Maar zoiets landt nooit bij z'n fanbase.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
En Dems roepen dat Trump 500 miljard aan eigenaren van hotels laten geven zonder enige controle een slecht plan is.
Niets landt daar.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar zoiets landt nooit bij z'n fanbase.
Zie net WNL voorbij komen. Schreeuwerige tekst: DEMOCRATEN BLOKKEREN STEUNPAKKET VAN 1 BILJOEN DOLLAR.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kan Trump dus straks zeggen: "Dems voted against a 1.5T deal to save the American people."
twitter:atrupar twitterde op zondag 22-03-2020 om 23:47:19Trump says he's not eager to use the Defense Production Act because he doesn't want the USA to [checks notes] end up like Venezuela https://t.co/sQn4CuGfaO reageer retweet
Greta zou zo ontzettend trots zijn. Ze had dit anders nooit voor elkaar gekregen dat er zo weinig vluchten zouden zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:14 schreef Hyperdude het volgende:
Hier landt ook niks.
LAX gistermiddag/-avond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2020 10:17 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Greta zou zo ontzettend trots zijn. Ze had dit anders nooit voor elkaar gekregen dat er zo weinig vluchten zouden zijn.
Dat zijn ook alleen maar de geteste gevallen. Aangezien Amerika weinig aan testen doet.... reken maar je winst uit.quote:
Dat is nou de keerzijde vh dilemma. Je hebt alleen zoveel geld. Moet je daarmee de bedrijven en de overheid functionerend houden of juist door aan het volk geven en hopen dat ze het weer uitgeven en dus in de economie pompen?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kan Trump dus straks zeggen: "Dems voted against a 1.5T deal to save the American people."
Hoteleigenaren waren sowieso al stinkend rijk. Laat se een beetje in eigen buidel tasten. Daarnaast maken ze ook bijna geen kosten meer als ze dicht gaan. Dat personeel is weg en de nutsvoorzieningen worden ook niet gebruikt door klanten.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
En Dems roepen dat Trump 500 miljard aan eigenaren van hotels laten geven zonder enige controle een slecht plan is.
WNL?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:15 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Zie net WNL voorbij komen. Schreeuwerige tekst: DEMOCRATEN BLOKKEREN STEUNPAKKET VAN 1 BILJOEN DOLLAR.
Te triest dit soort framing. Eng rechts kan zich er weer over opwinden.
Is het niet waar dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:15 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Zie net WNL voorbij komen. Schreeuwerige tekst: DEMOCRATEN BLOKKEREN STEUNPAKKET VAN 1 BILJOEN DOLLAR.
Te triest dit soort framing. Eng rechts kan zich er weer over opwinden.
Geld geven aan bedrijven die het niet nodig hebben terwijl mensen die hun baan verliezen slechts een fooi krijgen is niet steun geven.quote:
Vind jij dat de Democraten in deze gelijk hebben?quote:
Het Amerikaanse systeem is te bipolair, te zwart-wit, er is niet voldoende variatie in het denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind jij dat de Democraten in deze gelijk hebben?
Is dat geen framing wat je nu doet?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld geven aan bedrijven die het niet nodig hebben terwijl mensen die hun baan verliezen slechts een fooi krijgen is niet steun geven.
Ik ben in principe tegen staatsteun maar uitzonderlijke tijden vragen uitzonderlijke maatregelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind jij dat de Democraten in deze gelijk hebben?
Naar ik begrijp hebben de Democraten er moeite mee dat her financiële pakket vooral is gericht op het ondersteunen van banken en grote bedrijven. Dat terwijl de Dems met name ook de zorgsector, kleine ondernemers en armen een steun in de rug willen geven.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben in principe tegen staatsteun maar uitzonderlijke tijden vragen uitzonderlijke maatregelen.
Mocht dat het geval zijn dan ben ik het met de dems eens.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp hebben de Democraten er moeite mee dat her financiële pakket vooral is gericht op het ondersteunen van banken en grote bedrijven. Dat terwijl de Dems met name ook de zorgsector, kleine ondernemers en armen een steun in de rug willen geven.
Indien dat klopt, kan ik mij wel vinden in het verzet van de Dems. Onder deze omstandigheden snap ik de wens om grote bedrijven lucht te geven - die verschaffen immers werkgelegenheid - maar in mijn optiek zou het 'en en' moeten zijn, net zoals wij hier in Nederland doen.
Natuurlijk jong, volg jij het nieuws überhaupt wel of praat je enkel random shit van 4chan na?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat geen framing wat je nu doet?
Wie weet zitten er bedrijven bij die wel steun nodig hebben.
Lolquote:Op maandag 23 maart 2020 12:34 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Natuurlijk jong, volg jij het nieuws überhaupt wel of praat je enkel random shit van 4chan na?
Wat een ploert.twitter:atrupar twitterde op zondag 22-03-2020 om 23:40:45"Romney's in isolation? Gee, that's too bad" -- Trump, sarcastically, on Mitt Romney going into quarantine over coronavirus concerns. #BeBest https://t.co/d4KPIDto6Z reageer retweet
Nee, dat is geen framing. Lees gewoon dat pakket aan maatregelen door.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat geen framing wat je nu doet?
Wie weet zitten er bedrijven bij die wel steun nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |