie dan weer een leuke op Giphy of Pinterest en denk leuk als UI
Vast wel, maar punten niet zo belangrijk meer als nu. Gewoon beetje meechatten dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ik hoop dat je dan ook nog gwn meepoststrijden om de Downtime
Moentjuhhhhquote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M-A![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met jouw en je voetballertje ?
Kan je wel vast goed oefenen, kan je hem straks mooi een poepertje laten ruikenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar komt vast als ik beter word..
Kan wel tegen de computer kan ook
Hé dat is wel een idee ja, maar dan ook in een andere topic postenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ook leuk om de UI van iemand anders te nemen en verwarring te zaaienDenken ze heel even dat je de andere user bent
zo wissel ik nu ook even weer mn UIquote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ook leuk om de UI van iemand anders te nemen en verwarring te zaaienDenken ze heel even dat je de andere user bent
ik niet, heb net ff heerlijk buiten in de zon gezeten. lekker met een briesje om mn kop (nouja iets harder dan een briesje maar ik deed alsof)quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig, lekker samen even tukken
Lekkuhhhhhhquote:Op zondag 22 maart 2020 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet, heb net ff heerlijk buiten in de zon gezeten. lekker met een briesje om mn kop (nouja iets harder dan een briesje maar ik deed alsof)
In de zon kan wel zitten, maar is dan niet te fris met de wind?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet, heb net ff heerlijk buiten in de zon gezeten. lekker met een briesje om mn kop (nouja iets harder dan een briesje maar ik deed alsof)
Allerbelangrijkste en memorabelste moment in een zwangerschapquote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moentjuhhhh![]()
![]()
Goed hoor ik kan mijn buik eindelijk als tafel gebruiken![]()
Hoe is het met jou?
was idd ff heerlijkquote:
zat tussen de schuttingen, pal in de zon en de wind viel meequote:Op zondag 22 maart 2020 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de zon kan wel zitten, maar is dan niet te fris met de wind?
Nee strijden om puntjes moet je voor mij latenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vast wel, maar punten niet zo belangrijk meer als nu. Gewoon beetje meechatten dan.
quote:
kan ik mee levenquote:
Ja had ik weleens gedaan, UI van aloa nemen en daar ontstond bij sommigen verwarring doorquote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hé dat is wel een idee ja, maar dan ook in een andere topic posten
Dot Pelleboer hequote:
Graag gedaan truusquote:
Op zich wel, maar alles is nu in de knop aan het komen, bevriest straks alles weerquote:
Hoef toch niet naar buiten vannachtquote:
Wiequote:
Oh dan is het wel te doen, morgen maar even naar buitenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
was idd ff heerlijk
[..]
zat tussen de schuttingen, pal in de zon en de wind viel mee
de plantjes overleven een lichte nachtvorst wel bij zon overdagquote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar alles is nu in de knap aan het komen, bevriest straks alles weer
pardon?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoef toch niet naar buiten vannacht
[..]
Wie
ik zal @skysherrif @Nattekat @noodgang en @haags_kwartiertje even vragen of ze deze of die van Irma willenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik haal de mods vaak nog wel door elkaardus als jullie UI van elkaar nemen
Hahaha, maar wie zijn UI moet ik pakken dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja had ik weleens gedaan, UI van aloa nemen en daar ontstond bij sommigen verwarring doorwas niet eens de bedoeling, vond zijne gwn leuk en kreeg die van hem
Ik ben nog niet zo oud. M'n klassiekers gaan niet verder dan Erwin Krol en piet Paulusmaquote:Op zondag 22 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
pardon?
wie?
ken uw klassiekers meneer dude!!
Nou vandaag ga ik sowieso niet meer naar buitenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
MrsL wil eerst schaken en dan pas naar buiten
Ik kijk altijd naar de naamquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, maar wie zijn UI moet ik pakken dan?
De meeste mensen kijken inderdaad alleen na de UI en niet naar de naam
schandequote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo oud. M'n klassiekers gaan niet verder dan Erwin Krol en piet Paulusma
Noodgang en nattekat haalde ik het begin vaak door elkaarquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal @:skysherrif @:nattekat @:noodgang en @:haags_kwartiertje even vragen of ze deze of die van Irma willen
Ik ook niet, mag ook niet alleen een beetje achter het huis, en net ff voor bij de voordeur gestaan i het zonnetjequote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vandaag ga ik sowieso niet meer naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |