Nee strijden om puntjes moet je voor mij latenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vast wel, maar punten niet zo belangrijk meer als nu. Gewoon beetje meechatten dan.
quote:
kan ik mee levenquote:
Ja had ik weleens gedaan, UI van aloa nemen en daar ontstond bij sommigen verwarring doorquote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hé dat is wel een idee ja, maar dan ook in een andere topic posten
Dot Pelleboer hequote:
Graag gedaan truusquote:
Op zich wel, maar alles is nu in de knop aan het komen, bevriest straks alles weerquote:
Hoef toch niet naar buiten vannachtquote:
Wiequote:
Oh dan is het wel te doen, morgen maar even naar buitenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
was idd ff heerlijk
[..]
zat tussen de schuttingen, pal in de zon en de wind viel mee
de plantjes overleven een lichte nachtvorst wel bij zon overdagquote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar alles is nu in de knap aan het komen, bevriest straks alles weer
pardon?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoef toch niet naar buiten vannacht
[..]
Wie
ik zal @skysherrif @Nattekat @noodgang en @haags_kwartiertje even vragen of ze deze of die van Irma willenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik haal de mods vaak nog wel door elkaardus als jullie UI van elkaar nemen
Hahaha, maar wie zijn UI moet ik pakken dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja had ik weleens gedaan, UI van aloa nemen en daar ontstond bij sommigen verwarring doorwas niet eens de bedoeling, vond zijne gwn leuk en kreeg die van hem
Ik ben nog niet zo oud. M'n klassiekers gaan niet verder dan Erwin Krol en piet Paulusmaquote:Op zondag 22 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
pardon?
wie?
ken uw klassiekers meneer dude!!
Nou vandaag ga ik sowieso niet meer naar buitenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
MrsL wil eerst schaken en dan pas naar buiten
Ik kijk altijd naar de naamquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, maar wie zijn UI moet ik pakken dan?
De meeste mensen kijken inderdaad alleen na de UI en niet naar de naam
schandequote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo oud. M'n klassiekers gaan niet verder dan Erwin Krol en piet Paulusma
Noodgang en nattekat haalde ik het begin vaak door elkaarquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal @:skysherrif @:nattekat @:noodgang en @:haags_kwartiertje even vragen of ze deze of die van Irma willen
Ik ook niet, mag ook niet alleen een beetje achter het huis, en net ff voor bij de voordeur gestaan i het zonnetjequote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vandaag ga ik sowieso niet meer naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |