Is fris buitenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vandaag ga ik sowieso niet meer naar buiten
Ga je volgende week nog wel dan, om snel boodschappen te doen?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, mag ook niet alleen een beetje achter het huis, en net ff voor bij de voordeur gestaan i het zonnetje
Lekker hoor
finale van EK88quote:
Nee, ik mag niet eens in een winkel komen met dat hoesten en snotterenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga volgende week nog wel dan, om snel boodschappen te doen?
Welke jij leuk vindtquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, maar wie zijn UI moet ik pakken dan?
De meeste mensen kijken inderdaad alleen na de UI en niet naar de naam
heb je je bezorgdienst geregeld?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet eens in een winkel komen met dat hoesten en snotteren
Hopen dat je snel daar van af bent dan..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet eens in een winkel komen met dat hoesten en snotteren
Wie is Irmaquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal @:skysherrif @:nattekat @:noodgang en @:haags_kwartiertje even vragen of ze deze of die van Irma willen
Irma!!quote:
AH bezorgd hier niet. Heb wel mensen die voor me willen gaan hoorquote:
ik zie dat het nog niet de finale wasquote:Op zondag 22 maart 2020 15:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even aangezet. Leuke uniformen hadden ze toen nog met die hotpants
Het is wel nattekat die het vraagt hèquote:
oke gelukkig dat je dan in elk geval wat voorraad hebtquote:Op zondag 22 maart 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH bezorgd hier niet. Heb wel mensen die voor me willen gaan hoor
Maar voelt ook zo bezwaard. Mensen het risico laten lopen om voor mij boodschappen te doen
Maar ik kan nog wel vooruit kwa eten heb ik nog wel voor twee weken
Ja, dat hoop ik ook. Ik loop er al vanaf dec mee. Dan is het weer een paar dagen weg en dan is het er weer. Maar mag toch niet naar buiten van tante dokterquote:Op zondag 22 maart 2020 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat je snel daar van af bent dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |