quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Wopkequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Stelling:
Wopke Hoekstra of Hugo de Jonge?
Hugo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Stelling:
Wopke Hoekstra of Hugo de Jonge?
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef svann het volgende:
@:monkyyy heeft een uiterst sportieve Wobke-pose gemist.
Redeloos, radeloos, reddeloos.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Redeloos, radeloos, reddeloos.
Jullie zijn van de Telegraaf, krijg de tering, volgende vraagquote:
quote:
That is why is love Trump!quote:
Misschien moeten ze Eric Meijers als persvoorlichter aanstellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jullie zijn van de Telegraaf, krijg de tering, volgende vraag
Die kan gewoon een sociaal minimum aanvragen net als de rest van de ZZP'ersquote:
Een bepaalde 'reset' kan wel verfrissend zijn hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
Die mensen hebben echt geen benul van de economische gevolgen die ons te wachten staan.
14% economische krimp, 20% werkloosheid genotquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een bepaalde 'reset' kan wel verfrissend zijn hoor!
Ik weet, ik weet! Niet iedereen zal er blij mee zijn! Maar het biedt ook kansen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
14% economische krimp, 20% werkloosheid genot
De voedselbank maskeert een structureel probleem. Dat wordt nu zichtbaar. Zolang er voedselbanken zijn wordt er ook geen beleid gemaakt voor deze mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
Dus nu supermarkten bijna niks verspillen is er ineens een probleem, eigenlijk de omgekeerde wereld.
Jij valt op hemquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Wopke heeft wel een mooie baan, hij zit op de centen en iedereen moet bij hem komen bedelen om centjes. Moet toch een gevoel van macht geven
Allemaal coping mechanismes. Heel sneuquote:
En gratis drankquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Ronald het volgende:
Froger zit daar eigenlijk puur voor de PR van het merk Froger
Ja als ze meer aandacht krijgen en geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Nederland eigenlijk een sociaal land!
En allemaal voor hun eigen deugen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Allemaal coping mechanismes. Heel sneu
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Nederland eigenlijk een sociaal land!
Daar gingen de wc-rollen.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
Ik geef aan niemand geld
Krijg lekker de tering allemaal ik denk alleen aan m'n eigen
Jaquote:
In mijn supermarkt houdt iedereen zich netjes aan de anderhalve meter afstand.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.
Negeer je mijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ook gewoon goede dingen doen voor je gemeenschap en dat niet op social media en tv tentoonstellen.
Allemaal eigenpijperijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ook gewoon goede dingen doen voor je gemeenschap en dat niet op social media en tv tentoonstellen.
Niks, die mensen die zo'n actie starten moeten iets met hun gevoel van machteloosheid.quote:
Die oudjes die nog contact geld betalen, geen afstand, die Jumbo heeft bij ons nog steeds geen glazen voor de kassa's, alleen wat stom lint. Bijna typische Nederlandse nuchterheid dat ze het alleen doen als het écht opgedragen wordt van bovenaf.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In mijn supermarkt houdt iedereen zich netjes aan de anderhalve meter afstand.
Neequote:
Volgens mij is er sowieso in de meeste supermarkten nog meer dan genoeg te vinden, wel wat legere schappen maar geen Sovjet praktijken uit de jaren 80quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
's avonds laat genoeg te krijgen in de supermarkt dus zeur niet zo eikel.
Schijtlint was op bij mijn Plus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso in de meeste supermarkten nog meer dan genoeg te vinden, wel wat legere schappen maar geen Sovjet praktijken uit de jaren 80
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pakquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pak
Geef het wat tijd. Bij Appie hadden ze schermen, Lidl was keurig afgetaped en Etos had folie gespannen. Ziet er allemaal in elkaar geflanst uit maar komt beslist goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die oudjes die nog contact geld betalen, geen afstand, die Jumbo heeft bij ons nog steeds geen glazen voor de kassa's, alleen wat stom lint. Bijna typische Nederlandse nuchterheid dat ze het alleen doen als het écht opgedragen wordt van bovenaf.
krantenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe doen jullie het zonder toiletpapier?
De telegraafquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
64 rollen. 4 x 16.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pak
Ik word daar oprecht boos om. Mensen moeten elkaar gaan aanspreken hierop, maar niet in Nederland hoor. Als iemand de asociale norm aanhoudt, volgt de rest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geef het wat tijd. Bij Appie hadden ze schermen, Lidl was keurig afgetaped en Etos had folie gespannen. Ziet er allemaal in elkaar geflanst uit maar komt beslist goed.
Eerst poepen en daarna afpiesen, is je hand ook desinfected.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Heb vandaag gewoon macaroni en penne kunnen kopen!
Marcouch moet je echt niet willen, laat zich inspireren door enge figuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Nog liever Marcouch dan Wopke for president
en Wopke gelooft in sprookjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Marcouch moet je echt niet willen, laat zich inspireren door enge figuren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik vertrouw één tandarts van mijn praktijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
tandartsen zijn volgens mij de enige zorgverleners die je niet serieus kan nemen
https://sneekernieuwsblad(...)atie-mondkapjes.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Ja Wopke, waar blijven die maskertjes?
Kut scheren ook niet bij de kapper.quote:
* extra goed poetstquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef Vallon het volgende:
Ah even opletten..... moet nog een kies laten opboren, hoe doe ik dat zonder dat de dame mij besmet.
Heb de Dremel klaarliggen.
Goede zaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://sneekernieuwsblad(...)atie-mondkapjes.html
Een fabriek in Sneek gaat ze maken
kneite-hard......quote:
Daar loopt Sophie al op voorquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Lekker goed voorbereid met die mondkapjes bij een virusuitbraak.
En wij ons maar zorgen maken over een metertje zeespiegelstijging over 100 jaar.
Stijlicoon Pauw komt op tijd terug.quote:
Prima krantje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Goede zaak.
En ook goed dat jij het Sneekers Nieuwsblad in de gaten houdt.
Die markt blijft nog wel even helaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
https://sneekernieuwsblad(...)atie-mondkapjes.html
Een fabriek in Sneek gaat ze maken
Pauw had hem aangepakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:16 schreef Vallon het volgende:
Wopke wordt in zijn rol lekker aangesproken..... de man met het geld.
Slaap lekker en lfst Coronavrij.
Maakt niet uit maatjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
@:Jancees ik was niet nuchter genoeg om naar op1 te kijken vanavond
Ik ook de lul met zijn goede KLM aankoopquote:
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 16:50:00Vandaag werden 60 patiënten vanuit Brabantse ziekenhuizen overgebracht naar ziekenhuizen elders, omdat Brabantse IC's volraken met coronapatiënten. Arts-microbioloog Jan Kluytmans (Amphia Ziekenhuis in Breda) is vanavond te gast bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/1V8CNx0lMF reageer retweet
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:03:52De coronacrisis treft ook onze boeren. Wat zijn de gevaren voor hen? En hoe zorgen we ervoor dat er genoeg voedsel voor iedereen blijft? Te gast bij #Op1 is minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit @carolaschouten.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/IY7D7aq7Ko reageer retweet
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:18:35Duizenden Nederlanders zitten op dit moment vast in het buitenland. Zij kunnen niks doen behalve afwachten, wat leidt tot onzekerheid en chaos. VVD-Kamerlid Sven Koopmans heeft contact met een aantal van hen, en schuift vanavond aan bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/VvQ4xXzsAl reageer retweet
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:18:35Duizenden Nederlanders zitten op dit moment vast in het buitenland. Zij kunnen niks doen behalve afwachten, wat leidt tot onzekerheid en chaos. VVD-Kamerlid Sven Koopmans heeft contact met een aantal van hen, en schuift vanavond aan bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/VvQ4xXzsAl reageer retweet
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:29:31Achtduizend man personeel van Blokker, Big Bazaar & Intertoys houdt in de gaten of u wel 1,5 meter afstand houdt bij de kassa. Moeilijk om na te leven bij een lockdown, waar CEO Michel Witteveen tegen is. Vanavond is hij te gast bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/O7DQEOSew8 reageer retweet
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:33:52Bijna alle sportevenementen zijn afgelast. Om dat gat te vullen duikt Studio Sport de komende zondagen de archieven in om de liefhebber te vermaken met legendarische sportmomenten. Presentatrice Dione de Graaff is vanavond te gast bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/LUqNNcMLir reageer retweet
Kon Sander zijn handjes weer niet thuis houden?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Wow Welmoed en Sander zitten een kilometer uit elkaar.
Is er recent nog een VVD''er opgestapt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Carola Schouten![]()
![]()
Hoeveel redenen wil je hebben om NIET te kijken
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Wow Welmoed en Sander zitten een kilometer uit elkaar.
En daarna weer goedmaakseks met Welmoedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:05 schreef tralalala het volgende:
Welmoed en dinges hebben ruzie gehad, steeds verder uit elkaar.
Ik ook niet, maar ik kijk wel eens rond op de site. Eerst checken, dan pas schrijven!!!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk wel eens rond op de site. Eerst checken, dan pas schrijven!!!
Als we dan toch bezig zijn zwaaien we de randstad ook gelijk uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:11 schreef tralalala het volgende:
Ik denk toch echt dat we afscheid moeten nemen van Brabant.
Ze verplaatsen de minder zieken naar elders!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:11 schreef tralalala het volgende:
Ik denk toch echt dat we afscheid moeten nemen van Brabant.
Duur kommetje vleermuis soepquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn zwaaien we de randstad ook gelijk uit.
Die zenderlogo's.twitter:RenskeRH twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 22:13:21Supertof dat de collega’s van #op1 de weekenden doortrekken. Maar de vormgeving zou ik mbt social distancing even checken. https://t.co/sCsAqaQzxQ reageer retweet
Waar?quote:
Lockdown als in niet essentiële winkels moeten gesloten worden? Ik denk het wel. Maar ik denk niet dat het leger door de straten komtquote:
Als gevolg van het gedrag van mensen, wel.quote:
Laat maar komen, ik blijf echt geen weken in m'n huis zitten.quote:
Amerika wordt echt een rampquote:
En als je je ziek meldt, dan word je niet betaald, dus zieke mensen blijven gewoon werken, want ja, anders gaan de lichten uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De helft heeft daar niet eens een zorgverzekering. Dat wordt daar een bloedbad.
@jackpvv9194 zal nu op zijn tellen passen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Nu Carola dit gezegd heeft zal iedereen binnen blijven.
Ja, dat waren ook Jensen kijkers.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Kun je ook stellen dat de (oude) mensen die op de ic liggen onverstandig zijn geweest?
big oofquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook Jensen kijkers.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet weten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Kun je ook stellen dat de (oude) mensen die op de ic liggen onverstandig zijn geweest?
Kun je niet zeggen. Misschien hebben ze carnavalvierende kinderen en kleinkinderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Dit vat wel samen hoe weinig je er van snapt, applaus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Alsof al die mensen in het vondelpark op het ic komen....
En Sander een heleboel intelligentiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Welmoed mist een beetje persoonlijkheid.
Beetje zoals Jensen in al zijn video's dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vat wel samen hoe weinig je er van snapt, applaus.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vat wel samen hoe weinig je er van snapt, applaus.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Beetje zoals Jensen in al zijn video's dus.
Vind hem niet arrogant.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
En Sander een heleboel intelligentie![]()
Maar gelukkig compenseert hij dat met arrogantie
Misschien moet je even denken aan het feit dat die mensen misschien zelf resistent zijn tegen Corona, maar wel mensen op straat of hun familieleden kunnen besmetten.quote:
Zolang het geen kwetsbaren zijn want die zullen wel niet buiten komen als ze verstandig zijn!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je even denken aan het feit dat die mensen misschien zelf resistent zijn tegen Corona, maar wel mensen op straat of hun familieleden kunnen besmetten.
Ik hoop, maar verwacht niet, op kritische vragen als er een politicus aan tafel zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niemand kan interview koning Harry Mens overtreffen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat, @Bocajquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moet je even denken aan het feit dat die mensen misschien zelf resistent zijn tegen Corona, maar wel mensen op straat of hun familieleden kunnen besmetten.
Ah, we hebben iemand die de persoonlijke rondgang van mensen volledig kan controleren. De scherpe maatregelen zijn pas sinds 9 dagen in werking, dus genoeg mensen kunnen zonder symptomen te hebben anderen allang hebben besmet. Iets met incubatietijden en zo. Ik pretendeer niet alles van dit geheel af te weten, maar was het maar zo simpel als 1+1 = 2.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zolang het geen kwetsbaren zijn want die zullen wel niet buiten komen als ze verstandig zijn!
BoCajquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Dat, @:Bokaj
Iemand kan er alleen maar verkouden van zijn en het zo verspreiden naar kwetsbaren.
Dat onzichtbare is het enge en het gevaarlijke.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Niemand kan interview koning Harry Mens overtreffen.
Droog in de bips.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
Ik zou Welmoed helemaal uit elkaar trekken
Dat mag, maar je moet haar ook wel weer in elkaar zetten voor de volgende Op1...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
Ik zou Welmoed helemaal uit elkaar trekken
En hij zal wel lak hebben aan dat 1,5m verhaal, hij zet gewoon zijn hele harem in de studioquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Pauw gaat morgen alle gasten slopen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Pauw gaat morgen alle gasten slopen.
Welmoed in de woonboot bedoel je, ik geef Pauw groot gelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
En Sander alle hoeken van de studio laten zien![]()
Haha, ik ga dit niet eens meer kijken, zo pijnlijk.quote:
Maar de broodbakmixen zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Dit is hét moment om slowjuicers en broodbakmachines te kopen.
Nou een slowjuicer (maar dan een goeie met glazen kan en zo'n stille) zou ik ook nog wel eens willen hebben!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Behalve in de kleur rood, die blijven op dezelfde prijs hangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Behalve in de kleur rood, die blijven op dezelfde prijs hangen.
Sommige mensen weten nog niet dat ze geen baan meer hebben als deze shit over is. Ik zou geen slowjuicer kopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou een slowjuicer (maar dan een goeie met glazen kan en zo'n stille) zou ik ook nog wel eens willen hebben!
Iedereen in de sport moet zijn verdienmodel beschermen. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Praten over sport zal nooit stilvallen, zelfs als er geen sport is de komende maanden
Heb je slechte ervaringen met VWO-grietjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
Vwo-grietjes op hun buitenlandse stages.
Die 60 euro maakt het verschil niet...als je weet dat je de komende weken niks te doen hebt zou ik vooral wel dit soort producten kopen om het leven zo aangenaam mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sommige mensen weten nog niet dat ze geen baan meer hebben als deze shit over is. Ik zou geen slowjuicer kopen.
Huishoudapparaten zijn duurder als het een 'mooier' kleurtje hebt. Mensen kiezen een rode koffieapparaat boven een zwarte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |