nee die UI wil ik niet, we moeten wel met zn 4 dezelfde UI vindenquote:
Oh. Patrick.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die UI wil ik niet, we moeten wel met zn 4 dezelfde UI vinden
Gelukkig maarquote:
Ja heb wat blikken en wat verse groente ingemaakt in de vriezerquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke gelukkig dat je dan in elk geval wat voorraad hebt
Zolang al hé bah, nee is even niet anders.. dan maar achter thuis na buiten of even voor het huisquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Ik loop er al vanaf dec mee. Dan is het weer een paar dagen weg en dan is het er weer. Maar mag toch niet naar buiten van tante dokter
quote:
Je kan ook gwn je eigen UI’s houden, zijn leuk genoegquote:
whoehoequote:Op zondag 22 maart 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt dr.Mikey en Dud0r ook ingehaald
Ja kom er niet door deze ronde. Ben er niet echt ziek meer van, maar gaar en gammel en alles doet zeer van het hoesten. Maar goed niet klagen die corona patiënten hebben het vele en vele malen ergerquote:Op zondag 22 maart 2020 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zolang al hé bah, nee is even niet anders.. dan maar achter thuis na buiten of even voor het huis
Ik heb hem weer uitgezet, moet anders de gordijnen dicht doen. Zie het beeld niet zo goed door de zonquote:Op zondag 22 maart 2020 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie dat het nog niet de finale was
ze zitten nu bij de laatste 4
dus nog ff doorbikkelen daar
Ga ik die ook wel weer een keer gebruiken.. Film zeg mij zo niks ga even googelenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan ook gwn je eigen UI’s houden, zijn leuk genoeg
Mooiste vond ik die van die vrouw waar er soort hartjes bij tevoorschijn komen. Deed me denken aan de film “Memoires of a Geisha”
gelukkig zit de zon hier maar tot 2u dwars op de tvquote:Op zondag 22 maart 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem weer uitgezet, moet anders de gordijnen dicht doen. Zie het beeld niet zo goed door de zon
Haha het is een van de weinige voordelen aan zo'n dikke buik hebbenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste en memorabelste moment in een zwangerschap![]()
Met mij gaat het rustig. Vanmiddag even gewandeld. Het is dood buiten, zo raar om te zien
Z'n gangetje. Alweer spijt dat ik heb toegezegd 3 dagen te kunnen werken aankomende weekquote:
das niet slim iddquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Alweer spijt dat ik heb toegezegd 3 dagen te kunnen werken aankomende week
Mwa daar heb je gelijk in, maar fijn is het zeker niet als je al zolang hoest en er last van hebt..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kom er niet door deze ronde. Ben er niet echt ziek meer van, maar gaar en gammel en alles doet zeer van het hoesten. Maar goed niet klagen die corona patiënten hebben het vele en vele malen erger
Waarom spijt ?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Alweer spijt dat ik heb toegezegd 3 dagen te kunnen werken aankomende week
Deed me aan de hoofdpersonage denkenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik die ook wel weer een keer gebruiken.. Film zeg mij zo niks ga even googelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is wel lachen als je sommige ziet hoe ze iets erop kunnen balancerenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het is een van de weinige voordelen aan zo'n dikke buik hebben![]()
Ja is het ook.. maar wel goed dat het rustig was. Hier is het op heel veel plekken echt enorm druk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |