twitter:NLong72 twitterde op maandag 23-03-2020 om 13:53:44@maggieNYT Fauci gave a “no comment” when asked whether he’d been reprimanded for covering his face when Trump referred to the “deep State Department”
https://t.co/InVVXlYVZY reageer retweet
Zou je er verrast door zijn?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je twitterbericht zegt niets over dreigend ontslag.
Mijn opmerking ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je twitterbericht zegt niets over dreigend ontslag.
Nee hoor. Fake News.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:11 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat ie vervangen gaat worden oftewel de deur uitvliegt.
Goh.twitter:damianpaletta twitterde op zondag 22-03-2020 om 20:25:27TARP had an inspector general and two oversight boards. But Treasury's proposed $500 billion coronavirus loan program doesn't appear to have much built-in oversight, by @Jstein_Wapo https://t.co/KWEd3b4dqt reageer retweet
Maar je kent wel de rancune en narcisme van Trump. Fauci heeft hem meerdere malen live gecorrigeerd. Dat past niet in het team van ja-knikkers bij Trump.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik ken noch deze gebruiker noch de twitteraar dus nee.
Ik las ergens dat Fauci al drie decennia of zo bij de cdc werkt en dus niet direct aan Trump rapporteert noch zijn ondergeschikte is. Hoe ontslag je iemand wiens functie niet onder je valt?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar je kent wel de rancune en narcisme van Trump. Fauci heeft hem meerdere malen live gecorrigeerd. Dat past niet in het team van ja-knikkers bij Trump.
Nee hoor. Ik heb niet geschreven dat hij ontslagen gaat worden. Dat maken fake-figuren zoals jij ervan.quote:
Ik denk dat Fauci binnen een week niet meer welkom is bij de dagelijkse briefings. Denk jij dat Fauci aanwezig blijft?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Fauci al drie decennia of zo bij de cdc werkt en dus niet direct aan Trump rapporteert noch zijn ondergeschikte is. Hoe ontslag je iemand wiens functie niet onder je valt?
Jij schreef dat hij vervangen gaat worden. Wat nergens uit blijkt behalve je eigen hersenspinsels.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb niet geschreven dat hij ontslagen gaat worden. Dat maken fake-figuren zoals jij ervan.
Maar jij had het over ontslag.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij schreef dat hij vervangen gaat worden. Wat nergens uit blijkt behalve je eigen hersenspinsels.
En stop eens met je twitter feed hier dumpen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:16:00THIS IS WHY WE NEED BORDERS! reageer retweet
Tja dat kan. Eerst haalden ze daar Dr Robert Redfield weg omdat hij nogal onzeker overkwam in de congreshoorzittingen. Hij was eerder de geregelde gast op het podium.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk dat Fauci binnen een week niet meer welkom is bij de dagelijkse briefings. Denk jij dat Fauci aanwezig blijft?
Elk land heeft ook grenzen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef archito het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 15:16:00THIS IS WHY WE NEED BORDERS! reageer retweet
![]()
het gevaar van zijn gedrag is dat zijn staf steeds onbekwamer wordt. Hij vervangt ze al sinds dag 1 door meer en meer incapabel randvolk.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tja dat kan. Eerst haalden ze daar Dr Robert Redfield weg omdat hij nogal onzeker overkwam in de congreshoorzittingen. Hij was eerder de geregelde gast op het podium.
Trump is onvoorspelbaar. Ik zou niet voor zijn regime willen werken.
en grenzen zijn behoorlijk effectief om virussen en plagen tegen te houden.quote:
Boosrechts sluit zichzelf graag op.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef archito het volgende:
![]()
Ik wil het ook wel doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boosrechts sluit zichzelf graag op.
Hij zal vast 'closed borders' bedoelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en grenzen zijn behoorlijk effectief om virussen en plagen tegen te houden.
Hij werkt niet bij de CDC maar voor NIAID.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Fauci al drie decennia of zo bij de cdc werkt en dus niet direct aan Trump rapporteert noch zijn ondergeschikte is. Hoe ontslag je iemand wiens functie niet onder je valt?
Fauci is een 78 jarige professional. Die heeft schijt aan idioten als Trump en zal dus inderdaad binnenkort wel vervangen worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij schreef dat hij vervangen gaat worden. Wat nergens uit blijkt behalve je eigen hersenspinsels.
En stop eens met je twitter feed hier dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |