Nee joh, mijn pot kachel is stuk vandaarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dan eens kleren aan doen ipv in je nakie op je zolderkamer te zitten
goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier staat ook een boompje voor op het gras, zitten ook al knoppen in.. maak wel een foto als de knoppen open gaan
En dat lukt vaak wel, dat je korting krijgt op je lenzenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die mails gebruik ik dus om de korting op mn lenzen te onderhandelen, vind ik wel nuttig dus om te krijgen want anders weet ik niet wele acties er gelden dus hoeveel korting ik op mn lenzen kan vragen
Ja, zag hem, alleen moeten ze dan wel zorgen dat het goed looptquote:
En wie is dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
begreep dat we daar onze grote vriend met de kleine o voor kunnen bedanken
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat lukt vaak wel, dat je korting krijgt op je lenzen
@ToTquote:
wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
begreep dat we daar onze grote vriend met de kleine o voor kunnen bedanken
zie boven jequote:
is een leuke keerlquote:
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
joh ze maken genoeg winst op die dingen
ik had een keer dat er 1 verschoven was naar de zijkant van mn oog dus die terug gevonden, vond de lenzenvriend het wel verstandig even een nieuwe mee te geven. meteen voor links en rechts en gratis
dus reken maar dat de prijs hoog genoeg is
Nooit gezien, maar wel aardig van hem/haarquote:
precies. die van jou ook de oogwens of een andere?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook waar
Nja als ik een kapotte lens heb krijg ik ook gewoon gratis nieuwe weer mee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kan ook voor jouw lipjes wel een mondkapje bouwen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar wel aardig van hem/haar
Een andere Van Ringh Optiekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. die van jou ook de oogwens of een andere?
ahaa das 1 die nog niet in de grote ketels is opgenomen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |