Iets met studie.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom spijt ?
Denk dat veel mensen toch nu wel met je zouden willen ruilen. Liever werken dan thuiszittenmaar dat zijn misschien ook vooral mensen met kinderen
Bij mij de hele middagquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig zit de zon hier maar tot 2u dwars op de tv
in de ochtend kijk ik geen tv, eigenlijk ook pas tegen 8uquote:Op zondag 22 maart 2020 15:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mij de hele middagMaar keek meestal toch pas in de avond wat tv, en ochtend het nieuws
Ik had mijn vader gebeld en die zit het ook te kijken nuquote:Op zondag 22 maart 2020 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de ochtend kijk ik geen tv, eigenlijk ook pas tegen 8u
soms zelfs helemaal niet
maar las nu dat het EK op tv kwam dus dan toch ff spieken
hahaha snap dat wel van je maquote:Op zondag 22 maart 2020 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had mijn vader gebeld en die zit het ook te kijken nuKreeg 10 minuten later een belletje van mijn moeder waarom ik tegen hem zei dat er voetbal op tv was
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar deze die je nu hebt is dan ook goed
Haha ja is leukquote:Op zondag 22 maart 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is wel lachen als je sommige ziet hoe ze iets erop kunnen balancerenZo dom maar blijft lachen
Eerste week was het nog wel druk maar sinds eergisteren lijkt het alsof iedereen afgesproken heeft binnen te blijven. Spookstad
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had mijn vader gebeld en die zit het ook te kijken nuKreeg 10 minuten later een belletje van mijn moeder waarom ik tegen hem zei dat er voetbal op tv was
Daar samen kijken danquote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha snap dat wel van je ma
ik maak mijn pa ook niet wijzer want ik moet er zo heen
Veel plezierquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
ik ga nu richting mn ouders even kijken of ik wel of niet ga melden dat er voetjebal op is.
wish me luck
fijne middag nog en wie weet tot vanavond
Veel plezier bij je oudersquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
ik ga nu richting mn ouders even kijken of ik wel of niet ga melden dat er voetjebal op is.
wish me luck
Ja klopt, maar vind beetje in mijn eentje wandelen buiten ook wel prettig. Straks als die lockdown er is kan dat niet meerquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Doe je nog aan waterpolo ? Al zal dat nu ook afgeschaft zijn
Stokbrood zit in de oven. Chips is bijna opquote:
Ik vind van wel. Ik doe er plakjes in en dan ongeveer duimdikte in totaal en cm of 4 dat ze lang zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat echt lekker, hoeveel doe je dan erin ?
doeg niz. Ik ga je missenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
wish me luck
Have fun en tot vanavondquote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
wish me luck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |