Hij weigert toe te zeggen dat hij niet gaat graaien. Hulp aan hotels blijft tot na de verkiezingen geheim.twitter:atrupar twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:07:05REPORTER: Will you commit that no money from the emergency stimulus bill will go to your own properties?
TRUMP: "I have no idea what they're talking about. Everything is changing. But I have no idea ... let's just see what happens."
(That's definitely not a yes!) https://t.co/PoMw96bFAi reageer retweet
Als het zo blijkt te zijn lijkt mij dat ie de stoel krijgt.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef Ulx het volgende:
Hij weigert toe te zeggen dat hij niet gaat graaien. Hulp aan hotels blijft tot na de verkiezingen geheim.twitter:atrupar twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:07:05REPORTER: Will you commit that no money from the emergency stimulus bill will go to your own properties?
TRUMP: "I have no idea what they're talking about. Everything is changing. But I have no idea ... let's just see what happens."
(That's definitely not a yes!) https://t.co/PoMw96bFAi reageer retweet
Maar goed dat hij de least racist person is die hij kent.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 02:20:08My friend (always there when I’ve needed him!), Senator @RandPaul, was just tested “positive” from the Chinese Virus. That is not good! He is strong and will get better. Just spoke to him and he was in good spirits. reageer retweet
twitter:atrupar twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:10:17Trump on using unproven and dangerous drugs for coronavirus: "Why should we be testing it in a test tube for a year and a half when we have thousands of people that are very sick, and we can use it on those people and maybe make them better?" https://t.co/77gbCqFqg4 reageer retweet
Ik snap dat slash fund ook niet.twitter:JoyceWhiteVance twitterde op maandag 23-03-2020 om 11:58:16Why did Dems vote no? Senate GOP gave Mnuchin $500b to give companies-with no public disclosure of who & how much for up to 6 months (Trump declined to say he wouldn’t take $ for his companies yesterday). Funding for workers & hospitals was inadequate. https://t.co/vqXv5M9OvI reageer retweet
Golf clubs?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat geen framing wat je nu doet?
Wie weet zitten er bedrijven bij die wel steun nodig hebben.
twitter:maggieNYT twitterde op maandag 23-03-2020 om 13:49:05"Mr. Trump has become frustrated with Dr. Fauci’s blunt approach at the briefing lectern, which often contradicts things the president has just said, according to two people familiar with the dynamic." https://t.co/MCp3y0ACGS reageer retweet
Je twitterbericht zegt niets over dreigend ontslag.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:51 schreef Ulx het volgende:
Fauci gaat binnenkort worden vervangen.twitter:maggieNYT twitterde op maandag 23-03-2020 om 13:49:05"Mr. Trump has become frustrated with Dr. Fauci’s blunt approach at the briefing lectern, which often contradicts things the president has just said, according to two people familiar with the dynamic." https://t.co/MCp3y0ACGS reageer retweet
twitter:NLong72 twitterde op maandag 23-03-2020 om 13:53:44@maggieNYT Fauci gave a “no comment” when asked whether he’d been reprimanded for covering his face when Trump referred to the “deep State Department”
https://t.co/InVVXlYVZY reageer retweet
Zou je er verrast door zijn?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je twitterbericht zegt niets over dreigend ontslag.
Mijn opmerking ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je twitterbericht zegt niets over dreigend ontslag.
Nee hoor. Fake News.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:11 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat ie vervangen gaat worden oftewel de deur uitvliegt.
Goh.twitter:damianpaletta twitterde op zondag 22-03-2020 om 20:25:27TARP had an inspector general and two oversight boards. But Treasury's proposed $500 billion coronavirus loan program doesn't appear to have much built-in oversight, by @Jstein_Wapo https://t.co/KWEd3b4dqt reageer retweet
Maar je kent wel de rancune en narcisme van Trump. Fauci heeft hem meerdere malen live gecorrigeerd. Dat past niet in het team van ja-knikkers bij Trump.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik ken noch deze gebruiker noch de twitteraar dus nee.
Ik las ergens dat Fauci al drie decennia of zo bij de cdc werkt en dus niet direct aan Trump rapporteert noch zijn ondergeschikte is. Hoe ontslag je iemand wiens functie niet onder je valt?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar je kent wel de rancune en narcisme van Trump. Fauci heeft hem meerdere malen live gecorrigeerd. Dat past niet in het team van ja-knikkers bij Trump.
Nee hoor. Ik heb niet geschreven dat hij ontslagen gaat worden. Dat maken fake-figuren zoals jij ervan.quote:
Ik denk dat Fauci binnen een week niet meer welkom is bij de dagelijkse briefings. Denk jij dat Fauci aanwezig blijft?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Fauci al drie decennia of zo bij de cdc werkt en dus niet direct aan Trump rapporteert noch zijn ondergeschikte is. Hoe ontslag je iemand wiens functie niet onder je valt?
Jij schreef dat hij vervangen gaat worden. Wat nergens uit blijkt behalve je eigen hersenspinsels.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb niet geschreven dat hij ontslagen gaat worden. Dat maken fake-figuren zoals jij ervan.
Maar jij had het over ontslag.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij schreef dat hij vervangen gaat worden. Wat nergens uit blijkt behalve je eigen hersenspinsels.
En stop eens met je twitter feed hier dumpen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:16:00THIS IS WHY WE NEED BORDERS! reageer retweet
Tja dat kan. Eerst haalden ze daar Dr Robert Redfield weg omdat hij nogal onzeker overkwam in de congreshoorzittingen. Hij was eerder de geregelde gast op het podium.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk dat Fauci binnen een week niet meer welkom is bij de dagelijkse briefings. Denk jij dat Fauci aanwezig blijft?
Elk land heeft ook grenzen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef archito het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:16:00THIS IS WHY WE NEED BORDERS! reageer retweet
![]()
het gevaar van zijn gedrag is dat zijn staf steeds onbekwamer wordt. Hij vervangt ze al sinds dag 1 door meer en meer incapabel randvolk.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tja dat kan. Eerst haalden ze daar Dr Robert Redfield weg omdat hij nogal onzeker overkwam in de congreshoorzittingen. Hij was eerder de geregelde gast op het podium.
Trump is onvoorspelbaar. Ik zou niet voor zijn regime willen werken.
en grenzen zijn behoorlijk effectief om virussen en plagen tegen te houden.quote:
Boosrechts sluit zichzelf graag op.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef archito het volgende:
![]()
Ik wil het ook wel doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boosrechts sluit zichzelf graag op.
Hij zal vast 'closed borders' bedoelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en grenzen zijn behoorlijk effectief om virussen en plagen tegen te houden.
Hij werkt niet bij de CDC maar voor NIAID.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Fauci al drie decennia of zo bij de cdc werkt en dus niet direct aan Trump rapporteert noch zijn ondergeschikte is. Hoe ontslag je iemand wiens functie niet onder je valt?
Fauci is een 78 jarige professional. Die heeft schijt aan idioten als Trump en zal dus inderdaad binnenkort wel vervangen worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij schreef dat hij vervangen gaat worden. Wat nergens uit blijkt behalve je eigen hersenspinsels.
En stop eens met je twitter feed hier dumpen.
Of je ontzegt hem gewoon de toegang tot alle besprekingen waar ie eigenlijk bij moet zijn en ‘pest’ hem zo weg.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij werkt niet bij de CDC maar voor NIAID.
NIAID valt gewoon onder HHS. Daar gaat Azar over en die kan Trump gewoon de laan uitsturen als ie niet doet wat ie zegt.
Dat was al op te maken uit zijn tweets en gedrag. Niet heel verstandig.twitter:Acosta twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:37:22Trump itching to scale back social distancing after 15 day-period, aides say https://t.co/NTUnqZVVi9 reageer retweet
Niet als ze eenmaal binnen zijn. Daarnaast wilde Trump juist 3 maandenlang met de duimen draaien want alles was een Democratische verkiezingsstunt en hoax. Dat zijn mijn woorden niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en grenzen zijn behoorlijk effectief om virussen en plagen tegen te houden.
was dit geen uitspraak van Rand Paul?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Niet als ze eenmaal binnen zijn. Daarnaast wilde Trump juist 3 maandenlang met de duimen draaien want alles was een Democratische verkiezingsstunt en hoax. Dat zijn mijn woorden niet.
Velen uit zijn kring en achterban riepen dat waaronder die gek Hannity nog pas op 2 maartquote:Op maandag 23 maart 2020 15:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
was dit geen uitspraak van Rand Paul?
https://thehill.com/homen(...)tive-for-coronavirusquote:Op maandag 23 maart 2020 15:54 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Bron? Ff gegoogled, niets gevonden. Niet alweer je twitter?
Eind februari zei Trump op een campagnebijeenkomst dat de noodkreten over het virus ‘het nieuwe nepverhaal’ waren van de Democraten om hem onderuit te halen. Hannity begon de monoloog waarmee hij zijn uitzending altijd start met een sarcastische opsomming: “Vanavond kan ik berichten dat de hemel absoluut omlaag komt. We zijn verloren. Het einde is nabij. De apocalyps komt eraan, en jullie gaan allemaal dood, allemaal, binnen 48 uur, en het is de schuld van President Trump.”quote:Op maandag 23 maart 2020 15:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
was dit geen uitspraak van Rand Paul?
Ik zie zelfs iemand als Trump, die zich drukker lijkt te maken om zijn imago dan om de slachtoffers die dit virus maakt, er niet voor kiezen om Fauci eruit te werken.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:42 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik zou op dit moment niemand ontslaan. Integendeel, ik zou juist meer capabele mensen oproepen en die het woord laten doen. Ik zou als president juist die mensen het woord geven. En zou dan op de achtergrond blijven en besluiten nemen. Zelfs tegen de senaat in, als die niet opschiet.
Moeten we hem een fantastische president noemen? hebben ze weer bij je gezeurd? Trollen mogen we geen trollen meer noemen, Trump geen mongool. Je bind de users hier wel virtueel in hier.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:00 schreef capricia het volgende:
[info]
Zullen we ophouden met Trump steeds voor mongool etc uit te maken?
Het voegt zo weinig toe.
[/Info]
Het is wel duidelijk wat je van hem vindt. Is het echt nodig om dat steeds te herhalen. Je zit hier in POL. Gedraag je.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Moeten we hem een fantastische president noemen? hebben ze weer bij je gezeurd? Trollen mogen we geen trollen meer noemen, Trump geen mongool. Je bind de users hier wel virtueel in hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |