Duur kommetje vleermuis soepquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn zwaaien we de randstad ook gelijk uit.
Die zenderlogo's.twitter:RenskeRH twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 22:13:21Supertof dat de collega’s van #op1 de weekenden doortrekken. Maar de vormgeving zou ik mbt social distancing even checken. https://t.co/sCsAqaQzxQ reageer retweet
Waar?quote:
Lockdown als in niet essentiële winkels moeten gesloten worden? Ik denk het wel. Maar ik denk niet dat het leger door de straten komtquote:
Als gevolg van het gedrag van mensen, wel.quote:
Laat maar komen, ik blijf echt geen weken in m'n huis zitten.quote:
Amerika wordt echt een rampquote:
En als je je ziek meldt, dan word je niet betaald, dus zieke mensen blijven gewoon werken, want ja, anders gaan de lichten uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De helft heeft daar niet eens een zorgverzekering. Dat wordt daar een bloedbad.
@jackpvv9194 zal nu op zijn tellen passen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Nu Carola dit gezegd heeft zal iedereen binnen blijven.
Ja, dat waren ook Jensen kijkers.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Kun je ook stellen dat de (oude) mensen die op de ic liggen onverstandig zijn geweest?
big oofquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook Jensen kijkers.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet weten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Kun je ook stellen dat de (oude) mensen die op de ic liggen onverstandig zijn geweest?
Kun je niet zeggen. Misschien hebben ze carnavalvierende kinderen en kleinkinderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |