Dat was gister, was leuk wel. Maar ik heb alle antwoorden nuquote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh jullie doen een spel?
snap dr niks van
Neuh even drakin helpen met filmtitels.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh jullie doen een spel?
snap dr niks van
OKquote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Zeikwijf het was leuk.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuh even drakin helpen met filmtitels.
Huh, heb je dat tegen mij? Ik vond hem ook wel leuk.quote:
flatlinerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Jaquote:Op zondag 22 maart 2020 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh, heb je dat tegen mij? Ik vond hem ook wel leuk.
Je zet er een streep onder?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Goeie vraag, antwoord heb ik nietquote:
1972quote:
Wie?quote:
Piepquote:
Die stond op 1 toen ik ter wereld kwam.quote:
Die zag ik winnenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die stond op 1 toen ik ter wereld kwam.
Ik klik zelden YT aanquote:
Toen had ik al 10x de mareton gewonnen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet doen.quote:
Weet ik. Ik kies mijn eigenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen had ik al 10x de mareton gewonnen.
Hunksquote:
Jan Jongbloedquote:Op zondag 22 maart 2020 17:19 schreef chufi het volgende:
Vroeger mocht een tikkie-terug nog gewoon op de keeper
1972..?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De gelukkigste tijd van mijn levenquote:
En nu ben je creepyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:19 schreef chufi het volgende:
Vroeger mocht een tikkie-terug nog gewoon op de keeper
Voetballen volksport nummer ëEnquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]Ik mag je wel he? Hahaha gelukkig weer een andere uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat is van de old boys club van de tennisquote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag je wel he? Hahaha gelukkig weer een andere ui
Deze is leuker, Tennis ik dacht worstelenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is van de old boys club van de tennis
Ik geef er geen zak om.quote:
Heb je nog iets van je dochter vernomen?quote:
Toen was ik nog niet aan de cocao.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is leuker, Tennis ik dacht worstelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:44 schreef Treehut362 het volgende:
Gevonden op Twitter:
(over Hamsteren gesproken)Beetje sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |