abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192178642
fok is echt snel :P
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_192178644
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef Salina het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen die bakker, groenteboer, kaasboer dan nog wel open blijven, omdat ze onder de levens/voedingsmiddelen vallen natuurlijk. En dat zorgt juist voor wat meer verspreiding, zodat niet iedereen naar de supermarkten hoeft te gaan en die dus minder belast worden (en minder mensen op een kluitje daar).
De rest van de winkels (kleding/schoenen/boekenzaken, tuincentra, meubelzaken, bouwmarkten ed) mogen per direct gesloten worden wat mij betreft. :Y)
Behalve de boekenwinkels mis ik aan de rest toch niet zoveel. Zeker een meubelboulevard dan kies ik denk nog liever voor corona. Maar ik maak elke dag een wandelingetje ook door het centrum maar je ziet hier echt amper mensen lopen nog. Hoe verder in de week hoe rustiger het wordt.
pi_192178645
tot op heden dan :D
pi_192178646
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:40 schreef Schakeltopia het volgende:
fok!
Je moet je account verifiëren voor video's van 15 minuten op youtube. :')
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:41:58 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192178647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat denken we trouwens van de gevolgen in Afrika en Zuid Amerika? Ik heb daar echt een heel slecht gevoel bij.
Zolang de geruchten daar zijn dat donkere mensen immuun zijn voorzie ik een massaslachting.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 maart 2020 @ 02:42:00 #56
367000 roos94
pi_192178649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:41 schreef Schakeltopia het volgende:
fok is echt snel :P
GENOT
pi_192178651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:42 schreef roos94 het volgende:

[..]

GENOT
best wel chill, maar nu mis ik vanalles tijdens het koffie zetten ;(
pi_192178653
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:45 schreef phpmystyle het volgende: [..] Ontwikkelen>testen>produceren>uitrollen. Is echt niet in 8 maandjes gelukt.
Je hoeft niet geheel in lock down totdat een vaccin is. Je bouwt zeer traag op met mondkapjes enz.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192178663
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zolang de geruchten daar zijn dat donkere mensen immuun zijn voorzie ik een massaslachting.
Is dat echt een gerucht?

Tering...

Hier van worldinfo over Brazilië:
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:44:11 #60
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192178665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat heb ik al zo vaak uitgelegd.

Zij beweerden dat de kans nihil was dat het hier zou komen.
Zij beweerden dat als het in Nederland zou komen het tot een enkele besmetting zou blijven.
Zij beweerden dat carnaval geen probleem zou zijn, want dat vier je in kleine groepen.
Zij beweerden dat het testen van patiënten die in risicogebieden waren geweest genoeg zou zijn.
Zij beweerden dat er geen kans was op besmetting zonder klachten.
Zij beweerden dat er geen kans was op besmetting als je 24h vrij van klachten was.
Zij beweerden dat kinderen geen rol speelden bij verspreiding.
Zij beweerden dat ze wisten hoe snel het aantal patiënten op de IC's ging oplopen.

Deze schud ik even zo uit mijn mouw. Heb er vast nog heel veel meer als ik er nog langer over nadenk. Als je bronnen wil ga je maar Googlen of mijn oude posts terugzoeken, want die heb ik al tientallen keren gepost.
Het RIVM heeft op geen enkel moment gesproken in waterdichte garanties en daar zal je het wel niet mee eens zijn.
Garanties kunnen hier ook niet eens. Het is geneeskunde en die is niet te vatten in zekerheden. Wat je het RIVM kunt verwijten dat zij in hun transparantie, de aangeboden informatie onvoldoende hebben aangepast met hoe hun "publiek" dat dan gaat lezen. Datzelfde geldt trouwens ook voor tal van politici. Niet helder maken en duiden wat je gaat doen.
Een beetje ook wat je sws meemaakt als patiënt in de zorg... bij een diagnose hoort die alleen de hoopvolle verwachting van de arts die dan een eigen waarheid wordt.

Als ik publicaties lees, lees ik die met een filter.... woorden als "nihil" en "geen" zijn (voor mij) niet gelijk aan nul. Zelf de wet van Newton is slechts een "theorie" totdat er een betere verklaring komt.

Ik snap de repliek, of dat je voor de gek bent gehouden, maar laten we proberen ons vast te houden aan het RIVM want ik zie geen beter alternatief dan meer chaos.
Ik hoop dan dat we ergens in de komende jaren voor mijn part een gelukzalig Parlementaire Enquête kunnen houden maar nu FF niet.
Verder moeten we ook accepteren dat de politiek hier nu eenmaal de keuzes maakt en dat onze weerstand daartegen het alleen maar moeilijker maken. En wanneer iets beter kan moeten we ook durven, voor je eigen gezondheid, de betrokkenen daarop aan te spreken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192178666
quote:
Wat denken we trouwens van de gevolgen in Afrika en Zuid Amerika? Ik heb daar echt een heel slecht gevoel bij.
Het is daar snikheet corona gaat er niet eens een poging wagen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 02:44:14 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192178668
Ok mensen ik taai af. Hou het netjes aub.

@phpmystyle Bedankt voor de goede inhoudelijke discussie!
pi_192178670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is daar snikheet corona gaat er niet eens een poging wagen.
Hoe zit dat dan in Brazilië?
pi_192178673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:44 schreef Kyran het volgende:

@:phpmystyle Bedankt voor de goede inhoudelijke discussie!
je hebt gelijk, tot morgen, kga nog even muziek lusiteren.
pi_192178674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan in Brazilië?
Tis winter.
pi_192178678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Tis winter.
Ben je nou aan het trollen? Check even waar ze ten opzichte van de evenaar zijn.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:46:45 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192178679

Nog even iets luchtigs dan, al zitten er zowaar nog wel een paar bruikbare tips tussen :P.
Get woke, go broke!
pi_192178685
Is het mogelijk een patiënt aan een kunstlong te hangen en dan de longen schoon te maken? De kunstlong zou CO2 in get bloed moeten vervangen door zuurstof.

Zouden de longen dan schoongewassen kunnen worden met zeep en water?
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:47:30 #69
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192178686
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

In principe wel.

Wij mochten ons ook absoluut niet opgeven om andere afdelingen te helpen binnen het UMC _O-
Aah top ^O^
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:48:35 #70
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192178690
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:25 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Ze lopen telkens achter de feiten aan, feiten die al lang bekend zijn (zoals over asymptomatische besmetting bijvoorbeeld). Dat is gewoon gevaarlijk en ik vind juist dat ze mensen bewuster moeten maken, het dringt tot heel veel mensen niet door dat de maatregelen nu belangrijk zijn.
[..]

Ik vind dat een beetje een dooddoener, alsof je alles persoonlijk beter moet kunnen, we zijn niet allemaal politicus, arts, viroloog en econoom tegelijk, dus dan ook maar nergens kritiek op hebben?
[..]

Zoals ik zei, er is kritiek vanuit de hele wereld op RIVM, ook van mensen die wel gekwalificeerd zijn.
Tja, maar informatie kan ook negatieve effecten hebben. Stel dat het RIVM had gezegd dat het virus tot 3 dagen kan overleven op voorwerpen. Dan loop je het risico dat mensen hand sanitiser gaan gebruiken om boodschappen te ontsmetten, waardoor minder beschikbaar is voor het eigenlijke doel..
are we infinite or am I alone
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:48:39 #71
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192178691
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:44 schreef Kyran het volgende:

@:phpmystyle Bedankt voor de goede inhoudelijke discussie!
No problem! Jij ook bedankt.

Weltrusten, ik ga ook pitten :W
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:49:10 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192178692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:47 schreef polderturk het volgende:
Is het mogelijk een patiënt aan een kunstlong te hangen en dan de longen schoon te maken? De kunstlong zou CO2 in get bloed moeten vervangen door zuurstof.
Wel mogelijk.
0 kans op overleving.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_192178693
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haha, dat gerucht ging een tijdje de rondte hè.

Afrika wordt wel een probleem, wegens te weinig testcapaciteit, personeel, faciliteiten, kennis en dergelijke. Al zijn ze wel op weg geholpen door o.a. het WHO en de Bill Gates Foundation.

Aan de andere kant heeft Afrika gemiddeld wel een jongere bevolking, dus dat zou weer voor dat continent kunnen pleiten.

We gaan zien welke kant het opgaat daar, en of ze tijdig de juiste maatregelen weten te treffen.

Zuid-Amerika kan ook wel een dingetje worden.

Nu ga ik eerst slapen. Ik bedenk me net dat ik morgen op tijd op moet om hier bij de 3 supermarkten in de buurt even te kijken of er nog kattengrit te vinden is. Paniek paniek. :@ :s)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2020 @ 02:53:09 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192178717
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:44 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het RIVM heeft op geen enkel moment gesproken in waterdichte garanties en daar zal je het wel niet mee eens zijn.
Garanties hier ook niet eens. Het is geneeskunde en die is niet te vatten in zekerheden. Wat je het RIVM kunt verwijten dat zij in hun transparantie, de aangeboden informatie onvoldoende hebben aangepast met hoe hun "publiek" dat dan gaat lezen. Datzelfde geldt trouwens ook voor tal van politici. Niet helder maken en duiden wat je gaat doen.
Een beetje ook wat je sws meemaakt als patiënt in de zorg... bij en diagnose hoort de getroffene alleen de verwachting van de arts die dan een eigen waarheid wordt.

Als ik publicaties lees, lees ik die met een filter.... woorden als "nihil" en "geen" zijn (voor mij) niet gelijk aan nul. Zelf de wet van Newton is slechts een "theorie" totdat er een betere verklaring komt.

Ik snap de repliek, of dat je voor de gek bent gehouden, maar laten we proberen ons vast te houden aan het RIVM want ik zie geen beter alternatief dan meer chaos.
Ik hoop dan dat we ergens in de komende jaren voor mijn part een gelukzalig Parlementaire Enquête kunnen houden maar nu FF niet.
Verder moeten we ook accepteren dat de politiek hier nu eenmaal de keuzes maakt en dat onze weerstand daartegen het alleen maar moeilijker maken. En wanneer iets beter kan moeten we ook durven, voor je eigen gezondheid, de betrokkenen daarop aan te spreken.
Ok, nog 1 reactie dan :)

Grootendeels eens, maaaaaaar het bestreden van een virus valt of staat met je volk, je burgers.

Als je het eerst downplayed en het volk daarna ook nog eens verkeerd/onvolledig informeert is je slagingskans 0%.

Daarnaast is het gewoon dom om dingen die nog niet 100% zeker zijn of kunnen zijn, zo duidelijk te brengen.

Een gemiddelde burger hoort gewoon dat hij/zij naar buiten kan na 24h zonder klachten en doet dat dan ook. Een gemiddelde burger hoort dat kinderen geen rol spelen bij verspreiding en laat nu kinderen op straat met elkaar spelen.

Vandaag las ik elders op FOK een verhaal van een kinderfeestje met 25 kindjes......die gingen even bijelkaar spelen.

Mensen hebben het nog niet door. Het is aan de regering om het volk beter te informeren en dat kan alleen met dwingende en serieuze taal, niet dat half slappe gedoe vam de afgeloepen weken.

Afgelopen twee dagen doet Rutte dat wel beter.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:53:39 #75
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192178721
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:47 schreef polderturk het volgende:

Zouden de longen dan schoongewassen kunnen worden met zeep en water?
kunstlong is mogelijk, de longen reinigen lijkt me moeilijker (al heb ik ooit gelezen over een vloeistof die je kon "ademen", maw die voldoende opgeloste zuurstof kon bevatten, geen idee of dat dat klopte, zie https://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_breathing )
pi_192178737
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

kunstlong is mogelijk, de longen reinigen lijkt me moeilijker (al heb ik ooit gelezen over een vloeistof die je kon "ademen", maw die voldoende opgeloste lucht kon bevatten, geen idee of dat dat klopte, zie https://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_breathing )
Bij ongeboren babies zijn de longen maandenlang gevuld met vocht.
Misschien kan hierover nagedacht worden door onze artsen.

https://www.lumc.nl/patie(...)ECMO-bij-volwassenen
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:59:36 #77
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_192178747
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Tja, maar informatie kan ook negatieve effecten hebben. Stel dat het RIVM had gezegd dat het virus tot 3 dagen kan overleven op voorwerpen. Dan loop je het risico dat mensen hand sanitiser gaan gebruiken om boodschappen te ontsmetten, waardoor minder beschikbaar is voor het eigenlijke doel..
Zit ook wat in, het is een beetje van beide. Merk in mijn directe omgeving dat veel mensen het niet serieus nemen.
Het komt gewoon zo nonchalant over allemaal, zo ook nu nog het verschil tussen WHO en RIVM advies over wanneer je weer de deur uit kan nadat je klachten over zijn. WHO zei 14 dagen (inmiddels 7), RIVM 1. Misschien een beetje aan de safe side gaan zitten zou ik dan zeggen..
It's okay to be white
  zaterdag 21 maart 2020 @ 02:59:45 #78
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192178750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Bij ongeboren babies zijn de longen maandenlang gevuld met vocht.
Misschien kan hierover nagedacht worden door onze artsen.

https://www.lumc.nl/patie(...)ECMO-bij-volwassenen
Maar daar hebben ze nog minder toestellen van beschikbaar, bruikbaar misschien wanneer je maar enkele gevallen hebt, maar niet als de IC volstroomt..
pi_192178751
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen zandbak in de buurt? Er zit een dierenwinkel tegenover mijn huis, zie er idd ook heel veel mensen met grote zakken etc uitkomen.
Je moet toch wat als het wc-papier is uitverkocht :D
Leipe shit ouwe
pi_192178762
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar daar hebben ze nog minder toestellen van beschikbaar, bruikbaar misschien wanneer je maar enkele gevallen hebt, maar niet als de IC volstroomt..
Sommige patiënten hangen 3 weken aan een beademmingsapparaat.
De behandeling die ik voorstel duurt max 5 uur ofzo.
Stel een patiënt is na een week (of twee weken) niet beter. Dan kan je zoiets proberen om de ICU's te verlichten.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:05:53 #81
441090 crystal_meth
has new fav drug
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:10:49 #82
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192178780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 03:04 schreef polderturk het volgende:

[..]

Sommige patiënten hangen 3 weken aan een beademmingsapparaat.
De behandeling die ik voorstel duurt max 5 uur ofzo.
Stel een patiënt is na een week (of twee weken) niet beter. Dan kan je zoiets proberen om de ICU's te verlichten.
Maar dan moet je de longen kunnen "reinigen". Het is een ontsteking van de longen, ik denk niet dat je dat snel kan oplossen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:16:16 #83
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_192178810
quote:
quote:
U.S. intelligence agencies were issuing ominous, classified warnings in January and February about the global danger posed by the coronavirus while President Trump and lawmakers played down the threat and failed to take action that might have slowed the spread of the pathogen, according to U.S. officials familiar with spy agency reporting.

(...)

Taken together, the reports and warnings painted an early picture of a virus that showed the characteristics of a globe-encircling pandemic that could require governments to take swift actions to contain it. But despite that constant flow of reporting, Trump continued publicly and privately to play down the threat the virus posed to Americans. Lawmakers, too, did not grapple with the virus in earnest until this month, as officials scrambled to keep citizens in their homes and hospitals braced for a surge in patients suffering from covid-19, the disease caused by the coronavirus.

[...]

“Donald Trump may not have been expecting this, but a lot of other people in the government were — they just couldn’t get him to do anything about it,” this official said. “The system was blinking red.”

Spokespeople for the CIA and the Office of the Director of National Intelligence declined to comment, and a White House spokesman rebutted criticism of Trump’s response.

“President Trump has taken historic, aggressive measures to protect the health, wealth and safety of the American people — and did so, while the media and Democrats chose to only focus on the stupid politics of a sham illegitimate impeachment,” Hogan Gidley said in a statement. “It’s more than disgusting, despicable and disgraceful for cowardly unnamed sources to attempt to rewrite history — it’s a clear threat to this great country.”

[...]

The warnings from U.S. intelligence agencies increased in volume toward the end of January and into early February, said officials familiar with the reports. By then, a majority of the intelligence reporting included in daily briefing papers and digests from the Office of the Director of National Intelligence and the CIA was about covid-19, said officials who have read the reports.

(...)

The surge in warnings coincided with a move by Sen. Richard Burr (R-N.C.) to sell dozens of stocks worth between $628,033 and $1.72 million. As chairman of the Senate Intelligence Committee, Burr was privy to virtually all of the highly classified reporting on the coronavirus. Burr issued a statement Friday defending his sell-off, saying he sold based entirely on publicly available information, and he called for the Senate Ethics Committee to investigate.
Duurt nog aanzienlijk langer dit artikel.
pi_192178812
In China zei een dokter dat ze diverse kritische patienten hebben gered met ECMO en dat het de moeite waard was.

Ik kan het interview zo snel niet vinden, maar hier een artikel van de Lancet:
https://www.thelancet.com/journals/lanres/article/PIIS2213-2600(20)30119-3/fulltext

https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/85520
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:18:43 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192178818
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 02:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

kunstlong is mogelijk, de longen reinigen lijkt me moeilijker (al heb ik ooit gelezen over een vloeistof die je kon "ademen", maw die voldoende opgeloste zuurstof kon bevatten, geen idee of dat dat klopte, zie https://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_breathing )
The Abyss
pi_192178819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 03:17 schreef joyvke het volgende:
In China zei een dokter dat ze diverse kritische patienten hebben gered met ECMO en dat het de moeite waard was.

https://www.thelancet.com/journals/lanres/article/PIIS2213-2600(20)30119-3/fulltext

Dan moeten we het ook maar doen.
pi_192178833
We weten dat water en zeep het virus doodt.

Hang de patiënt aan een ECMO en was de longen met zeep en water.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:22:43 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192178838
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 03:21 schreef polderturk het volgende:

Watje met olie in je reet opeens niet meer genoeg?
Get woke, go broke!
pi_192178848
godverdomme mensen, het is wel raar man. waar we in zitten. de tering :o
-O-
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:27:23 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192178862
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 03:21 schreef polderturk het volgende:

En dan kapot gaan aan een chemische longontsteking zeker...
pi_192178864
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 03:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Watje met olie in je reet opeens niet meer genoeg?
Ga slapen.
pi_192178879
quote:

9.2 dagen is wel heel lang. Ik weet niet of ze de longen schoonmaken in de tussentijd.

Zhou said he has performed five ECMO cases (four recovered, one ongoing) and it's been administered for an average 9.2 days per patient. He recommended that hospital staff employ veno-venous ECMO before trying veno-arterial ECMO.
pi_192178904
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 03:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

En dan kapot gaan aan een chemische longontsteking zeker...
Goed spoelen met water.
pi_192178915
Onze longen zijn maandenlang gevuld geweest met vruchtwater. Misschien kunnen longen schoongemaakt worden met vruchtwater.
pi_192178916
Kleine jongen
Je bent op deze wereld
Dus zal je moeten vechten net als ik

hou vol :B _O_
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:34:44 #96
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192178926
quote:

Ja, het werd ook in het rapport van de WHO vermeld, maar het is zeker geen oplossing voor een overbelaste IC:
quote:
The application of intubation/invasive ventilation and ECMO in critically ill patients can improve survival. The Joint Mission Team was told of ECMO use in four patients at one hospital with one death and three who appeared to be improving. Clearly, though ECMO is very resource consumptive, any health system would need to carefully weigh the benefits.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:35:02 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 21 maart 2020 @ 03:35:05 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 maart 2020 @ 03:56:15 #100
367000 roos94
pi_192178993
In brazillie is het aantal besmetten afgelopen 24u gestegen met 45 procent naar 904. Gaat ook al hard daar.. (bron ad.nl liveblog app)

Wanneer stopt deze ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')