Nou niet iedereen over 1 kam scheren hè.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ouders met kinderen zijn wel meest lomp zag ik net toen ik naar de winkel ging.
Roepen kinderen niet terug vaders die gewoon lopen te hoesten terwijl ze met het kroost naar de speeltuin gaan en meer van die domme dingen slecht voorbeeld ook.
Hmm toch maar eens proberen danquote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stokbrood zit in de oven. Chips is bijna op
[..]
Ik vind van wel. Ik doe er plakjes in en dan ongeveer duimdikte in totaal en cm of 4 dat ze lang zijn.doe
[..]
doeg niz. Ik ga je missen
Waar is die luchtpolitie? Ik wil even opscheppen dat ik vanmiddag een foto van een leuke meid heb gehad waar je spontaan verliefd op wordt
Niet allemaal zijn zo, heeft niks te maken met dat ze een ouder zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roepen kinderen niet terug vaders die gewoon lopen te hoesten terwijl ze met het kroost naar de speeltuin gaan en meer van die domme dingen slecht voorbeeld ook.
Haha precies jaquote:Op zondag 22 maart 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou niet iedereen over 1 kam scheren hè.
En dit!quote:Op zondag 22 maart 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft meer te maken met hun hersenen capiciteit
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:01 schreef Nizno het volgende:
ik ga nu richting mn ouders even kijken of ik wel of niet ga melden dat er voetjebal op is.
wish me luck
fijne middag nog en wie weet tot vanavond
Ja, er zitten lomperiken tussenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, heel af en toe hier in de buurt naar een poldergebied om een rondje te fietsen..quote:Op zondag 22 maart 2020 16:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij niet met de kinderen nog even naar buiten?
Haha heb je wel gelijk in maar wat ik zag erg gericht op eigen kroost en dus niet op de rest van de mensenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou niet iedereen over 1 kam scheren hè.
Kan jij nog fietsen ?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, heel af en toe hier in de buurt naar een poldergebied om een rondje te fietsen..
Waarom zou je niet kunnen fietsen als je zwanger bent?quote:
Maar die mensen zullen altijd zo zijn, van die gezinnen die in het weekend met zn allen gaan winkelen en de kinderen door de supermarkt rennen met hun eigen karretjequote:Op zondag 22 maart 2020 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha heb je wel gelijk in maar wat ik zag erg gericht op eigen kroost en dus niet op de rest van de mensen
Buik die in de weg zitquote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen fietsen als je zwanger bent?
Ik heb not tot een week voor de bevalling van de tweeling gefiets met nog een kind achterop
Ja dat lijkt me dus makkelijkerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha jawel, maar in loop meestal en dan de meiden op de fiets.
O valt wel mee althans bij mij, kon beter fietsen als lopen tochquote:
Ja maar dat heeft niks te maken met mensen die alleen kinderen hebben. Zijn mensen die altijd lak hebben aan anderen. En daar verandert deze situatie niks aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Ja maar het is nu een heel andere situatie Limoen.
Je wilt toch ook veiligheid van je kind lijkt mij.
Het is nu niet d etijd om gezellig te gaan winkelen met het gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |