goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier staat ook een boompje voor op het gras, zitten ook al knoppen in.. maak wel een foto als de knoppen open gaan
En dat lukt vaak wel, dat je korting krijgt op je lenzenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die mails gebruik ik dus om de korting op mn lenzen te onderhandelen, vind ik wel nuttig dus om te krijgen want anders weet ik niet wele acties er gelden dus hoeveel korting ik op mn lenzen kan vragen
Ja, zag hem, alleen moeten ze dan wel zorgen dat het goed looptquote:
En wie is dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
begreep dat we daar onze grote vriend met de kleine o voor kunnen bedanken
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat lukt vaak wel, dat je korting krijgt op je lenzen
@ToTquote:
wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
begreep dat we daar onze grote vriend met de kleine o voor kunnen bedanken
zie boven jequote:
is een leuke keerlquote:
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
joh ze maken genoeg winst op die dingen
ik had een keer dat er 1 verschoven was naar de zijkant van mn oog dus die terug gevonden, vond de lenzenvriend het wel verstandig even een nieuwe mee te geven. meteen voor links en rechts en gratis
dus reken maar dat de prijs hoog genoeg is
Nooit gezien, maar wel aardig van hem/haarquote:
precies. die van jou ook de oogwens of een andere?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook waar
Nja als ik een kapotte lens heb krijg ik ook gewoon gratis nieuwe weer mee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kan ook voor jouw lipjes wel een mondkapje bouwen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar wel aardig van hem/haar
Een andere Van Ringh Optiekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. die van jou ook de oogwens of een andere?
ahaa das 1 die nog niet in de grote ketels is opgenomen ?quote:
Nee hoef niet zo dom mondkapje, laat me lipjes liever vrij in de frisse luchtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kan ook voor jouw lipjes wel een mondkapje bouwen hoor
ik maar denken dat een beflapje wel handig zou zijn... weer niet goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoef niet zo dom mondkapje, laat me lipjes liever vrij in de frisse lucht
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahaa das 1 die nog niet in de grote ketels is opgenomen ?
ow autocorrectquote:
Nee is de enige hierquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow autocorrect
keten natuurlijk
grote opticien ketens
ook wel lekkerquote:
Word je daar niet voor gearresteerd?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoef niet zo dom mondkapje, laat me lipjes liever vrij in de frisse lucht
je hebt er een hoop fans bij nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef ToT het volgende:
![]()
Yup, ik heb 'm gemaakt, en eentje op Facebook.
Het eerste design was veel te duister en doom en gloom.
Mooi gedaan hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef ToT het volgende:
![]()
Ik hou ze achter het huisquote:
quote:
Thanks!quote:
Hou dat virus maar mooi vaagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ja ik zat er nog aan te denken die virusdeeltjes wat minder wazig te maken, maar dat trekt de aandacht weg van de tekst.
Ik ben blij met je steunquote:
Ik heb deze gemaakt, eentje op de Facebook-pagina van FOK!, en die van Westerbork voor DJMO.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ToT maakt wel vaker banners voor Fok
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef ToT het volgende:
![]()
Ah ok.. Dat maakt niet uit toch al doende leert men en door veel te oefen worden ze steeds mooier..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze gemaakt, eentje op de Facebook-pagina van FOK!, en die van Westerbork voor DJMO.
Ben nog vrij nieuw en onervaren!
Ik heb wel duizenden schijtlollige paintjes gemaakt in [ONZ], maar zelden/nooit iets als dit.
Precies!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. Dat maakt niet uit toch al doende leert men en door veel te oefen worden ze steeds mooier..
die is denk ik zn motorblok aan het opvoerenquote:
quote:
dat hoopt iedereen met je meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja ik hoop snel een "Hoera! De corona is opgetyft maar blijf vooral wel op FOK!"-banner te kunnen maken!
goed he?! zelluf daanquote:
koste me wel een half uur van mn leven trouwens maar met de tranen er bij kwam het goedquote:
Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:30 schreef Jippie68 het volgende:
Flink gesnoeide hibiscus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
koste me wel een half uur van mn leven trouwens maar met de tranen er bij kwam het goed
als de hamsterwoede voorbij is mag dobby weer met zn neus plat onder het mondkapjequote:
Ja ik krijg achter de schermen te horen wat men wil.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Een mooie lente banner zou wel mooi zijn
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de hamsterwoede voorbij is mag dobby weer met zn neus plat onder het mondkapje
en dan als de corona vervlogen is kan zn neus weer rechtquote:
herfstquote:
Veel mensen veel verschillende ideeën, kan altijd nog wel daar na toe verplaats worden toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg achter de schermen te horen wat men wil.Alleen dacht ik dat deze banner alleen in het [COR]-subforum gebruikt zou worden!
![]()
Gewoon een algemene lokkertje om het al drukke COR nog drukker te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg achter de schermen te horen wat men wil.Alleen dacht ik dat deze banner alleen in het [COR]-subforum gebruikt zou worden!
![]()
Haha, ach als ik het verzoek krijg om schattige knuffelige lammetjes aan het spit bij de shoarmaboer te gebruiken voor een banner, zal ik dat sowieso doen!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel mensen veel verschillende ideeën, kan altijd nog wel daar na toe verplaats worden toch?
Zou een leuke banner zijn voor hier en dan er op @skysherrif dartelt er vrolijk op losquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ach als ik het verzoek krijg om schattige knuffelige lammetjes aan het spit bij de shoarmaboer te gebruiken voor een banner, zal ik dat sowieso doen!
Anders gewoon verschillende, hadden we eerder ook altijd.. dan verander de header elke na f5quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ach als ik het verzoek krijg om schattige knuffelige lammetjes aan het spit bij de shoarmaboer te gebruiken voor een banner, zal ik dat sowieso doen!
Moooiquote:
Taart vretenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Waar is de jarige job eigenlijk, nog niet gezien vandaag hier
Goed gesnoeidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:39 schreef Jippie68 het volgende:
Lavatera (sterft normaal gedeeltelijk af, is deze winter gewoon doorgegroeid)
[ afbeelding ]
quote:
Denk laat op de avondquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Waar is de jarige job eigenlijk, nog niet gezien vandaag hier
Hij is er altijd in de vroege ochtend en zeker ook later op de dagquote:
gelukkig ik was al bang dat je jezelf aan het uithongeren was.quote:
Die gaat zo weer op de fietsquote:
Missch verjaardag vierenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er altijd in de vroege ochtend en zeker ook later op de dag
neuj, suikerbrood is mn achilleshielquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb kersenflappen met slagroom gehaald
Dan heb ik nog een aantal hortensia 's, vlinderstruiken, kattenkruid, groenblijvende geraniums en de voortuin niet op de foto gezetquote:
heb nog staan te kijken bij de appelflappen maar zelfs die kon ik prima weerstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb kersenflappen met slagroom gehaald
Lukt mij meestal ook, maar ach in t weekend mag het welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nog staan te kijken bij de appelflappen maar zelfs die kon ik prima weerstaan
ja klopt, maar ging alleen voor suikerbrood en dacht meteen maar ff chocomel gehaald. daar had ik ook wel ff weer zin in.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lukt mij meestal ook, maar ach in t weekend mag het wel
Daarom houd ik je even op de hoogte. Dan hoef je je niet zo'n zorgen te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig ik was al bang dat je jezelf aan het uithongeren was.
Heb ik altijd wel in huisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt, maar ging alleen voor suikerbrood en dacht meteen maar ff chocomel gehaald. daar had ik ook wel ff weer zin in.
een zucht van verlichting, echtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom houd ik je even op de hoogte. Dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken
Ik allebei wel,ligt maar net aan waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ben meer van de hartigheid dan zoetigheid
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ben meer van de hartigheid dan zoetigheid
neuj als ik het altijd in huis heb dan drink ik het op een gegeven moment niet meer ofzo... heel stom maar dan is het te normaalquote:
Nu pas, hadden ze het van de week hier nog overquote:
Wat raar zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111quote:
ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:53 schreef Dotteke het volgende:
WIe o wie zit er klaar voor
In 5 4 3 2 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |