quote:Op zondag 22 maart 2020 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, beetje onderuit natuurlijk, dus da's semi-liggen
quote:
Ik niet en daar ligt het niet aan ik heb KNP.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Chinees toestel, misschien is dat het ...
ik Vodafone, dus dat is het ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet en daar ligt het niet aan ik heb KNP.
quote:Zo schakel jij NL-Alert in
De manier waarop je NL-Alert inschakelt, verschilt per merk. De Nationaal Coördinator Terrorisme Bestrijding en Veiligheid publiceerde hier meer informatie over.
Bij Apple gaat dit op de volgende manier:
Navigeer naar Instellingen, Berichtgeving.
Schakel onderaan de optie Noodmeldingen in.
Elke functie die je op je mobiele telefoon gebruikt vraagt in meer of mindere mate batterijcapaciteit. Als je NL-Alert instelt op je telefoon is het effect daarvan op je batterijverbruik beperkt.
Bij Android gaat dit net wat anders:
Navigeer naar Menu, Instellingen, Meer, Nooduitzendingen.
Vink Extreme Dreigingen weergeven aan.
Lees ook: Om 12 uur gaat uw telefoon af: miljoenen mensen krijgen testbericht NL-Alert
Voor mobiele telefoons met Android 7.0 of nieuwer:
Navigeer naar Menu, Instellingen, Geluid, Nooduitzendingen.
Vink Extreme Dreigingen weergeven aan.
Over het algemeen zijn telefoons van Samsung automatisch ingeschakeld. Dit controleer je op de volgende manier.
Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen.
Vink Infobericht activeren aan.
Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen.
Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
Vink Kanaal inschakelen aan.
Kies Opslaan.
De telefoons van Huawei, HTC, Blackberry 10 OS, mobiele telefoons van Nokia met Windows 8.1, telefoons met Windows 10 en Wolfgang zijn automatisch ingesteld voor NL-Alert. Verder zijn over het algemeen ook de mobiele telefoons van Sony met Android nieuwer dan januari 2012 automatisch ingesteld voor NL-Alert.
Raar. Zou maar een kernramp zijn ergens Lopen wij nog vrolijk in het park. Goh lekker rustigquote:
Dat verklaard niet dat ik maanden geleden een keer een bericht wel kreeg. Brand ofzo was het in de havens. Ik hou zelf wel goed het nieuws in de gaten wat wel en niet mag.quote:
Kun je iig wel voldoende afstand houden!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar. Zou maar een kernramp zijn ergens Lopen wij nog vrolijk in het park. Goh lekker rustig
Ook even nagelopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staan alle noodmeldingen aan...
"Volgens mij" hebben we niets aan we moeten het zeker weten.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staan alle noodmeldingen aan...
Die van mij ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef chufi het volgende:
Kan zijn dat de zendmast hier ff niet aan stond
Gemiddeld heb je kontakt met 3 masten.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:58 schreef chufi het volgende:
Kan zijn dat de zendmast hier ff niet aan stond
En ik wil werk, maar dat zit er mijn inziens ook even er niet in.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
De bijna drie weken dat ik in lockdown zit heb ik veel kunnen nadenken
Regeringen willen mensen opsluiten en de mensen willen wc papier
fock dat gewoon uitkeringquote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik wil werk, maar dat zit er mijn inziens ook even er niet in.
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga ff slapen bijna fles whiskey op
Dan weet ik iig waarvoor ik belasting betaal. Trust.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat is dan wel weer lachen.quote:
KNP...ah dat is het probleem een knockoffquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet en daar ligt het niet aan ik heb KNP.
Het komt daar ook een stuk spontaner en gemeender over dan wat er in NL gebeurt met die liedjes zingen met elkaar en dan lekker naar het strand zodra het zonnetje schijntquote:
quote:
Jesus, ik moet jou een keer ontmoetenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb goede herinneringen uit die tijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:32 schreef drakin het volgende:
Ik moet alleen 59 nog
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧
4. 👨💬🐴
5. 👮 📮👴📝
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦
29. 📩 💑
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬
33. 🛀🔪
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀
42. 👻 👻 🔫
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈
47. 💻 💊
48. 💃🐺🐺
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅Ik wil een update !!! Of een oplossing dat mag ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh die staan in de spoilerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil een update !!! Of een oplossing dat mag ook.
Ja ik ook, zat lekker aan tieten te zuigen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen uit die tijd.
Iets met rode wijnquote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil een update !!! Of een oplossing dat mag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |