Ik heb deze gemaakt, eentje op de Facebook-pagina van FOK!, en die van Westerbork voor DJMO.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ToT maakt wel vaker banners voor Fok
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef ToT het volgende:
![]()
Yup, ik heb 'm gemaakt, en eentje op Facebook.
Het eerste design was veel te duister en doom en gloom.
Ah ok.. Dat maakt niet uit toch al doende leert men en door veel te oefen worden ze steeds mooier..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze gemaakt, eentje op de Facebook-pagina van FOK!, en die van Westerbork voor DJMO.
Ben nog vrij nieuw en onervaren!
Ik heb wel duizenden schijtlollige paintjes gemaakt in [ONZ], maar zelden/nooit iets als dit.
Precies!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. Dat maakt niet uit toch al doende leert men en door veel te oefen worden ze steeds mooier..
die is denk ik zn motorblok aan het opvoerenquote:
quote:
dat hoopt iedereen met je meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja ik hoop snel een "Hoera! De corona is opgetyft maar blijf vooral wel op FOK!"-banner te kunnen maken!
goed he?! zelluf daanquote:
koste me wel een half uur van mn leven trouwens maar met de tranen er bij kwam het goedquote:
Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:30 schreef Jippie68 het volgende:
Flink gesnoeide hibiscus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
koste me wel een half uur van mn leven trouwens maar met de tranen er bij kwam het goed
als de hamsterwoede voorbij is mag dobby weer met zn neus plat onder het mondkapjequote:
Ja ik krijg achter de schermen te horen wat men wil.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Een mooie lente banner zou wel mooi zijn
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de hamsterwoede voorbij is mag dobby weer met zn neus plat onder het mondkapje
en dan als de corona vervlogen is kan zn neus weer rechtquote:
herfstquote:
Veel mensen veel verschillende ideeën, kan altijd nog wel daar na toe verplaats worden toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg achter de schermen te horen wat men wil.Alleen dacht ik dat deze banner alleen in het [COR]-subforum gebruikt zou worden!
![]()
Gewoon een algemene lokkertje om het al drukke COR nog drukker te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg achter de schermen te horen wat men wil.Alleen dacht ik dat deze banner alleen in het [COR]-subforum gebruikt zou worden!
![]()
Haha, ach als ik het verzoek krijg om schattige knuffelige lammetjes aan het spit bij de shoarmaboer te gebruiken voor een banner, zal ik dat sowieso doen!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel mensen veel verschillende ideeën, kan altijd nog wel daar na toe verplaats worden toch?
Zou een leuke banner zijn voor hier en dan er op @skysherrif dartelt er vrolijk op losquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ach als ik het verzoek krijg om schattige knuffelige lammetjes aan het spit bij de shoarmaboer te gebruiken voor een banner, zal ik dat sowieso doen!
Anders gewoon verschillende, hadden we eerder ook altijd.. dan verander de header elke na f5quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ach als ik het verzoek krijg om schattige knuffelige lammetjes aan het spit bij de shoarmaboer te gebruiken voor een banner, zal ik dat sowieso doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |