In mijn supermarkt houdt iedereen zich netjes aan de anderhalve meter afstand.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zag ik vandaag niet terug in de supermarkt.
Negeer je mijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ook gewoon goede dingen doen voor je gemeenschap en dat niet op social media en tv tentoonstellen.
Allemaal eigenpijperijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ook gewoon goede dingen doen voor je gemeenschap en dat niet op social media en tv tentoonstellen.
Niks, die mensen die zo'n actie starten moeten iets met hun gevoel van machteloosheid.quote:
Die oudjes die nog contact geld betalen, geen afstand, die Jumbo heeft bij ons nog steeds geen glazen voor de kassa's, alleen wat stom lint. Bijna typische Nederlandse nuchterheid dat ze het alleen doen als het écht opgedragen wordt van bovenaf.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In mijn supermarkt houdt iedereen zich netjes aan de anderhalve meter afstand.
Neequote:
Volgens mij is er sowieso in de meeste supermarkten nog meer dan genoeg te vinden, wel wat legere schappen maar geen Sovjet praktijken uit de jaren 80quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
's avonds laat genoeg te krijgen in de supermarkt dus zeur niet zo eikel.
Schijtlint was op bij mijn Plus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso in de meeste supermarkten nog meer dan genoeg te vinden, wel wat legere schappen maar geen Sovjet praktijken uit de jaren 80
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pakquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je had laatst 96 rollen gehaald, nu al op. Je moet wat velletjes eraf nemen en daarmee vegen, niet met het pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |