Het is een late Magnolia, dus kleine kans op vorstschade.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo pracht boom de magnolia Hij zit al mooi in de knop
Hopelijk krijgen we geen vorst
Ik zei het je nog gisterenquote:
ben blij dat ik van mijn lenzenvriendje een mail kreeg.quote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is een late Magnolia, dus kleine kans op vorstschade.
O gelukkig maar vind het altijd zo jammer dat het allemaal kapot vriestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is een late Magnolia, dus kleine kans op vorstschade.
Ja okayquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er mensen zijn die volstaan met jaja en nou en ja en tja en oke en meer van die
Ik dus niet vind ik eigenlijk ook wel slecht.. Stond wel op FB maar daar kijk ik zelden tot nooit op..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben blij dat ik van mijn lenzenvriendje een mail kreeg.
oke de gewijzigde openingstijden stonden er niet in maar daar viel een mauw aan te passen omdat er al iemand bezig was de borden buiten te zetten en ze me wel kennen daar
quote:
heerlijk inderdaad. kan er enorm van genietenquote:
Is de boot van de burenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
A die staan in jou tuin?
Mooie boot ligt daar
Bel dinsdag ochtend wel gelijk en bestel ik 2 paar lenzen meteen.. Voor het geval ze nog langer dicht blijven..quote:
ik heb eigenlijk geen idee of mijn lenzenvriendjes fb hebben, ze mailen me wel vaker met updates en dingen dus ik vind dit ook wel logisch dat ze dit via die manier even lieten wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dus niet vind ik eigenlijk ook wel slecht.. Stond wel op FB maar daar kijk ik zelden tot nooit op..
Ik krijg alleen maar mail als ik lenzen controle hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee of mijn lenzenvriendjes fb hebben, ze mailen me wel vaker met updates en dingen dus ik vind dit ook wel logisch dat ze dit via die manier even lieten weten
ja dit soort plaatjes zijn wel goed he?quote:
Zal ik elke plant/struik/boom in mijn tuin fotograferen en hier plaatsen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit soort plaatjes zijn wel goed he?
lenzencontrole en aanbiedingen maar ook verjaardagsmails enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar mail als ik lenzen controle heb
Ja dan is dan wel logisch goeie service ook vind ik..
overdaad schaadt denk ik ;Pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zal ik elke plant/struik/boom in mijn tuin fotograferen en hier plaatsen?
joh dat doe ik zelf wel heb ik jou niet voor nodig ventjequote:
Als we dat nu eens allemaal gaan doen vervelen we ons ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het komt af en toe voor ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
huh je bent nnu niets aan het eten? onmogelijk
Heb zelf afgebeld voor maandag. Wacht wel een paar weken, pijn heb ik toch al 😜quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Van de fyso en zo ook geen bericht je moet aes op de website lezen
jeetje ik sta perplexquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja met al dat gehamster van mensen moet ik toch m'n intake een beetje aanpassenquote:
Ja het is een hel hoor als je het nodig hebt en het niet kanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb zelf afgebeld voor maandag. Wacht wel een paar weken, pijn heb ik toch al 😜
ow dan is het goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja met al dat gehamster van mensen moet ik toch m'n intake een beetje aanpassen
Beetje dansen erbij [ afbeelding ]
Nja hoef geen mail over korting op brillen etc..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
lenzencontrole en aanbiedingen maar ook verjaardagsmails enzo
vaak aanbiedingen over monturen en glazen met korting die ik dan misbruik voor het onderhandelen over mn lenzenprijs aangezien ik al jaren geen nieuwe bril nodig heb
misschien dan eens kleren aan doen ipv in je nakie op je zolderkamer te zittenquote:
die mails gebruik ik dus om de korting op mn lenzen te onderhandelen, vind ik wel nuttig dus om te krijgen want anders weet ik niet wele acties er gelden dus hoeveel korting ik op mn lenzen kan vragenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja hoef geen mail over korting op brillen etc..Heb wel een bril maar nooit op
Net zei je dat het lekker was achter de schuttingquote:
begreep dat we daar onze grote vriend met de kleine o voor kunnen bedankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |