In de blog staat een verwijzing naar een onderzoek dat nicotine de ACE2 receptor afremt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? En dan bedoel ik niet van die minder schadelijke manier van binnen krijgen.
Ik denk dat we over Afrika weinig gaan horen. Ik hou rekening met minder sterfte, nauwelijks ouderen in dat continent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat denken we trouwens van de gevolgen in Afrika en Zuid Amerika? Ik heb daar echt een heel slecht gevoel bij.
Hoop het niet. Zondag vlucht naar huis (eindelijk) vanuit Zuid Afrika. Fucking frustrerend om te zien hoeveel mensen gewoon dikke schijt hebben aan de 1,5 meter afstand in Nederland en het eindeloze hamsteren. Helemaal dat mensen vervolgens janken op social media dat ze het zwaar hebben, omdat ze persoon X al een week niet hebben kunnen zienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:52 schreef Sunri5e het volgende:
Zouden we dan toch nog op slot gaan dit weekend?
Als ik het goed zie is dat een stoffen masker. Dat is een te grof materiaal. Het masker is prima, maar dan moet je er wel iets in doen om fijne deeltjes te filteren, zoals een lap geknipt uit een stofzuigerzak, of een papieren zakdoek.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:51 schreef quirina het volgende:
Voor mensen die een mondkapje willen.
https://www.craftpassion.com/face-mask-sewing-pattern/
Ik zit nu in Afrika, mensen hier zijn echt bang. Elke publieke plek waar je heen wilt is nu dicht, maar eerst mocht je niet naar binnen voordat je je handen had gewassen met hand sanitizers. Europeanen worden hier als een soort paria gezien en mensen blijven ver van je uit de buurt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik denk dat we over Afrika weinig gaan horen. Ik hou rekening met minder sterfte, nauwelijks ouderen in dat continent.
Ik zie Australiėrs posten dat hun regering het volledig in de hand hebben end at ze zich niet zo drukmaken want het is een sterk relaxt volk.quote:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:52 schreef Sunri5e het volgende:
Jij ziet dat vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoop het niet. Zondag vlucht naar huis (eindelijk) vanuit Zuid Afrika. Fucking frustrerend om te zien hoeveel mensen gewoon dikke schijt hebben aan de 1,5 meter afstand in Nederland en het eindeloze hamsteren. Helemaal dat mensen vervolgens janken op social media dat ze het zwaar hebben, omdat ze persoon X al een week niet hebben kunnen zien
Kan ik me niet voorstellen. Het beleid neigt daar totaal niet naar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:52 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker fokken op Nigeriaanse WiFiquote:
ADquote:Topman Dave Calhoun van de Amerikaanse vliegtuigfabrikant Boeing en voorzitter Larry Kellner van de Raad van Bestuur zullen voor de rest van het jaar geen loon meer ontvangen. Ook heeft het bedrijf vrijdag besloten om tot nader order geen dividend meer uit te keren.
Waar in Nederland is dat? Hoezo blijf je daar dan niet als het hier zo kut is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoop het niet. Zondag vlucht naar huis (eindelijk) vanuit Zuid Afrika. Fucking frustrerend om te zien hoeveel mensen gewoon dikke schijt hebben aan de 1,5 meter afstand in Nederland en het eindeloze hamsteren. Helemaal dat mensen vervolgens janken op social media dat ze het zwaar hebben, omdat ze persoon X al een week niet hebben kunnen zien
Klopt, maar als je leest zie je ook wat voor opties ze geeft voor filters.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:01 schreef Benger het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is dat een stoffen masker. Dat is een te grof materiaal. Het masker is prima, maar dan moet je er wel iets in doen om fijne deeltjes te filteren, zoals een lap geknipt uit een stofzuigerzak, of een papieren zakdoek.
Toch wil ik niet weten hoe druk het dit weekend gaat worden in de bossen en speeltuinen.. mensen zijn het na 1 week al zat volgens mij om opgehokt te zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar in Nederland is dat? Hoezo blijf je daar dan niet als het hier zo kut is.
Ik snap echt heel veel gezeik hier niet hoor. Ook niet om een final lockdown. Ik zie hier echt niet anders dan mensen die het hartstikke serieus nemen. Een enkele grijze dakduif probeert nog snel wat peren te laden in je aura maar alles is uitgestorven. Alle contact vindt plaats op social media.
Begin je hier serieus weer over? Hoe groot is de plaat voor je kop vraag ik me afquote:Op zaterdag 21 maart 2020 04:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens rutte is het ook niet nodig om non essentiele winkels te sluiten. Dus waarom hij dan die 6 april zou verlengen is mij een raadsel
Ik ben nu 1 jaar afgestudeerd, werk in de randstad. Nog veel contacten met studenten, als je in die groepen van een campus ziet dat studenten gewoon dagelijks 'corona virus' feesten houden en met 60 man in een kleine ruimte lopen te feesten... daarvoor hoef je niet i NL te zijn om dat te zienquote:
Waarschijnlijk zit ik in een soort Chinese enclave ofzo want ik zie dat hier echt niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch wil ik niet weten hoe druk het dit weekend gaat worden in de bossen en speeltuinen.. mensen zijn het na 1 week al zat volgens mij om opgehokt te zitten
Ligt een beetje aan waar je woont en sociale contacten en zo. Als ik kijk naar waar mijn ouders wonen, dan neemt iedereen het daar serieus (klein dorpje). Maar wat ik net zei, ik zie onder studenten dat er heel veel mensen zijn die er gewoon schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik snap echt heel veel gezeik hier niet hoor. Ook niet om een final lockdown. Ik zie hier echt niet anders dan mensen die het hartstikke serieus nemen. Een enkele grijze dakduif probeert nog snel wat peren te laden in je aura maar alles is uitgestorven. Alle contact vindt plaats op social media.
Hier idem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Blijf lekker daar je bent danquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je woont en sociale contacten en zo. Als ik kijk naar waar mijn ouders wonen, dan neemt iedereen het daar serieus (klein dorpje). Maar wat ik net zei, ik zie onder studenten dat er heel veel mensen zijn die er gewoon schijt aan hebben.
Daar blijven. Als ze dat financieel redden, heb je hier nu niks te zoeken want er is hier niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:35 schreef Aurelius het volgende:
Kennis zit met haar bejaarde moeder en kinderen op de Canarische Eilanden. Ze zit in een gehuurd appartement en kan daar tot eind mei zeker blijven. Ze kan vandaag of morgen nog terugvliegen, daarna pas 16 april op zijn vroegst.
Wat zouden jullie adviseren? Daar blijven of terug naar Nederland komen? Ik neig naar blijven zitten aangezien het hier nu ook hard oploopt.
Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen maar ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:14 schreef Noek het volgende:
en enkele grijze dakduif probeert nog snel wat peren te laden in je aura maar alles is uitgestorven.
Ow, dat is ellendig, Dani!! Heel veel sterkte en hoop dat het snel goed gaat!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou.... 19 en 21 jaar oud noem ik eigenlijk ook nog wel kinderen.die liggen nu ook naar lucht te happen en dan zitten ze pas in de eerste dagen ziek zijn. hun moeder is er nog erger aan toe maar ze nemen je niet zomaar op in het ziekenhuis
Bij het maken van de zin had ik ook nog geen koffie gehad maar in mijn hoofd klopte het gewoon. Dus! *gooit handen in de lucht*quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen maar ik kan er geen touw aan vastknopen
...eerst even koffie en dan nog een keer kijken
Het doet me denken aan de verzen van Nostradamus
ah nee, zo... ok.... sorry mevrouwquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij het maken van de zin had ik ook nog geen koffie gehad maar in mijn hoofd klopte het gewoon. Dus! *gooit handen in de lucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |