Logisch, die hadden ze vergeten in te kopen (want het virus kwam hier toch niet...)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
We kijken naar de verspreiding in Nederland zegt Rutte. Alleen ze testen niet. Tja.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)te-dwingen~ace31094/
Franse politie spreekt daklozen aan op overtreden lockdown
Steeds meer daklozen in grote Franse steden krijgen een standje van politieagenten omdat ze zich niet aan de noodmaatregelen van de regering houden. In Frankrijk is een lockdown afgekondigd om verspreiding van het coronavirus te beperken. Daardoor mogen mensen alleen met een goede reden hun huis verlaten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
catch 22quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef hollandia02 het volgende:
Steeds meer daklozen in grote Franse steden krijgen een standje van politieagenten omdat ze zich niet aan de noodmaatregelen van de regering houden. In Frankrijk is een lockdown afgekondigd om verspreiding van het coronavirus te beperken. Daardoor mogen mensen alleen met een goede reden hun huis verlaten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terug naar je bananendoos!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef hollandia02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet waard om mijn leven op risico te zetten voor een stel collega's of een werkgever. Stel dat er wat met mij gebeurt. Zal ik hooguit van het gesprek van de lunch zijn, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, had alweer mailtje verwacht van de baas, wanneer ik weer kom... nog niet gekregen, we wachten af.
En ofschoon mijn verkoudheid wel bijna over is, ga ik nog niet de zw uit hoor. Hij kan mijn rug op. Ik weet hoe lomp die lui zijn waar ik mee werk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij beantwoord alles perfect, doet geen toezeggingen die hij niet kan waarmaken.quote:
Wowquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef hollandia02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je toch voor dat we Balkenende in zo'n crisis als leider hadden gehad...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef Kyran het volgende:
"Achterin nog twee vragen, Nieuwsuur en FOK!"
Zou wat zijn![]()
Rutte is qua hoe hij er staat etc echt wel een prima leider. Ook al ben ik het niet altijd eens met zijn (trage) beleid.
dat had ik afgelopen weken ook bij ons .... je hoeft niet bang te zijn want hier komen geen mensen uit Italië , en dat soort uitsprakenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, had alweer mailtje verwacht van de baas, wanneer ik weer kom... nog niet gekregen, we wachten af.
En ofschoon mijn verkoudheid wel bijna over is, ga ik nog niet de zw uit hoor. Hij kan mijn rug op. Ik weet hoe lomp die lui zijn waar ik mee werk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja omdat Pim geen MP mocht worden ja..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Qua lullen is hij wel de meest capabele MP die we ooit hebben gehad.
Ik nomineer Kyran als onze FOK!-vertegenwoordiger bij de volgende perscoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef Kyran het volgende:
Zou wat zijn![]()
Rutte is qua hoe hij er staat etc echt wel een prima leider. Ook al ben ik het niet altijd eens met zijn (trage) beleid.
Of dat Geert hier had gestaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat we Balkenende in zo'n crisis als leider hadden gehad...
Die zou alleen maar naar de doventolk kijken .... "wat hamstert u lief".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jij zit wel veel op fok voor iemand die in een ziekenhuis werktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef Kyran het volgende:
Zou wat zijn![]()
Dit is ook gewoon onzin. Je kan een briefje uitprinten en gewoon een van de vele redenen aanvinken en de straat op. Heb je geen printer kun je het met hand schrijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef hollandia02 het volgende:
In Frankrijk is een lockdown afgekondigd om verspreiding van het coronavirus te beperken. Daardoor mogen mensen alleen met een goede reden hun huis verlaten.
Nou die speech van maandag was wel een flop.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef Kyran het volgende:
Zou wat zijn![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik vind het niet waard om mijn leven op risico te zetten voor een stel collega's of een werkgever. Stel dat er wat met mij gebeurt. Zal ik hooguit van het gesprek van de lunch zijn, niet meer dan dat.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of Pim Fortuynquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die was huilend in een hoekje gekropenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die zou alleen maar naar de doventolk kijken .... "wat hamstert u lief".
Wat dacht je van Bruins....?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die was ook flauw gevallen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
terwijl hij op een hooverboard probeert te stappen bij een groepje jongeren die net geen 1,5 mtr afstand houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo lang ze met de getal niet boven de Balkenende norm komen zal hij niets gedaan hebben , daarboven zal hij moeilijk gaan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wacht op duitsland. Die kondigen zondag lockdown aan. Merkel spreekt 14hquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou die speech van maandag was wel een flop.
Heb vanmorgen al uitgelegd dat ik vandaag na 1.5 uur naar huis ben gegaan, omdat wij zo weinig mogelijk personeel op de afdeling willen. Daarnaast werk ik standaard 3x9 dus ma en di ben ik sowieso full-time moderatorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef schoonmams het volgende:
[..]
jij zit wel veel op fok voor iemand die in een ziekenhuis werkt
Wat maakt Rutte en zijn functioneren in deze gezondheidscrisis zo geschikt volgens jou?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of Terry.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik nomineer Kyran als onze FOK!-vertegenwoordiger bij de volgende persco
Dit was cute ♥quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:39 schreef Logician2.0 het volgende:
jeugd!
hij is stiekem zo heerlijk onhandig
Ergens heeft ie volkomen gelijk. Vaak zijn dat de meest kinderlijke en domme wezens van onze samenleving.quote:
twitter:NOS twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 15:16:52'Coronahoester' moet 10 weken de cel in https://t.co/FjfClJu4av reageer retweet
wowquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef riazop het volgende:
Belgie ondertussen
670.000 werklozen er bij deze week
koekoekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
twitter:NOS twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 15:16:52'Coronahoester' moet 10 weken de cel in https://t.co/FjfClJu4av reageer retweet
Gewoon vastbinden op een bed in een IC voor 10 wekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
Binnen 2 dagen van de straat naar 10 weken celquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
die groepsimmuniteit tochquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:39 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wat maakt Rutte en zijn functioneren in deze gezondheidscrisis zo geschikt volgens jou?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
LALALALOLquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
maar hebben ze hem getest?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
Ook die hebben vaak een baan en betalen Rutte's salaris en zijn potentiele stemmers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ergens heeft ie volkomen gelijk. Vaak zijn dat de meest kinderlijke en domme wezens van onze samenleving.
Hij is rustig, meelevend, duidelijk, en staat er toch steeds weer als een echte leider.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:39 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wat maakt Rutte en zijn functioneren in deze gezondheidscrisis zo geschikt volgens jou?
Veel neuken thuis om weerstand te verbeteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En weet je wat dit is in gebarentaal?
als een miljoen doden het alternatief is...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef Poepewapper het volgende:
Deze journalist wilt van Nederland een politiestaat maken, wat een debiel
Kwam niet uit een risicogebied, niet met een bekende patiënt in aanraking geweest, geen risicogroep en niet opgenomen.quote:
Fappenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En weet je wat dit is in gebarentaal?
Ok, maar vond je zijn tv-toespraak duidelijk? Ik heb het meermaals teruggekeken, maar zag vooral iemand die met zijn handen in het haar zat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is rustig, meelevend, duidelijk, en staat er toch steeds weer als een echte leider.
ook voor in je WA verhaal?quote:
Domper ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
KUT! Die laatste mededeling was wel balen zeg!
Dat zijn geen VVD stemmers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ook die hebben vaak een baan en betalen Rutte's salaris en zijn potentiele stemmers.
Cuckold.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:42 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Naar wat voor soort filmpje zal hij kijken?
Vestiging?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:42 schreef Pumpalov het volgende:
Net eventjes bij de lidl geweest. Drukte min of meer als dat ik gewoon ben. Laten geen onbeperkt aantal mensen toe dus buiten is er een rij van mensen maar stond daar misschien tien minuten.
Voordat je binnengaat wordt eerst je winkelwagentje ontsmet en word je verplicht je handen te ontsmetten met handgel. Winkelmandjes zijn weggehaald en schappen zo vol als maar kan.
Bulgaren snappen hetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:42 schreef Pumpalov het volgende:
Net eventjes bij de lidl geweest. Drukte min of meer als dat ik gewoon ben. Laten geen onbeperkt aantal mensen toe dus buiten is er een rij van mensen maar stond daar misschien tien minuten.
Voordat je binnengaat wordt eerst je winkelwagentje ontsmet en word je verplicht je handen te ontsmetten met handgel. Winkelmandjes zijn weggehaald en schappen zo vol als maar kan.
We hebben alleen op deze positie geen mens nodig, maar een klootzak met stalen ballenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef Tris het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben hem tijdens deze crisis steeds meer gaan waarderen. Het is gewoon een mens.
dat is wel netjes, dat is hier nog niet het geval (jumbo & AH)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:42 schreef Pumpalov het volgende:
Die handen zaten vastgelijmd of gespijkerd aan de tafel waar hij aanzat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:43 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ok, maar vond je zijn tv-toespraak duidelijk? Ik heb het meermaals teruggekeken, maar zag vooral iemand die met zijn handen in het haar zat.
uit mijn dorp (Assad C ,23) nu wonen hier gelukkig niet heel veel mensen met die naamquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef polderturk het volgende:
Daar pakken ze het beter aan.hier staat alleen een flesje desinfectiegel bij binnenkomst, helft gebruikt het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:42 schreef Pumpalov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |