SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:26 schreef Voxs het volgende:
Goedemiddag, kunstenaarvriend van tegen de 80 kwam even buurten in de tuin. Mét bescherming!Die bescherming is dat oranje ding om zijn nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt op een virusquote:Op zondag 22 maart 2020 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die bescherming is dat oranje ding om zijn nek?
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:26 schreef Voxs het volgende:
Goedemiddag, kunstenaarvriend van tegen de 80 kwam even buurten in de tuin. Mét bescherming!En mooie retro ijsmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Ik had er ook nog zo eentje. Vond ze als ukkie ongelooflijk stoerquote:
Ja voor bij het schaatsenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er ook nog zo eentje. Vond ze als ukkie ongelooflijk stoer
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ja Hut....da's PoézieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poézie
https://www.italie.nl/ita(...)er-het-corona-virus/
Van Irene Vella
MAAR DE LENTE WIST HET NIET….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Geïnspireerd door mensen”
je kan op de vertalingen googelen....
deze Nederlandse vertaling was van
Susan Blanco (De Taalrecycler) heeft misschien de tekst naar het Nederlands vertaald, maar dat weten wij niet
“Geïnspireerd door mensen”
uhuh zoals D. zegt, anti -virus en ludieke manier om mensen op afstand houden te wijzen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die bescherming is dat oranje ding om zijn nek?
Ja, die muts en hij zijn onafscheidelijk bij koud weer, net als de das.quote:
Hoe doen ze dat dan? Je moet toch boodschappen doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef FANN het volgende:
Mijn zus in Spanje stuurt steeds whatsapjes
Daar mogen ze ook het huis niet uit...
wij vandaag toch ook niet.... stond op dat bericht die je op je telefoon hebt gekregen...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Je moet toch boodschappen doen.
Ze mogen alleen naar buiten om boodschappen te doen of naar hun werk te gaan . Met de auto mag je er alleen maar in je eentje in zitten ...quote:Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef FANN het volgende:
Mijn zus in Spanje stuurt steeds whatsapjes
Daar mogen ze ook het huis niet uit...
Ik niet ..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij vandaag toch ook niet.... stond op dat bericht die je op je telefoon hebt gekregen...
of heb jij geen alarm gekregen op je telefoon?
De supermarkt is vandaag gewoon open hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij vandaag toch ook niet.... stond op dat bericht die je op je telefoon hebt gekregen...
of heb jij geen alarm gekregen op je telefoon?
Boodschappen doen mag wel. Maar je kunt aangehouden worden en alsnog een boete krijgen, als er teveel tijd zit tussen de tijd van je bonnetje en de tijd dat je nog op straat bent. Heb ik begrepenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Je moet toch boodschappen doen.
Dan overleef ik het wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Boodschappen doen mag wel. Maar je kunt aangehouden worden en alsnog een boete krijgen, als er teveel tijd zit tussen de tijd van je bonnetje en de tijd dat je nog op straat bent. Heb ik begrepen
Vreemdquote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De supermarkt is vandaag gewoon open hoor.
misschien stonden er.... BETER NIET.... alleen als het nodig en écht nodig was....quote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
VreemdHier gingen op 2 telefoons af met een keihard alarm.
BINNEN BLIJVEN was de boodschap....
ik schrok me kapot...
Dan heb je blijkbaar een ander bericht gehad dan ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
VreemdHier gingen op 2 telefoons af met een keihard alarm.
BINNEN BLIJVEN was de boodschap....
ik schrok me kapot...
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien stonden er.... BETER NIET.... alleen als het nodig en écht nodig was....
en 1,5 meter afstand bewaren... zoiets...
Oh.... bij ons was de melding iets anders...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar een ander bericht gehad dan ik.
[ afbeelding ]
Die lui die net alsof doen dat er niks aan de hand is mogen van mij part opgepakt worden en een jaartje isoleer cel jezus wat kan ik daar boos om worden !!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ze geloven het pas als ze zien.... en een virus zie je nietquote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die lui die net alsof doen dat er niks aan de hand is mogen van mij part opgepakt worden en een jaartje isoleer cel jezus wat kan ik daar boos om worden !!!!
Dat zijn echt mafkezen, die denken gewoon een beetje vakantie te gaan vieren.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die lui die net alsof doen dat er niks aan de hand is mogen van mij part opgepakt worden en een jaartje isoleer cel jezus wat kan ik daar boos om worden !!!!
Ja Oma Fann kan niet in de zon... dus Oma Fann gaat in bed slapen...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Oma Dees heeft zojuist een heerlijk dutje gedaan in de zon, eerst maar eens wat koffie om wakker te worden.
Liggen zelfsquote:Op zondag 22 maart 2020 15:31 schreef D. het volgende:
Oma D. vind in de zon liggen ook wel een goed idee
Ik kreeg die melding drie keer op mijn telefoon. Net op het moment dat ik thuiskwam van mijn (solo-) training.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag dat!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Oma Fann kan niet in de zon... dus Oma Fann gaat in bed slapen...
Ik volgens mij maar 2 keer, maar tijdens de tweede keer was ik boodschappen doen bij Jumbo en die is ondergronds dus slecht bereik, dus kan best dat ik een melding gemist heb.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kreeg die melding drie keer op mijn telefoon. Net op het moment dat ik thuiskwam van mijn (solo-) training.
Als jij het goed vindt dan vind ik dat ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |