Een bepaalde 'reset' kan wel verfrissend zijn hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
Die mensen hebben echt geen benul van de economische gevolgen die ons te wachten staan.
14% economische krimp, 20% werkloosheid genotquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een bepaalde 'reset' kan wel verfrissend zijn hoor!
Ik weet, ik weet! Niet iedereen zal er blij mee zijn! Maar het biedt ook kansen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
14% economische krimp, 20% werkloosheid genot
De voedselbank maskeert een structureel probleem. Dat wordt nu zichtbaar. Zolang er voedselbanken zijn wordt er ook geen beleid gemaakt voor deze mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
Dus nu supermarkten bijna niks verspillen is er ineens een probleem, eigenlijk de omgekeerde wereld.
Jij valt op hemquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Wopke heeft wel een mooie baan, hij zit op de centen en iedereen moet bij hem komen bedelen om centjes. Moet toch een gevoel van macht geven
Allemaal coping mechanismes. Heel sneuquote:
En gratis drankquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Ronald het volgende:
Froger zit daar eigenlijk puur voor de PR van het merk Froger
Ja als ze meer aandacht krijgen en geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Nederland eigenlijk een sociaal land!
En allemaal voor hun eigen deugen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Allemaal coping mechanismes. Heel sneu
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Nederland eigenlijk een sociaal land!
Daar gingen de wc-rollen.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
Ik geef aan niemand geld
Krijg lekker de tering allemaal ik denk alleen aan m'n eigen
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |