Het is een late Magnolia, dus kleine kans op vorstschade.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo pracht boom de magnolia Hij zit al mooi in de knop
Hopelijk krijgen we geen vorst
Ik zei het je nog gisterenquote:
ben blij dat ik van mijn lenzenvriendje een mail kreeg.quote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is een late Magnolia, dus kleine kans op vorstschade.
O gelukkig maar vind het altijd zo jammer dat het allemaal kapot vriestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is een late Magnolia, dus kleine kans op vorstschade.
Ja okayquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er mensen zijn die volstaan met jaja en nou en ja en tja en oke en meer van die
Ik dus niet vind ik eigenlijk ook wel slecht.. Stond wel op FB maar daar kijk ik zelden tot nooit op..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben blij dat ik van mijn lenzenvriendje een mail kreeg.
oke de gewijzigde openingstijden stonden er niet in maar daar viel een mauw aan te passen omdat er al iemand bezig was de borden buiten te zetten en ze me wel kennen daar
quote:
heerlijk inderdaad. kan er enorm van genietenquote:
Is de boot van de burenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
A die staan in jou tuin?
Mooie boot ligt daar
Bel dinsdag ochtend wel gelijk en bestel ik 2 paar lenzen meteen.. Voor het geval ze nog langer dicht blijven..quote:
ik heb eigenlijk geen idee of mijn lenzenvriendjes fb hebben, ze mailen me wel vaker met updates en dingen dus ik vind dit ook wel logisch dat ze dit via die manier even lieten wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dus niet vind ik eigenlijk ook wel slecht.. Stond wel op FB maar daar kijk ik zelden tot nooit op..
Ik krijg alleen maar mail als ik lenzen controle hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee of mijn lenzenvriendjes fb hebben, ze mailen me wel vaker met updates en dingen dus ik vind dit ook wel logisch dat ze dit via die manier even lieten weten
ja dit soort plaatjes zijn wel goed he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |