Misschien moet je even denken aan het feit dat die mensen misschien zelf resistent zijn tegen Corona, maar wel mensen op straat of hun familieleden kunnen besmetten.quote:
Zolang het geen kwetsbaren zijn want die zullen wel niet buiten komen als ze verstandig zijn!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je even denken aan het feit dat die mensen misschien zelf resistent zijn tegen Corona, maar wel mensen op straat of hun familieleden kunnen besmetten.
Ik hoop, maar verwacht niet, op kritische vragen als er een politicus aan tafel zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Sander een heleboel intelligentie![]()
Maar gelukkig compenseert hij dat met arrogantie
Niemand kan interview koning Harry Mens overtreffen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Sander een heleboel intelligentie![]()
Maar gelukkig compenseert hij dat met arrogantie
Dat, @Bocajquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien moet je even denken aan het feit dat die mensen misschien zelf resistent zijn tegen Corona, maar wel mensen op straat of hun familieleden kunnen besmetten.
Ah, we hebben iemand die de persoonlijke rondgang van mensen volledig kan controleren. De scherpe maatregelen zijn pas sinds 9 dagen in werking, dus genoeg mensen kunnen zonder symptomen te hebben anderen allang hebben besmet. Iets met incubatietijden en zo. Ik pretendeer niet alles van dit geheel af te weten, maar was het maar zo simpel als 1+1 = 2.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zolang het geen kwetsbaren zijn want die zullen wel niet buiten komen als ze verstandig zijn!
BoCajquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Dat, @:Bokaj
Iemand kan er alleen maar verkouden van zijn en het zo verspreiden naar kwetsbaren.
Dat onzichtbare is het enge en het gevaarlijke.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Niemand kan interview koning Harry Mens overtreffen.
Droog in de bips.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
Ik zou Welmoed helemaal uit elkaar trekken
Dat mag, maar je moet haar ook wel weer in elkaar zetten voor de volgende Op1...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
Ik zou Welmoed helemaal uit elkaar trekken
En hij zal wel lak hebben aan dat 1,5m verhaal, hij zet gewoon zijn hele harem in de studioquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Pauw gaat morgen alle gasten slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |