quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Nizno het volgende:
en het beste nieuws van de dag
[ afbeelding ]
Dat is kenteken zelf, die is duidelijk. Landcode/afkorting kan ik niet zienquote:
O sorry, dacht zit op een klein scherm en ziet het nietquote:Op zondag 22 maart 2020 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is kenteken zelf, die is duidelijk. Landcode/afkorting kan ik niet zien
Tijd geleden, alles goed?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Van Pools naar NL ook. Eng eng eng hopelijk achterhaald en verhaal kunnen halen.
Was er nog vanm, vind fok te traag en afkicken van punten halen hahaquote:Op zondag 22 maart 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ello meneer Plym![]()
Alles oke daar ? Waarom komt jippie niet meer zo vaak online ?
quote:
Highfive mag nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Rebelse rookworst die de regels aan zijn worst lapt
[ afbeelding ]
Moen!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ze zijn ook niet 1,5m van elkaarquote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah jammer, ze is gezellig en altijd vrolijkquote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was er nog vanm, vind fok te traag en afkicken van punten halen haha
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ze zijn ook niet 1,5m van elkaar
aaa zielig, hij slaapt al zo slechtquote:
Is een Siamese tweeling, kunnen zij ook niks aan doen..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ze zijn ook niet 1,5m van elkaar
quote:
GA jij nog in mei een gooi doen? Of door die toestanden nu geen zin in?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jammer, ze is gezellig en altijd vrolijk![]()
Had haar ook nog een keer voor de winst zien gaan@:jippie68 voor april
M-Aquote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is een Siamese tweeling, kunnen zij ook niks aan doen..
Ha ha mientje ongeduld.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar ik zou schaken met hem, dan moet ik maar wachten tot vanavond
Door de helft snijden doen ze al voor een broodje rookworstquote:Op zondag 22 maart 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]niet eens aan gedacht. Maar ja om alle rookworsten nu te verbieden of de helft te snijden is ook zo sneu
Dat is niet altijd waarquote:
Dat zei ik ook al een keer tegen hem..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij lijkt de vrouwelijke aloa wel als het op UI’s aankomt. Die had ook iedere keer een andere
Ja dat is ook de grapquote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neh de toestanden zelf hebben daar geen effect op bij mijquote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA jij nog in mei een gooi doen? Of door die toestanden nu geen zin in?
quote:
Bolkmilf 😍quote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar komt vast als ik beter word..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha mientje ongeduld.
Hij komt zo vast wel. Heb je de smaak te pakken?
Kan je onder tussen niet oefenen met andere?
blijquote:Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
In mei leggen alle vogels een ei
en daar is Limoentjuh erbij
Ja klopt, of als je een gekookte zo koopt kan je ook alleen een helft nemenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Door de helft snijden doen ze al voor een broodje rookworst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |