BS... hij zit in zelfisolatie thuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:31 schreef Revanches het volgende:
De koning is allang gevlucht naar Canada
quote:
Oké, duidelijk. Dankjewel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat het nog kan komen maar voor nu nog geen beslissing over.
hij gaat het over God hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:33 schreef Chia het volgende:
Gaat de koning ook nog oproepen om niet te hamsteren? wat denken jullie? wel erg spuit 11 hè. En volgens mij zet het sommige mensen weer extra aan tot hamsteren door het zo vaak ter sprake te brengen.
Met zijn hamsterwangen? Dat gelooft toch niemandquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:33 schreef Chia het volgende:
Gaat de koning ook nog oproepen om niet te hamsteren? wat denken jullie? wel erg spuit 11 hè. En volgens mij zet het sommige mensen weer extra aan tot hamsteren door het zo vaak ter sprake te brengen.
Hij gaat straks eerst zijn excuses aanbieden voor Rutte, Bruins en Disselquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:31 schreef Revanches het volgende:
De koning is allang gevlucht naar Canada
Ik zal je zeggen, had alweer mailtje verwacht van de baas, wanneer ik weer kom... nog niet gekregen, we wachten af.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:32 schreef Sucuk het volgende:
Voelt iemand zich nog comfortabel om na 6 april weer naar kantoor te gaan?!
"Wees solidair met elkaar" en dat soort welgemeende one-liners.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:33 schreef Chia het volgende:
Hadden ze dat maar gedaan...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon afwachten RIVM leest hier mee
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef Tris het volgende:
Geen post van Newone sinds deze persco. Is het Mark zelf?
Sowieso, want het gaat prachtig weer wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:34 schreef RAVW het volgende:
weer het woord Griep gebruiken ... pfff morgen loop half nederland weer buiten
10 graden en zon, t-shirt weer!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Sowieso, want het gaat prachtig weer worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |