abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192175615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

dat is toch op eigen initiatief van ah, dat boodschappenuurtje?
Denk niet dat het om de AH gaat ;)
pi_192175622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Denk niet dat het om de AH gaat ;)
oh :@
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 23:03:42 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192175630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Benger het volgende:

[..]

De mogelijke bescherming die roken zou bieden zou van de nicotine moeten komen. Er zijn veel minder schadelijke manieren om nicotine binnen te krijgen, zoals nicotinepleisters.
Mocht dat allemaal zo zijn dan gaan pleisters normaliter minder effectief zijn aangezien die via de huid opgenomen worden en niet direct in de longen terecht komen.

Maar vind het allemaal erg discutabel vooralsnog.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192175632
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

In welk land woon je?
Bulgarije.
pi_192175648
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een vraag die er niet toe doet en die jij beter aan die Belgische arts kan stellen. Ik zal straks zijn naam en emailadres voor jou opzoeken

Wat ik antwoord op jouw vraag, bepaalt de uitkomst van de Chinese cijfers niet en ook niet wat die Belgische arts zei.

Je zoekt bevestiging van wat je jaren geleden al geleerd hebt en de rest doet er niet toe
_O- het ligt nogal gevoelig begrijp ik. Dat snap ik goed hoor.

Je vult verder van alles in voor mij terwijl je geen idee hebt. Jammer, maar helaas
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 23:04:34 #56
163650 Greys
pi_192175657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Automatisch het volgende:

[..]

de IC's liggen bij de normale griep ook elke winter vol. Zolang dit een klein beetje onder controle te houden is, is er niet heel veel aan de hand.
https://www.trouw.nl/cult(...)F%2Fwww.google.nl%2F

en https://www.dvhn.nl/drent(...)%80%99-23082898.html
De het is maar een griep discussie wordt echt enorm vermoeiend. Ik heb bij de griep bv ook nog nooit ziekenhuizen zó moord en brand zien schreeuwen om tekorten aan materialen, mondkapjes, beademingsapparatuur etc. Dat ze hun eigen personeel niet goed kunnen beschermen. En al helemaal niet zo snel. En zo zijn er nog een aantal grote verschillen die je na al die programma's, uitleg van virologen, toespraken etc echt wel duidelijk zouden moeten zijn imho.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192175658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Pumpalov het volgende:
Over een kwartier alle steden in Bulgarije in lockdown voor buitenstaanders die geen gegronde reden hebben om zich in de stad te bevinden.

Politieposten staan al bij alle toegangswegen opgesteld. Ook in de stad zelf verdere maatregelen vanaf dan.
Zou jij daar als buitenlander nog weg kunnen op dit moment? Zegmaar als je het zou willen? Of behoort dat inmiddels niet meer tot de mogelijkheden?

Gewoon uit interesse :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 23:04:51 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192175663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

dat is toch op eigen initiatief van ah, dat boodschappenuurtje?
Mogelijk. In andere landen beleid.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192175670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Automatisch het volgende:

[..]

de IC's liggen bij de normale griep ook elke winter vol. Zolang dit een klein beetje onder controle te houden is, is er niet heel veel aan de hand.
https://www.trouw.nl/cult(...)F%2Fwww.google.nl%2F

en https://www.dvhn.nl/drent(...)%80%99-23082898.html
Het probleem is dan ook precies dat dit niet onder controle te houden is, omdat mensen vaak weken op die IC blijven liggen in het ergste geval.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 23:05:55 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192175681
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Zou jij daar als buitenlander nog weg kunnen op dit moment? Zegmaar als je het zou willen? Of behoort dat inmiddels niet meer tot de mogelijkheden?

Gewoon uit interesse :)
Meeste grenzen zijn gesloten en geloof niet dat er nog gevlogen wordt. Enkel bij een speciaal georganiseerde vlucht denk ik.
pi_192175684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Mogelijk. In andere landen beleid.
ja mijn excuus
pi_192175697
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Geen idee, nooit gedaan. Klinkt als meer werk dan naar de Albert Heijn, maar het is misschien wel een goede (en lekkere) optie. ^O^
Als je de goede ingrediënten tenminste kunt bestellen, gaat ook allemaal zo makkelijk niet meer.

In CUL is een broodbaktopic, vraag daar eens om info.

Ik bak zelf ook regelmatig brood, en het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn. Succes!
pi_192175704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Elan het volgende:
Osterhaus heeft gelijk, we moeten NU in volledige lockdown. Niet wachten tot het escaleert.
Ab Osterhaus is een laaienlichter. Waar komt dat vertrouwen in die man toch vandaan.

https://www.nu.nl/nuzakel(...)ker-griepvaccin.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 23:07:49 ]
  vrijdag 20 maart 2020 @ 23:08:27 #64
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192175716
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

ja mijn excuus
Overigens zijn ouderen na 10:00 niet meer welkom in de supermarkten. Dus lijken echt op spreiding in te zetten.
pi_192175733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Benger het volgende:

[..]

De mogelijke bescherming die roken zou bieden zou van de nicotine moeten komen. Er zijn veel minder schadelijke manieren om nicotine binnen te krijgen, zoals nicotinepleisters.
Heb je daar een bron van? En dan bedoel ik niet van die minder schadelijke manier van binnen krijgen.
vosss is de naam,
pi_192175743
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Greys het volgende:

[..]

De het is maar een griep discussie wordt echt enorm vermoeiend. Ik heb bij de griep bv ook nog nooit ziekenhuizen zó moord en brand zien schreeuwen om tekorten aan materialen, mondkapjes, beademingsapparatuur etc. Dat ze hun eigen personeel niet goed kunnen beschermen. En al helemaal niet zo snel. En zo zijn er nog een aantal grote verschillen die je na al die programma's, uitleg van virologen, toespraken etc echt wel duidelijk zouden moeten zijn imho.
Soms wel hoor.
https://time.com/5107984/hospitals-handling-burden-flu-patients/
Vakman pur sang
pi_192175745
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ab Osterhaus is een laaienlichter. Waar komt dat vertrouwen in die man toch vandaan.

https://www.nu.nl/nuzakel(...)ker-griepvaccin.html
Dat riekt naar belangenverstrengeling. Al is oplichting wel wat overdreven.
blablablabla
pi_192175773
mooi zeg, nycity meneer zegt, sms food naar xxx dan gaan we dat regelen _O_
pi_192175798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi zeg, nycity meneer zegt, sms food naar xxx dan gaan we dat regelen _O_
Al die Amerikaanse burgemeesters en gouverneurs hebben meer daadkracht in hun pink dan heel die Trump.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192175806
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben geen Kyran. Maar mijn ademhaling en hartslag is snachts laag.
BPM rond de 50.
Ademhaling 15 PM.

Als ik griep krijg is vooral mijn hartslag veel hoger. Kan wel 80 zijn.
Zou dit niet als laag bestempelen, maar normaal. Normale HR ligt tussen 60 en 80, 's nachts is dit normaliter lager. Duursporters kunnen richting de 30 gaan 's nachts.
pi_192175816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:12 schreef Felixa het volgende:

[..]

Al die Amerikaanse burgemeesters en gouverneurs hebben meer daadkracht in hun pink dan heel die Trump.
100%
pi_192175827
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Juist.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_192175847
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef wpor het volgende:

[..]

Spreek je over een week wel dan. Dan hoeft niemand er nu meer energie in te steken toch.

Brabantse ziekenhuizen: we gaan plat en hebben hulp nodig - https://nos.nl/l/2327776

quote:
Wel vreest ze voor de piek in het aantal besmettingen die nog moet komen. "Volgens rekenmodellen gaat dat voor onze regio ergens eind volgende week zijn. Maar bedenk goed: mensen liggen lang in het ziekenhuis. We kunnen ze niet meer kwijt. Gemiddeld ligt een coronapatiënt twee weken in het ziekenhuis. Als iemand op de IC belandt, komen daar nog zeker twee weken bij. Dus je raakt heel snel vol."

Heijckmann: "Het lijkt op een oorlogssituatie, dat is hoe het nu voelt op de Spoedeisende Hulp. Dit hadden we ons nooit kunnen voorstellen."
Ik blijf het bijzonder vinden. De hele wereld ziet het in China gebeuren, vervolgens in Italië, Spanje is ook hard op weg, maar wij hadden ons nooit voor kunnen stellen dat het er bij ons net zo aan toe zou gaan. 8)7

OP BASIS VAN WAT HAD JULLIE JE DAT NOOIT VOOR KUNNEN STELLEN IN GODSNAAM!? ANDERE LANDEN NAMEN STRICTERE MAATREGELEN EN OOK NOG EENS EERDER IN EEN UITBRAAK DAN NEDERLAND!!! HOEZO WE KONDEN ONS DAT NIET VOORSTELLEN?! }:| :( :r 8)7
vosss is de naam,
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 23:15:37 #74
163650 Greys
pi_192175856
quote:
Kan nu even niet dat hele stuk lezen maar even eerlijk, kon het zorgpersoneel daar toen ook niet beschermd worden dan? Bestond er toen niet al de griepprik bv die er nu niet voor deze is? Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192175870
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan nu even niet dat hele stuk lezen maar even eerlijk, kon het zorgpersoneel daar toen ook niet beschermd worden dan? Bestond er toen niet al de griepprik bv die er nu niet voor deze is? Etc.
Nee dat is het grote verschil wel ja.

In het begin niet bij deze trouwens dat duurde ook een anderhalf jaar h1n1.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')