SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:26 schreef Voxs het volgende:
Goedemiddag, kunstenaarvriend van tegen de 80 kwam even buurten in de tuin. Mét bescherming!Die bescherming is dat oranje ding om zijn nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt op een virusquote:Op zondag 22 maart 2020 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die bescherming is dat oranje ding om zijn nek?
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:26 schreef Voxs het volgende:
Goedemiddag, kunstenaarvriend van tegen de 80 kwam even buurten in de tuin. Mét bescherming!En mooie retro ijsmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Ik had er ook nog zo eentje. Vond ze als ukkie ongelooflijk stoerquote:
Ja voor bij het schaatsenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er ook nog zo eentje. Vond ze als ukkie ongelooflijk stoer
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ja Hut....da's PoézieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poézie
https://www.italie.nl/ita(...)er-het-corona-virus/
Van Irene Vella
MAAR DE LENTE WIST HET NIET….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Geïnspireerd door mensen”
je kan op de vertalingen googelen....
deze Nederlandse vertaling was van
Susan Blanco (De Taalrecycler) heeft misschien de tekst naar het Nederlands vertaald, maar dat weten wij niet
“Geïnspireerd door mensen”
uhuh zoals D. zegt, anti -virus en ludieke manier om mensen op afstand houden te wijzen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die bescherming is dat oranje ding om zijn nek?
Ja, die muts en hij zijn onafscheidelijk bij koud weer, net als de das.quote:
Hoe doen ze dat dan? Je moet toch boodschappen doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef FANN het volgende:
Mijn zus in Spanje stuurt steeds whatsapjes
Daar mogen ze ook het huis niet uit...
wij vandaag toch ook niet.... stond op dat bericht die je op je telefoon hebt gekregen...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Je moet toch boodschappen doen.
Ze mogen alleen naar buiten om boodschappen te doen of naar hun werk te gaan . Met de auto mag je er alleen maar in je eentje in zitten ...quote:Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef FANN het volgende:
Mijn zus in Spanje stuurt steeds whatsapjes
Daar mogen ze ook het huis niet uit...
Ik niet ..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij vandaag toch ook niet.... stond op dat bericht die je op je telefoon hebt gekregen...
of heb jij geen alarm gekregen op je telefoon?
De supermarkt is vandaag gewoon open hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij vandaag toch ook niet.... stond op dat bericht die je op je telefoon hebt gekregen...
of heb jij geen alarm gekregen op je telefoon?
Boodschappen doen mag wel. Maar je kunt aangehouden worden en alsnog een boete krijgen, als er teveel tijd zit tussen de tijd van je bonnetje en de tijd dat je nog op straat bent. Heb ik begrepenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Je moet toch boodschappen doen.
Dan overleef ik het wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Boodschappen doen mag wel. Maar je kunt aangehouden worden en alsnog een boete krijgen, als er teveel tijd zit tussen de tijd van je bonnetje en de tijd dat je nog op straat bent. Heb ik begrepen
Vreemdquote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De supermarkt is vandaag gewoon open hoor.
misschien stonden er.... BETER NIET.... alleen als het nodig en écht nodig was....quote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
VreemdHier gingen op 2 telefoons af met een keihard alarm.
BINNEN BLIJVEN was de boodschap....
ik schrok me kapot...
Dan heb je blijkbaar een ander bericht gehad dan ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
VreemdHier gingen op 2 telefoons af met een keihard alarm.
BINNEN BLIJVEN was de boodschap....
ik schrok me kapot...
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien stonden er.... BETER NIET.... alleen als het nodig en écht nodig was....
en 1,5 meter afstand bewaren... zoiets...
Oh.... bij ons was de melding iets anders...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar een ander bericht gehad dan ik.
[ afbeelding ]
Die lui die net alsof doen dat er niks aan de hand is mogen van mij part opgepakt worden en een jaartje isoleer cel jezus wat kan ik daar boos om worden !!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ze geloven het pas als ze zien.... en een virus zie je nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die lui die net alsof doen dat er niks aan de hand is mogen van mij part opgepakt worden en een jaartje isoleer cel jezus wat kan ik daar boos om worden !!!!
Dat zijn echt mafkezen, die denken gewoon een beetje vakantie te gaan vieren.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die lui die net alsof doen dat er niks aan de hand is mogen van mij part opgepakt worden en een jaartje isoleer cel jezus wat kan ik daar boos om worden !!!!
Ja Oma Fann kan niet in de zon... dus Oma Fann gaat in bed slapen...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Oma Dees heeft zojuist een heerlijk dutje gedaan in de zon, eerst maar eens wat koffie om wakker te worden.
Liggen zelfsquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef D. het volgende:
Oma D. vind in de zon liggen ook wel een goed idee
Ik kreeg die melding drie keer op mijn telefoon. Net op het moment dat ik thuiskwam van mijn (solo-) training.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag dat!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Oma Fann kan niet in de zon... dus Oma Fann gaat in bed slapen...
Ik volgens mij maar 2 keer, maar tijdens de tweede keer was ik boodschappen doen bij Jumbo en die is ondergronds dus slecht bereik, dus kan best dat ik een melding gemist heb.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kreeg die melding drie keer op mijn telefoon. Net op het moment dat ik thuiskwam van mijn (solo-) training.
Als jij het goed vindt dan vind ik dat ook.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, beetje onderuit natuurlijk, dus da's semi-liggen
quote:
Ik niet en daar ligt het niet aan ik heb KNP.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Chinees toestel, misschien is dat het ...
ik Vodafone, dus dat is het ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet en daar ligt het niet aan ik heb KNP.
quote:Zo schakel jij NL-Alert in
De manier waarop je NL-Alert inschakelt, verschilt per merk. De Nationaal Coördinator Terrorisme Bestrijding en Veiligheid publiceerde hier meer informatie over.
Bij Apple gaat dit op de volgende manier:
Navigeer naar Instellingen, Berichtgeving.
Schakel onderaan de optie Noodmeldingen in.
Elke functie die je op je mobiele telefoon gebruikt vraagt in meer of mindere mate batterijcapaciteit. Als je NL-Alert instelt op je telefoon is het effect daarvan op je batterijverbruik beperkt.
Bij Android gaat dit net wat anders:
Navigeer naar Menu, Instellingen, Meer, Nooduitzendingen.
Vink Extreme Dreigingen weergeven aan.
Lees ook: Om 12 uur gaat uw telefoon af: miljoenen mensen krijgen testbericht NL-Alert
Voor mobiele telefoons met Android 7.0 of nieuwer:
Navigeer naar Menu, Instellingen, Geluid, Nooduitzendingen.
Vink Extreme Dreigingen weergeven aan.
Over het algemeen zijn telefoons van Samsung automatisch ingeschakeld. Dit controleer je op de volgende manier.
Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen.
Vink Infobericht activeren aan.
Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen.
Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
Vink Kanaal inschakelen aan.
Kies Opslaan.
De telefoons van Huawei, HTC, Blackberry 10 OS, mobiele telefoons van Nokia met Windows 8.1, telefoons met Windows 10 en Wolfgang zijn automatisch ingesteld voor NL-Alert. Verder zijn over het algemeen ook de mobiele telefoons van Sony met Android nieuwer dan januari 2012 automatisch ingesteld voor NL-Alert.
Raar. Zou maar een kernramp zijn ergens Lopen wij nog vrolijk in het park. Goh lekker rustigquote:
Dat verklaard niet dat ik maanden geleden een keer een bericht wel kreeg. Brand ofzo was het in de havens. Ik hou zelf wel goed het nieuws in de gaten wat wel en niet mag.quote:
Kun je iig wel voldoende afstand houden!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar. Zou maar een kernramp zijn ergens Lopen wij nog vrolijk in het park. Goh lekker rustig
Ook even nagelopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staan alle noodmeldingen aan...
"Volgens mij" hebben we niets aan we moeten het zeker weten.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staan alle noodmeldingen aan...
Die van mij ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef chufi het volgende:
Kan zijn dat de zendmast hier ff niet aan stond
Gemiddeld heb je kontakt met 3 masten.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef chufi het volgende:
Kan zijn dat de zendmast hier ff niet aan stond
En ik wil werk, maar dat zit er mijn inziens ook even er niet in.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
De bijna drie weken dat ik in lockdown zit heb ik veel kunnen nadenken
Regeringen willen mensen opsluiten en de mensen willen wc papier
fock dat gewoon uitkeringquote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik wil werk, maar dat zit er mijn inziens ook even er niet in.
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga ff slapen bijna fles whiskey op
Dan weet ik iig waarvoor ik belasting betaal. Trust.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat is dan wel weer lachen.quote:
KNP...ah dat is het probleem een knockoffquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet en daar ligt het niet aan ik heb KNP.
Het komt daar ook een stuk spontaner en gemeender over dan wat er in NL gebeurt met die liedjes zingen met elkaar en dan lekker naar het strand zodra het zonnetje schijntquote:
quote:
Jesus, ik moet jou een keer ontmoetenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb goede herinneringen uit die tijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:32 schreef drakin het volgende:
Ik moet alleen 59 nog
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧
4. 👨💬🐴
5. 👮 📮👴📝
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦
29. 📩 💑
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬
33. 🛀🔪
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀
42. 👻 👻 🔫
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈
47. 💻 💊
48. 💃🐺🐺
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅Ik wil een update !!! Of een oplossing dat mag ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh die staan in de spoilerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil een update !!! Of een oplossing dat mag ook.
Ja ik ook, zat lekker aan tieten te zuigen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen uit die tijd.
Iets met rode wijnquote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was gister, was leuk wel. Maar ik heb alle antwoorden nuquote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh jullie doen een spel?
snap dr niks van
Neuh even drakin helpen met filmtitels.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh jullie doen een spel?
snap dr niks van
OKquote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Zeikwijf het was leuk.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuh even drakin helpen met filmtitels.
Huh, heb je dat tegen mij? Ik vond hem ook wel leuk.quote:
flatlinerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Jaquote:Op zondag 22 maart 2020 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh, heb je dat tegen mij? Ik vond hem ook wel leuk.
Je zet er een streep onder?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Goeie vraag, antwoord heb ik nietquote:
1972quote:
Wie?quote:
Piepquote:
Die stond op 1 toen ik ter wereld kwam.quote:
Die zag ik winnenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die stond op 1 toen ik ter wereld kwam.
Ik klik zelden YT aanquote:
Toen had ik al 10x de mareton gewonnen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet doen.quote:
Weet ik. Ik kies mijn eigenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen had ik al 10x de mareton gewonnen.
Hunksquote:
Jan Jongbloedquote:Op zondag 22 maart 2020 17:19 schreef chufi het volgende:
Vroeger mocht een tikkie-terug nog gewoon op de keeper
1972..?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De gelukkigste tijd van mijn levenquote:
En nu ben je creepyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:19 schreef chufi het volgende:
Vroeger mocht een tikkie-terug nog gewoon op de keeper
Voetballen volksport nummer ëEnquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]Ik mag je wel he? Hahaha gelukkig weer een andere uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat is van de old boys club van de tennisquote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag je wel he? Hahaha gelukkig weer een andere ui
Deze is leuker, Tennis ik dacht worstelenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is van de old boys club van de tennis
Ik geef er geen zak om.quote:
Heb je nog iets van je dochter vernomen?quote:
Toen was ik nog niet aan de cocao.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is leuker, Tennis ik dacht worstelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:44 schreef Treehut362 het volgende:
Gevonden op Twitter:
(over Hamsteren gesproken)Beetje sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Ach, gevonden op twitter.quote:
Nee, ik bel dr 1 x per week en als er wat zou zijn hoor ik het wel ..quote:Op zondag 22 maart 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog iets van je dochter vernomen?
Alles goed dus.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik bel dr 1 x per week en als er wat zou zijn hoor ik het wel ..
Mogelijk heeft ze nog ingevallen .. weet het niet , maar ze gaat wel tijdelijk op non actief met dr werk ... zelfde soort regeling als hier ..quote:
Nou als ze de tijd heeft komt ze zeker langs.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk heeft ze nog ingevallen .. weet het niet , maar ze gaat wel tijdelijk op non actief met dr werk ... zelfde soort regeling als hier ..
Hoe dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ze de tijd heeft komt ze zeker langs.
grapjas ... tijd zat ... Ze postte vandaag nog een foto vanuit Zuid Amerika...quote:Op zondag 22 maart 2020 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ze de tijd heeft komt ze zeker langs.
Dan stap je niet even op de trein om langs te komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
grapjas ... tijd zat ... Ze postte vandaag nog een foto vanuit Zuid Amerika...
Met een vliegtuigquote:
De Patagonia Express...quote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan stap je niet even op de trein om langs te komen.
Mijn moeder is 87 ja ik kom niet langs en maak me zorgenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:51 schreef chufi het volgende:
Zwakke Oudjes in de UK moeten 12 weken thuis blijven en krijgen dan alles thuis geleverd etc ...
Maar zit die al in een tehuis of nog op zich zelf?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is 87 ja ik kom niet langs en maak me zorgen
Op zich zelfquote:Op zondag 22 maart 2020 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zit die al in een tehuis of nog op zich zelf?
Sterktequote:Op zondag 22 maart 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vliegt nogquote:
Die is sterker en gezonder dan ik ben. Ik maak me geen zorgenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is sterker en gezonder dan ik ben. Ik maak me geen zorgen qua gezondheid. Wel eenzaamheid Oh ik qoute mezelf, begin van het einde
Kan ik me voorstellen, maar het is toch echt beter als je weg blijft. Hoe komt ze aan haar boodschappen?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb hetzelfde met mijn zoon, werkt in een restaurant, nu niet meer dus, mag geen vrienden meer op bezoek en zit nu dus alleen te zijn. Mijn moederhartquote:
Mijn zus woont vlakbij, en ze doet het zelfondanksquote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar het is toch echt beter als je weg blijft. Hoe komt ze aan haar boodschappen?
gaat ff langs gewoonquote:Op zondag 22 maart 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb hetzelfde met mijn zoon, werkt in een restaurant, nu niet meer dus, mag geen vrienden meer op bezoek en zit nu dus alleen te zijn. Mijn moederhart
Ik moet reizen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat ff langs gewoon
nu kan ut nog
Eisen stellen?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter ook van niet, doe anders wat vaker bellen dan normaal.quote:
Tot nu toe slaat hij zich er wel doorheen, maar het is wel eenzaam.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen.
Mijn moeder heeft een betere conditie dan ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter ook van niet, doe anders wat vaker bellen dan normaal.
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eisen stellen?
Wie vraagt wordt overgeslagen krijgt gewoon nog een lijst van me
En de enige die ik mis is 59
Daarnaast kreeg ik er geen antwoorden bij. Succes met de liedjes:
1. 1⃣
2. 👶👶👶👶👶🇺🇸
3. 🥰🙌🏻
4. 👨🏻🦰💤⭐⭐⭐⭐ 👀
5. 🎹👨🏻🦰
6. 🎨⬛
7. 👨🏻🦰🟦
8. 😍👱🏻♀
9. 💃🏽👸🏼
10. 🎎✋🏻✋🏻
11. 🏝🏙
12. 🩸💦😭
13. 👵🏻🤛🏻👜
14. 🎤🤼 😭🙏🤣🧑💻😍
15. 🛌 🌹🌹🌹🌹
16. 🖐🖐🖐
17. 🚀👨🏻🦰
18. 🎺 🌴
19. 👱🏻♀🙏👨🏻
20. 👯♂ 🌃
21. 😧 💓
22. 🪁
23. ❌👱🏻♀❌😭
24. 🏃🏼♀ ⛪
25. 💴 💴
26. 🐴 🏠
27. 👨🏻🍉
28. 💓 🇬🇧
29. 🤫
30. 💋🌹
31.☂
32. 🌧 👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻
33. 🤫💃🏽🕺
34. 🥰🥰🥰 😋😋😋🏖
35. 🍦 🍦👶
36. 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
37. 🥵
38. 💼 🟩
39. ? 🍷
40. 🏃🏼♂ 🇧🇷
41. 💣
42. 💰💍 👱🏻♀
43. 💦 🚽
44. ❌⚔🌔
45. 🏃🏼♀ 🏖 🇪🇸
46. 👏🏻 👏🏻🙌🏻👏🏻👏🏻🙌🏻
47. 👂🏻 💓
48. 🕘 🕔
49. 🕔
50. 🎫 🌴🏖
quote:
Dan is het veiliger voor jouquote:Op zondag 22 maart 2020 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een betere conditie dan ik.
Ik zie nu voornamelijk vierkantjes.quote:
Ik zie ze wel. Maar liedjes....vind ik lastig. Ik ken meer films als dat ik liedjes weet denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie nu voornamelijk vierkantjes.
Ja het werkt twee kanten opquote:
Ohw, dit is een nieuwe lijst?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie ze wel. Maar liedjes....vind ik lastig. Ik ken meer films als dat ik liedjes weet denk ik
Ja dit zijn liedjesquote:
Lol weer een nieuwequote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eisen stellen?
1. 1⃣
2. 👶👶👶👶👶🇺🇸
3. 🥰🙌🏻
4. 👨🏻🦰💤⭐⭐⭐⭐ 👀
5. 🎹👨🏻🦰
6. 🎨⬛
7. 👨🏻🦰🟦
8. 😍👱🏻♀
9. 💃🏽👸🏼
10. 🎎✋🏻✋🏻
11. 🏝🏙
12. 🩸💦😭
13. 👵🏻🤛🏻👜
14. 🎤🤼 😭🙏🤣🧑💻😍
15. 🛌 🌹🌹🌹🌹
16. 🖐🖐🖐
17. 🚀👨🏻🦰
18. 🎺 🌴
19. 👱🏻♀🙏👨🏻
20. 👯♂ 🌃
21. 😧 💓
22. 🪁
23. ❌👱🏻♀❌😭
24. 🏃🏼♀ ⛪
25. 💴 💴
26. 🐴 🏠
27. 👨🏻🍉
28. 💓 🇬🇧
29. 🤫
30. 💋🌹
31.☂
32. 🌧 👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻
33. 🤫💃🏽🕺
34. 🥰🥰🥰 😋😋😋🏖
35. 🍦 🍦👶
36. 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
37. 🥵
38. 💼 🟩
39. ? 🍷
40. 🏃🏼♂ 🇧🇷
41. 💣
42. 💰💍 👱🏻♀
43. 💦 🚽
44. ❌⚔🌔
45. 🏃🏼♀ 🏖 🇪🇸
46. 👏🏻 👏🏻🙌🏻👏🏻👏🏻🙌🏻
47. 👂🏻 💓
48. 🕘 🕔
49. 🕔
50. 🎫 🌴🏖
LOL !!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eisen stellen?
1. 1⃣
2. 👶👶👶👶👶🇺🇸
3. 🥰🙌🏻
4. 👨🏻🦰💤⭐⭐⭐⭐ 👀
5. 🎹👨🏻🦰
6. 🎨⬛
7. 👨🏻🦰🟦
8. 😍👱🏻♀
9. 💃🏽👸🏼
10. 🎎✋🏻✋🏻
11. 🏝🏙
12. 🩸💦😭
13. 👵🏻🤛🏻👜
14. 🎤🤼 😭🙏🤣🧑💻😍
15. 🛌 🌹🌹🌹🌹
16. 🖐🖐🖐
17. 🚀👨🏻🦰
18. 🎺 🌴
19. 👱🏻♀🙏👨🏻
20. 👯♂ 🌃
21. 😧 💓
22. 🪁
23. ❌👱🏻♀❌😭
24. 🏃🏼♀ ⛪
25. 💴 💴
26. 🐴 🏠
27. 👨🏻🍉
28. 💓 🇬🇧
29. 🤫
30. 💋🌹
31.☂
32. 🌧 👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻
33. 🤫💃🏽🕺
34. 🥰🥰🥰 😋😋😋🏖
35. 🍦 🍦👶
36. 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
37. 🥵
38. 💼 🟩
39. ? 🍷
40. 🏃🏼♂ 🇧🇷
41. 💣
42. 💰💍 👱🏻♀
43. 💦 🚽
44. ❌⚔🌔
45. 🏃🏼♀ 🏖 🇪🇸
46. 👏🏻 👏🏻🙌🏻👏🏻👏🏻🙌🏻
47. 👂🏻 💓
48. 🕘 🕔
49. 🕔
50. 🎫 🌴🏖
Ik dacht misschien iets met jezus vanwege brood en wijnquote:
Die kan ik ook even niet plaatsenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef Prisha het volgende:
Wat zou 43 zijn? Een liedje over een toilet?
Ik heb daar ook last vanquote:Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie nu voornamelijk vierkantjes.
quote:
Ik ook ondertussenquote:
En nu?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]Ok, zo erg is het bij mij lang niet maar het is irritant genoeg en bederft een kwart van die opgaves
oh damn jaquote:
Zelfdequote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu?
1. 1⃣
2. 👶👶👶👶👶🇺🇸
3. 🥰🙌🏻
4. 👨🏻🦰💤⭐⭐⭐⭐ 👀
5. 🎹👨🏻🦰
6. 🎨⬛
7. 👨🏻🦰🟦
8. 😍👱🏻♀
9. 💃🏽👸🏼
10. 🎎✋🏻✋🏻
11. 🏝🏙
12. 🩸💦😭
13. 👵🏻🤛🏻👜
14. 🎤🤼 😭🙏🤣🧑💻😍
15. 🛌 🌹🌹🌹🌹
16. 🖐🖐🖐
17. 🚀👨🏻🦰
18. 🎺 🌴
19. 👱🏻♀🙏👨🏻
20. 👯♂ 🌃
21. 😧 💓
22. 🪁
23. ❌👱🏻♀❌😭
24. 🏃🏼♀ ⛪
25. 💴 💴
26. 🐴 🏠
27. 👨🏻🍉
28. 💓 🇬🇧
29. 🤫
30. 💋🌹
31.☂
32. 🌧 👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻👨🏻
33. 🤫💃🏽🕺
34. 🥰🥰🥰 😋😋😋🏖
35. 🍦 🍦👶
36. 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
37. 🥵
38. 💼 🟩
39. ? 🍷
40. 🏃🏼♂ 🇧🇷
41. 💣
42. 💰💍 👱🏻♀
43. 💦 🚽
44. ❌⚔🌔
45. 🏃🏼♀ 🏖 🇪🇸
46. 👏🏻 👏🏻🙌🏻👏🏻👏🏻🙌🏻
47. 👂🏻 💓
48. 🕘 🕔
49. 🕔
50. 🎫 🌴🏖
ow, verversen? Op ander apparaat proberen?quote:
Beterschap!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Namens Snif en Snot dank voor de lieve berichtjes.😘
We gaan nog steeds voor de griep. Ik knap niet veel op, maar toch iets. Silverfox ook iets. Helaas nu kleinzoon en dochter weer verhoging.![]()
Kom jullie snel weer vervelen.
Voor nu: blijf gezond.
awww oma veel sterkte en beterschap voor allen!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
We gaan nog steeds voor de griep. Ik knap niet veel op, maar toch iets. Silverfox ook iets. Helaas nu kleinzoon en dochter weer verhoging.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig heb je speciale winkeluurtjesquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Beterschap en tot snelquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Doe voorzichtig en ook voor je dochterquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
were the kids from americaquote:
Blijf dat maar lekker zelf maar.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ow ook ziek Oma?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Beterschap voor jullie!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:
smashing grannies?quote:
Beterschap en doe voorzichtig!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Beterschap jullie 2quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet eens de Regenboogquote:Op zondag 22 maart 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
Er zitten ook Nederlandstalige in zoals banger hart
Dat is dan 21quote:Op zondag 22 maart 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
Er zitten ook Nederlandstalige in zoals banger hart
Vlieg met me mee ook niet?quote:
ik zie het niet neequote:Op zondag 22 maart 2020 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan 21
[..]
Vlieg met me mee ook niet?
das nummer 51quote:
quote:
Beterschap voor beiden! allemaal!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, een vuist.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:46 schreef Prisha het volgende:
Bij 13 dat middelste plaatje is toch een tekstballon?
wtf is dat een vuistquote:
strand met een parasol?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |