quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Wopkequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Stelling:
Wopke Hoekstra of Hugo de Jonge?
Hugo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Stelling:
Wopke Hoekstra of Hugo de Jonge?
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef svann het volgende:
@:monkyyy heeft een uiterst sportieve Wobke-pose gemist.
Redeloos, radeloos, reddeloos.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Redeloos, radeloos, reddeloos.
Jullie zijn van de Telegraaf, krijg de tering, volgende vraagquote:
quote:
That is why is love Trump!quote:
Misschien moeten ze Eric Meijers als persvoorlichter aanstellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jullie zijn van de Telegraaf, krijg de tering, volgende vraag
Die kan gewoon een sociaal minimum aanvragen net als de rest van de ZZP'ersquote:
Een bepaalde 'reset' kan wel verfrissend zijn hoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
Die mensen hebben echt geen benul van de economische gevolgen die ons te wachten staan.
14% economische krimp, 20% werkloosheid genotquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een bepaalde 'reset' kan wel verfrissend zijn hoor!
Ik weet, ik weet! Niet iedereen zal er blij mee zijn! Maar het biedt ook kansen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
14% economische krimp, 20% werkloosheid genot
De voedselbank maskeert een structureel probleem. Dat wordt nu zichtbaar. Zolang er voedselbanken zijn wordt er ook geen beleid gemaakt voor deze mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:52 schreef Ronald het volgende:
Dus nu supermarkten bijna niks verspillen is er ineens een probleem, eigenlijk de omgekeerde wereld.
Jij valt op hemquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Wopke heeft wel een mooie baan, hij zit op de centen en iedereen moet bij hem komen bedelen om centjes. Moet toch een gevoel van macht geven
Allemaal coping mechanismes. Heel sneuquote:
En gratis drankquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Ronald het volgende:
Froger zit daar eigenlijk puur voor de PR van het merk Froger
Ja als ze meer aandacht krijgen en geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Nederland eigenlijk een sociaal land!
En allemaal voor hun eigen deugen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Allemaal coping mechanismes. Heel sneu
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Nederland eigenlijk een sociaal land!
Daar gingen de wc-rollen.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
Ik geef aan niemand geld
Krijg lekker de tering allemaal ik denk alleen aan m'n eigen
Jaquote:
In mijn supermarkt houdt iedereen zich netjes aan de anderhalve meter afstand.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.
Negeer je mijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ook gewoon goede dingen doen voor je gemeenschap en dat niet op social media en tv tentoonstellen.
Allemaal eigenpijperijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ook gewoon goede dingen doen voor je gemeenschap en dat niet op social media en tv tentoonstellen.
Niks, die mensen die zo'n actie starten moeten iets met hun gevoel van machteloosheid.quote:
Die oudjes die nog contact geld betalen, geen afstand, die Jumbo heeft bij ons nog steeds geen glazen voor de kassa's, alleen wat stom lint. Bijna typische Nederlandse nuchterheid dat ze het alleen doen als het écht opgedragen wordt van bovenaf.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In mijn supermarkt houdt iedereen zich netjes aan de anderhalve meter afstand.
Neequote:
Volgens mij is er sowieso in de meeste supermarkten nog meer dan genoeg te vinden, wel wat legere schappen maar geen Sovjet praktijken uit de jaren 80quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
's avonds laat genoeg te krijgen in de supermarkt dus zeur niet zo eikel.
Schijtlint was op bij mijn Plus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso in de meeste supermarkten nog meer dan genoeg te vinden, wel wat legere schappen maar geen Sovjet praktijken uit de jaren 80
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pakquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pak
Geef het wat tijd. Bij Appie hadden ze schermen, Lidl was keurig afgetaped en Etos had folie gespannen. Ziet er allemaal in elkaar geflanst uit maar komt beslist goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die oudjes die nog contact geld betalen, geen afstand, die Jumbo heeft bij ons nog steeds geen glazen voor de kassa's, alleen wat stom lint. Bijna typische Nederlandse nuchterheid dat ze het alleen doen als het écht opgedragen wordt van bovenaf.
krantenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe doen jullie het zonder toiletpapier?
De telegraafquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
64 rollen. 4 x 16.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pak
Ik word daar oprecht boos om. Mensen moeten elkaar gaan aanspreken hierop, maar niet in Nederland hoor. Als iemand de asociale norm aanhoudt, volgt de rest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geef het wat tijd. Bij Appie hadden ze schermen, Lidl was keurig afgetaped en Etos had folie gespannen. Ziet er allemaal in elkaar geflanst uit maar komt beslist goed.
Eerst poepen en daarna afpiesen, is je hand ook desinfected.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Heb vandaag gewoon macaroni en penne kunnen kopen!
Marcouch moet je echt niet willen, laat zich inspireren door enge figuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Nog liever Marcouch dan Wopke for president
en Wopke gelooft in sprookjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Marcouch moet je echt niet willen, laat zich inspireren door enge figuren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik vertrouw één tandarts van mijn praktijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
tandartsen zijn volgens mij de enige zorgverleners die je niet serieus kan nemen
https://sneekernieuwsblad(...)atie-mondkapjes.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Ja Wopke, waar blijven die maskertjes?
Kut scheren ook niet bij de kapper.quote:
* extra goed poetstquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:06 schreef Vallon het volgende:
Ah even opletten..... moet nog een kies laten opboren, hoe doe ik dat zonder dat de dame mij besmet.
Heb de Dremel klaarliggen.
Goede zaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://sneekernieuwsblad(...)atie-mondkapjes.html
Een fabriek in Sneek gaat ze maken
kneite-hard......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |