ik heb een klein tuintje, het is welkomquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook nergens meer kattengrit
Ik maak ook eens een grapje, is zo broodnodig volgens velen hier, een beetje luchtigheid op zijn tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rare gedachte, ik geloof dat je het niet helemaal begrepen hebt
ooooh oke, in dat geval, slechte grap!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak ook eens een grapje, is zo broodnodig volgens velen hier, een beetje luchtigheid op zijn tijd.
Goed!quote:
Aaaawwwhhhh , das nou echt die helpende hand.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb een klein tuintje, het is welkom
Maar die behandelingen kunnen toch wel doorgaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt. Bestraling is maar 10-15 min werk per keer, maar sommigen moeten wel 35x komen (vooral KNO- en prostaatpatiënten).
Chemo gebeurt soms wel met opnamen, radiotherapie niet. Nou ja, radiotherapie soms indirect, als het tegelijk gebeurt met chemo
doet mij weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:33 schreef roos94 het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van een afgelaste Koningsdag. Is nog nooit eerder voorgekomen. Voor veel mensen is dit een belangrijk evenemt?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Aaaawwwhhhh , das nou echt die helpende hand.
Slechte grappen zijn mijn specialiteitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooooh oke, in dat geval, slechte grap!kan gebeuren
Ja, ik heb twee katten, alle zakken kattengrit op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen zandbak in de buurt? Er zit een dierenwinkel tegenover mijn huis, zie er idd ook heel veel mensen met grote zakken etc uitkomen.
Wat mij betreft mogen die bakker, groenteboer, kaasboer dan nog wel open blijven, omdat ze onder de levens/voedingsmiddelen vallen natuurlijk. En dat zorgt juist voor wat meer verspreiding, zodat niet iedereen naar de supermarkten hoeft te gaan en die dus minder belast worden (en minder mensen op een kluitje daar).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:31 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ok hier in Etten Leur is echt veel gesloten of heel beperkt open. Maar komt vooral omdat er ook bijna niemand rond loopt in het centrum. Veel winkels waar er zeg maar een koffie corner is of dat je wat kan drinken is ook allemaal dicht of afgesloten. Daarom ook me vraag wat mag wel open blijven. Bij de bakker, slager, groenteboer of kaasboer komt ook amper iemand maar de supermarkt is tijdens spitsuren een mierenhoop. Ga ik toch liever naar die kleine winkeltjes die ook veel betere kwaliteit hebben.
Ik heb ruim 2 weken terug al wat ingeslagen, niet veel maar wel wat. Onder andere ook 2 zakken kattengrit en 2 dozen brokjesvoer. Niet veel, maar toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee katten, alle zakken kattengrit op.
Ik dacht " nou hamsteren mensen nou ook al voor een jaar kattengrit?"
Ja, dus.
In principe wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die behandelingen kunnen toch wel doorgaan?
oke gelukkig manquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn mijn specialiteit.
Ik weet dat ik hier soms overkom alsof ik totaal in paniek ben. integendeel, maar ik stoor me wel enorm aan de mensen die doen alsof het allemaal niet zo'n probleem is.
Verstandig. Hopelijk uitgesteld trouwens, maar ik reken daar niet op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:33 schreef roos94 het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van een afgelaste Koningsdag. Is nog nooit eerder voorgekomen. Voor veel mensen is dit een belangrijk evenemt?
Trustonquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:37 schreef tesssssssss het volgende:
....en er is ook heel veel gedoe over de Olympische Spelen.
Sow. Die gooi ik er nog niet even in voordat ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee katten, alle zakken kattengrit op.
Ik dacht " nou hamsteren mensen nou ook al voor een jaar kattengrit?"
Ja, dus.
Die gaat niet door, einde gedoe. Welterusten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:37 schreef tesssssssss het volgende:
....en er is ook heel veel gedoe over de Olympische Spelen.
Sow. Die gooi ik er nog niet even in voordat ik ga slapen.
van de week de laatste bij de plus gekochtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook nergens meer kattengrit
Het valt daar tot nu toe enorm mee tochquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat denken we trouwens van de gevolgen in Afrika en Zuid Afrika? Ik heb daar echt een heel slecht gevoel bij.
Hun probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat denken we trouwens van de gevolgen in Afrika en Zuid Amerika? Ik heb daar echt een heel slecht gevoel bij.
Ze testen nauwelijks. Brazilië wel en daar is een exponentiele groei zichtbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het valt daar tot nu toe enorm mee toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |