Moooiquote:
Taart vretenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Waar is de jarige job eigenlijk, nog niet gezien vandaag hier
Goed gesnoeidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:39 schreef Jippie68 het volgende:
Lavatera (sterft normaal gedeeltelijk af, is deze winter gewoon doorgegroeid)
[ afbeelding ]
quote:
Denk laat op de avondquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Waar is de jarige job eigenlijk, nog niet gezien vandaag hier
Hij is er altijd in de vroege ochtend en zeker ook later op de dagquote:
gelukkig ik was al bang dat je jezelf aan het uithongeren was.quote:
Die gaat zo weer op de fietsquote:
Missch verjaardag vierenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er altijd in de vroege ochtend en zeker ook later op de dag
neuj, suikerbrood is mn achilleshielquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb kersenflappen met slagroom gehaald
Dan heb ik nog een aantal hortensia 's, vlinderstruiken, kattenkruid, groenblijvende geraniums en de voortuin niet op de foto gezetquote:
heb nog staan te kijken bij de appelflappen maar zelfs die kon ik prima weerstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb kersenflappen met slagroom gehaald
Lukt mij meestal ook, maar ach in t weekend mag het welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nog staan te kijken bij de appelflappen maar zelfs die kon ik prima weerstaan
ja klopt, maar ging alleen voor suikerbrood en dacht meteen maar ff chocomel gehaald. daar had ik ook wel ff weer zin in.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lukt mij meestal ook, maar ach in t weekend mag het wel
Daarom houd ik je even op de hoogte. Dan hoef je je niet zo'n zorgen te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig ik was al bang dat je jezelf aan het uithongeren was.
Heb ik altijd wel in huisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt, maar ging alleen voor suikerbrood en dacht meteen maar ff chocomel gehaald. daar had ik ook wel ff weer zin in.
een zucht van verlichting, echtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom houd ik je even op de hoogte. Dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken
Ik allebei wel,ligt maar net aan waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ben meer van de hartigheid dan zoetigheid
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ben meer van de hartigheid dan zoetigheid
neuj als ik het altijd in huis heb dan drink ik het op een gegeven moment niet meer ofzo... heel stom maar dan is het te normaalquote:
Nu pas, hadden ze het van de week hier nog overquote:
Wat raar zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111quote:
ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:53 schreef Dotteke het volgende:
WIe o wie zit er klaar voor
In 5 4 3 2 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |