SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Kan deze OP aangepast wordne .. Ik wil niet dat mn maaltijd met deze OP ge-associeerd wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
1. ☕ 💎💎💎 Breakfast at Tiffany's
2. 🔕 🐑 🐑 🐑 Silence of the lambs
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧 Mary poppins (pullup 1 punt)
4. 👨💬🐴 The horse whisperer (pullup en ik ook 1 punt)
5. 👮 📮👴📝 Police academy
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳 Fried Green tomatoes
7. 💭📝👘 Memoirs of a Geisha
8. 👨👨 ⛺ 🗻 Brokeback Mountain
9. 👮 🚘 👵 🌼 Driving miss Daisy
10. 🔎🐠 finding nemo
11. 💏 ⭕ ❄ Lovers of the Arctic Circle
12. 🐦🐦🐦🐦📄 The Pelican Brief
13. 👽☝📞🏠 ET
14. 🔫🔍👨🎩 Sherlock Holmes
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎 Eternal sunshine of the spotless mind
16. ✳ 👹 😺 🐴 Animal Farm
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑 Supersize me
19. 🐭 🚗 rat race
20. 💰 🏃💨 Gone with te wind?
21. 🎓 👄 The Graduate
22. 🎨 💰 The art of making money
23. 🎥 🏃 🌲🌲 Blair Witch Project
24. 🕑 🕒 🕓 🕔 Timelime of Clockwork
25. 🌴 🐒 👨 Cast away?
26. 👴 💍💍 Lord of the rings
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣ The 6th sense
28. 🎈🏡 👴 👦 Up
29. 📩 💑 Love Letter
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫 Mr & Mrs Smith
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬 Ted
33. 🛀🔪 Psycho
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆 Groundhog day
35. 🚶🏃✈ Catch me if you can
36. 😈👗👠 the devil wears prada
37. 👴👵❤ Amour
38. 👦 👐 ✂ ✂ Edward Scissorhands
39. 🌗 💑 🐺 Twilight
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀 four weddings and a funeral
42. 👻 👻 🔫 @:ghostbuster
43. 🔓👀 Private eyes
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻 The englishmen who went up a hill but came back a mountain
45. 😌 😠 👺The good, the bad and the ugly
46. 🌊 👈 the wave?
47. 💻 💊 The matrix
48. 💃🐺🐺 dances with wolves
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁ planet of the apes?
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊The postman allways rings twice
52. 👟👞👡👠👢 Shoes
53. 🔓🐬 Free Willy
54. 💩💃 dirty dancing
55. 🐦 🔫 o kill a Mockingbird
56. 🍂🍁🗽Autumn in New York
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁ A walkin the clouds
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅 The life of PI
Oh jéé ik denk dat jij wel de dm queen bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....
tenminste.... ikke wel.....
ik ga eten
Checkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan deze OP aangepast wordne .. Ik wil niet dat mn maaltijd met deze OP ge-associeerd wordt
Het was even leukquote:
Ik had de lapo maar achquote:
Dat dus.quote:
Yep chufi heeft blijkbaar liever een dialoog met maar één user vanavond.quote:
LEZEN....... !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé ik denk dat jij wel de dm queen bent.
Dat is dan maar even de reden dat je een lul moet zijn?quote:
Ga maar wat eten ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
LEZEN....... !!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb niet gedmt....
IK KREEG EEN DM
dat is iets anders.....
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom moest je in mijn simpele lekker OP een lijst met onzinnige titels plaatsen.. Jij begint met fout bezig zijn ...quote:
Tis goed met je, lekker star denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom moest je in mijn simpele lekker OP een lijst met onzinnige titels plaatsen.. Jij begint met fout bezig zijn ...
Als jij het was geweest had het ook gekund, dus nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is dan maar even de reden dat je een lul moet zijn?
Tony Sopranoquote:
Anders morgen wel in een multi quote uit 2014 ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien wacht ik nog even.... je weet het niet....
of een vuiliszaktopic....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders morgen wel in een multi quote uit 2014 ofzo
waarom staan daar in de list zoveel filmen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik post nooit meer eten en de paella meet gaat niet door
Hoe is het met het schilderen? Ik ben vandaag ook weer lekker met kwasten bezig geweest.quote:
Je bent te laat. Alles is zo ongeveer geraden. Dit is de derde helft ondertussenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom staan daar in de list zoveel filmen?
Geen idee, ik doe niet meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Raadspelletje uit het vorige topic. Het is niet meer belangrijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Als ik had geweten dat de vorige OP je zoveel waard was had ik hem uiteraard niet aangepast.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik post nooit meer eten en de paella meet gaat niet door
Vandaag niets gedaan! Misschien morgen. Vooral klusjes en lanterfanten vandaag. Leuk dat je lekker bezig bent geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met het schilderen? Ik ben vandaag ook weer lekker met kwasten bezig geweest.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]Jouw smiley is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto!
oh probeerde je daarte doen? Te lief!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Wat vindt jij eigenlijk een goede film?quote:
Het is meer ok dan wtfquote:
stirb langsam,sieben, die purpurnen flüsse , zo watquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat vindt jij eigenlijk een goede film?
Ik zei nog dat ik het niet OK vond.. ....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat de vorige OP je zoveel waard was had ik hem uiteraard niet aangepast.
zie aanvulling in mijn postquote:
Ja zoietsquote:
Het was een mooie Paëlla.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik het niet OK vond.. ....
Sieben is wel goed maar ik houd niet zo van horrorfilms.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
stirb langsam,sieben, die purpurnen flüsse , zo wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |