SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Biem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😆Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mag de volgende,deze stond al gepland.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi geqoute Haagsquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut ya[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
[/quotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij gaat niet de TT veranderen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed zo FF zeg der wat van 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut ya?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut ya[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
[/quot![]()
![]()
Gaat veel mis met deze traagheidquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging niet helemaal lekker nee 😅Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is ook een boek van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beher.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rondje Eindhoven met gezellige mensenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beherquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindhoven de gekste.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Rondje Eindhoven met gezellige mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En doo4 naar de volgende stopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan er niet meer van maken 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knuffel beher?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuffel altijd beherquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kom zo beher.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan iemand ff enlighten wat beher als achtergrond heeftOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oeps das beherWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier dus ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Giz. Meen je niet. Sukkels of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lokale kroeg is wel dicht. Snackbar ook volgens mij.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wel gewoon wc papier bohhh![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Pech op de piste. Mooi al die sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Exxxxtra soft!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik las zoiets, we lette daarom er ook op bij ons, maar hier dus ook.quote:
Raar contrast, bij de supermarkt plexiglas en zo en daar aan de bar zitten ze gewoon gezellig te keuvelen.![]()
Hey Engine lekker weer thuis. Boodschappen binnen ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedenavond. Ik kom me even melden. Soul. Volgens facebook net zo erg als de Nazi's en net zo lelijk als mijn naakthond(die overigens fucking knap ja, hoe durven ze)
![]()
Ja serieus waar, wist niet wat ik zag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz. Meen je niet. Sukkels of niet
Een aantal winkels waren nog open maar de meesten dicht. Maar een cafe vind ik wel heel raar.![]()
Ff pinnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hallo Soul. Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Soulraven het volgende:
Goedenavond. Ik kom me even melden. Soul. Volgens facebook net zo erg als de Nazi's en net zo lelijk als mijn naakthond(die overigens fucking knap ja, hoe durven ze)
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine lekker weer thuis. Boodschappen binnen ?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja die mogen niet eens open zijn. Rare mensen ook die daar gaan zitten nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja serieus waar, wist niet wat ik zag.
Een aantal winkels waren nog open maar de meesten dicht. Maar een cafe vind ik wel heel raar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Soul. Geen idee waar je het over hebt![]()
En Soul krijgt gewoon bedreigingen omdat ze het post.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las zoiets, we lette daarom er ook op bij ons, maar hier dus ook.
Raar contrast, bij de supermarkt plexiglas en zo en daar aan de bar zitten ze gewoon gezellig te keuvelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier idd ook niet, moest even een blikje goulash halen, maar schappen prima gevuld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
O dat is beter. Hier schijnen er veel lege schappen te zijn. Te. Zien op de foto’s op fbquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vroeg vanmorgen bij een vakkenvuller waar ik de pannenkoeken kon vinden..
In de gang bij t wc papier was t antwoord.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
tokkiesquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.![]()
die snappen echt niet waarom regels gelden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bijzonder treurig weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.Zonder wrijving geen glans![]()
Soulquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.
Niks van aan trekken.Sommige mensen zijn een nogal maf.
![]()
Wat erg. Mensen blijven spelen met de levens van anderen. En als Er wat van zegt ben je dus een nsb,r ben eigenlijk wel benieuwd of de politie er wat aan doet als er nog een kroeg open isquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier idd ook niet, moest even een blikje goulash halen, maar schappen prima gevuld.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mijn zus is hoogst waarschijnlijk al ziek, en haar dochter, mijn nichtje heeft zwakke longen.
(Sorry als ik iemand blok, ik kan die seconden niet zien, ik doe mijn best.)
![]()
Goulash uit blik,is dat een beetje te nassen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt belachelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die mogen niet eens open zijn. Rare mensen ook die daar gaan zitten nu![]()
goed te horen dat jij ook weer op stee bentquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.Te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Soul krijgt gewoon bedreigingen omdat ze het post.
Totdat ze het zelf krijgen dan janken ze het hardste.![]()
Nee echt niet. Die mogen van mij wel gestraft worden. Ze kunnen andere besmetten en die kunnen er wel door overlijden. Aanpakken die lui.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
die snappen echt niet waarom regels gelden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enigne.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met rijst en doperwtjes is het een heerlijke backupmaaltijd voor als je geen zin hebt uitgebreid te kokenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Goulash uit blik,is dat een beetje te nassen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier is hamsterronde 2 begonnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.
Appie had alleen het wc papier net bijgevuld op een andere plek.
Waren alleen nog grootverpakkingen te krijgen.Nah ja hebben we voorlopig genoeg.
![]()
Ga ik zeker proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
met rijst en doperwtjes is het een heerlijke backupmaaltijd voor als je geen zin hebt uitgebreid te koken
]Hoorde het van FF ennuh. Blokken mag hier. Beterschap voor allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef Soulraven het volgende:
Mijn zus is hoogst waarschijnlijk al ziek, en haar dochter, mijn nichtje heeft zwakke longen.
(Sorry als ik iemand blok, ik kan die seconden niet zien, ik doe mijn best.)
Mooie post Dot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:07 schreef Dotteke het volgende:
]
[..]
Hpja. Hoorde het al van FFde het van FF ennuh. Blokken mag hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mafklappersquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Soul krijgt gewoon bedreigingen omdat ze het post.
Ik had denk de politie gebeld als ik zie dat er ergens een kroeg open was. En er mensen in zatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het lekker, dus hoop jij daar ookquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ligt eraan welk merk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Goulash uit blik,is dat een beetje te nassen?
Ik had van AH eigen merk, die was wel binnen te houden geloof ik.![]()
Wie is lekker?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Staat on the list.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk.
Ik had van AH eigen merk, die was wel binnen te houden geloof ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier het basicmerk gwoon. ook prima te doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk.
Ik had van AH eigen merk, die was wel binnen te houden geloof ik.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Irma te doen las ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik dacht laat ik ff weer eens een reden geven om voor schoolmeester te spelen.quote:
Ellende zit op mijn mobiel te tikken ellende altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De politie doet niet aan actief checken heb ik al te horen gekregen. Je kunt een melding doen bij de gemeente. Mja die doen ook geen fuck gok ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mafklappers
Ik had denk de politie gebeld als ik zie dat er ergens een kroeg open was. En er mensen in zaten
Dus dan werken die maatregelen lekker.![]()
bijnagoedquote:
Jij, dud0rquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
Rare quotes steeds. Je moet echt opletten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soul vraagt wie Irma is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de zus van saraquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is dan raar. De krant?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De politie doet niet aan actief checken heb ik al te horen gekregen. Je kunt een melding doen bij de gemeente. Mja die doen ook geen fuck gok ik.
Dus dan werken die maatregelen lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
En toen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
graag gedaanquote:
Sara is iemand die Mario noemde. Iemand die daar woont en Corona heeft. Sara Corona noemen ze haar hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk die twee plaatjes onder elkaar.
Ik had het toen in van die kuipjes van bladerdeeg, weet niet meer hoe dat heet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:10 schreef Nizno het volgende:
hier het basicmerk gwoon. ook pr
[..]
ima te doen
Was wel lekker.![]()
bedenk me net dat ik ook wel een pak choco mee had kunnen nemen toen ik in de winkel wasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doe hem dan vast in je zak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan jij mij over 15 minuten appen dat ik mijn pinpas niet moet vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zal je de volgende keer appenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
bedenk me net dat ik ook wel een pak choco mee had kunnen nemen toen ik in de winkel was![]()
Ik wil ook naar de winkelquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
bedenk me net dat ik ook wel een pak choco mee had kunnen nemen toen ik in de winkel was
pasteibakjes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had het toen in van die kuipjes van bladerdeeg, weet niet meer hoe dat heet.
Was wel lekker.
daar doe ik liever van die ragout in.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
neem jij je pinpas maar gewoon meequote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zal je de volgende keer appenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
lulquote:
ragout uit blik is wel 1 van de meest smerige dingen die er is
zelfgemaakte ragout is dan weer 1 vn de lekkerste dingen![]()
![]()
in die bladerdeegbakkies is die uit blik wel te nassen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:19 schreef skysherrif het volgende:
zelfgemaakte ragout is dan weer 1 vn de lekkerste dingenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ben ook niet zo gek op blik voer. Trouwens helemaal niet op kant en klaar producten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:19 schreef skysherrif het volgende:
zelfgemaakte ragout is dan weer 1 vn de lekkerste dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmm vind ik niet, de champignons en kip of wat er ook in zit smaakt naar karton en er is geen enkele smaak aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
in die bladerdeegbakkies is die uit blik wel te nassen.![]()
![]()
brownies met wat groens?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef Soulraven het volgende:
Wel lekkere brownies gebakken vandaag, best trots op, ook al ben ik de enige hier die ze eet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oke, als jij je pinpas mee hebt kun je alle ingredienten kopen om zelf ragout te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm vind ik niet, de champignons en kip of wat er ook in zit smaakt naar karton en er is geen enkele smaak aanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ah ja die.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
pasteibakjes?
daar doe ik liever van die ragout in.
Ow ragout was dat idd. Ik zit verkeerd te denken.
Sorry FF je kan mijn antwoord negeren.![]()
![]()
Nee te lui voor bestel wel chinees ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke, als jij je pinpas mee hebt kun je alle ingredienten kopen om zelf ragout te maken.![]()
Lekker wees blij dat ff ze niet eet. Des te meer heb je zelfquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef Soulraven het volgende:
Wel lekkere brownies gebakken vandaag, best trots op, ook al ben ik de enige hier die ze eet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef Soulraven het volgende:
Wel lekkere brownies gebakken vandaag, best trots op, ook al ben ik de enige hier die ze eet.![]()
![]()
moet jij wetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind rijst met ragout kapot lekker![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ja die.
Ow ragout was dat idd. Ik zit verkeerd te denken.
Sorry FF je kan mijn antwoord negeren.
liever patatjes met een eierbalquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee te lui voor bestel wel chinees ofzouh nee dat vind ik te zachtquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind rijst met ragout kapot lekkerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dan maak je hem hardquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
liever patatjes met een eierbal
[..]
uh nee dat vind ik te zacht
Zonder wrijving geen glans![]()
Nizno heeft liever iets ha-quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
liever patatjes met een eierbal
[..]
uh nee dat vind ik te zacht
Ja ik ben dus even naar de supermarkt tot zo daaaaaaaag![]()
![]()
A lekkere patatjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geeft nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar.ja dag hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nizno heeft liever iets ha-
Ja ik ben dus even naar de supermarkt tot zo daaaaaaaagOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Loretta Schrijverquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef mario390 het volgende:
WEET JE WELKE FAMOUS VROUW 1984 met Kevin Bacon,Lori Singer
BIJ FOOTLOOSE METGESPELT HEEFT??![]()
famous, waarom maakt mijn dirty mind daar flamoes van?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hou van flamoes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zoek zelf maar opquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef mario390 het volgende:
WEET JE WELKE FAMOUS VROUW 1984 met Kevin Bacon,Lori Singer
BIJ FOOTLOOSE METGESPELT HEEFT??
Footloose (1984) - IMDbOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Check dit dan
https://l.facebook.com/l.(...)aAi7NziOZLpkR640RcCQ“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1095 / 6657
2. PlymouthFury / 773 / 5011
3. devzero / 608 / 2550
4. FreshFruit / 489 / 3963
5. Dr.Mikey / 462 / 3105
6. skysherrif / 460 / 4233
7. dud0r / 445 / 3300
8. aKboR / 433 / 2605
9. engine / 396 / 2389
10. Nizno / 365 / 4299
11. Jippie68 / 353 / 3379
12. mario390 / 269 / 2540
13. Mrsloveable / 231 / 1939
14. madam-april / 212 / 2852
15. 88-4 / 161 / 1534
16. Mickytjuh / 160 / 1762
17. Filosoofert / 104 / 898
18. PoezeligDing / 101 / 1056
19. SoS87 / 96 / 393
20. Pumpalov / 84 / 654SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
lukt niet, krijgt melding, facebook wordt afgeslotenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
Check dit dan
https://l.facebook.com/l.(...)aAi7NziOZLpkR640RcCQOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik weet wel vor hier was de vraagquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoek zelf maar op
Footloose (1984) - IMDb![]()
ow lama het is een reddit filmpjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Soul gaat het probieren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
lukt niet, krijgt melding, facebook wordt afgesloten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij is leuk. Zag hem vanmorgen voorbij komen op fb. Hoe komen ze er op hè.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als jij dat gebruikt houd ik het bij mn wcpapier dat ik al had ingeslagen omdat bol bulkaanbieding had en ik nog een bol kadobon hadquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Soulraven het volgende:
https://i.imgur.com/lNs7hAH.gifv
Zo doen we dat FFOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
lukt niet, krijgt melding, facebook wordt afgeslotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je kan gewoon op verder klikken en kom je op reddit uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:31 schreef Soulraven het volgende:
https://i.imgur.com/lNs7hAH.gifv
Zo doen we dat FF
alvast een voorraadje inslaan voor geval de winkels 20 jaar dicht gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:33 schreef Soulraven het volgende:
De logica ook. Wat moet je met 10 hoofdkussens?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die bon had je van Danny gekregen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij dat gebruikt houd ik het bij mn wcpapier dat ik al had ingeslagen omdat bol bulkaanbieding had en ik nog een bol kadobon had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neequote:Op donderdag 19 maart 2020 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bon had je van Danny gekregen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hahahaha.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had toch best gekund? In je FOK kerstpakket.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:33 schreef mario390 het volgende:
de antwort is
jessica carty van sex and the city heeft 1984 bij
Footloose metgespelt![]()
Wat is footloose?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet ook dat dat niet waar isquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag de volgende,deze stond al gepland.Sweet but not that sweet !![]()
dan zitten je voeten losquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt wel.Dot kwam met de quote,en ik zei prima TT.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je weet ook dat dat niet waar is
Lees maar even terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat een irritante clickbait titel, dacht dat ze in elkaar was gemept omdat ze oproep thuis te blijvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:38 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-gezicht-blijf-thuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Opriep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een irritante clickbait titel, dacht dat ze in elkaar was gemept omdat ze oproep thuis te blijven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan jij mij de volgende keer appen als het dringend isquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan jij mij over 15 minuten appen dat ik mijn pinpas niet moet vergeten.
![]()
Ik zei daarvoor al dat ik al dagen wacht om mijn tt er eens in te gooien en haags zei dan is hij voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel.Dot kwam met de quote,en ik zei prima TT.
Lees maar even terug.
En dan ineens kom jij nog eens en moet een ander nog je tt verzinnen ook nog.
Dus ja klojoSweet but not that sweet !![]()
ja bedoel ik. zal ook tv te luisteren in tijd dat ik tiktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een irritante clickbait titel, dacht dat ze in elkaar was gemept omdat ze oproep thuis te blijven![]()
Nee skeet,wij waren al eerder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik zei daarvoor al dat ik al dagen wacht om mijn tt er eens in te gooien en haags zei dan is hij voor jou.
Dus ja klojo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat is gewoon ruk aan die telegraaf titels.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Koppig meisje die Lexy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had ver voor er een nieuwe tt moest komen al gezegd Haags is voor mannen of zoiets dergelijks als een reactie op zijn post van man man manquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik zei daarvoor al dat ik al dagen wacht om mijn tt er eens in te gooien en haags zei dan is hij voor jou.
Dus ja klojoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee poepie echt niet! Ik wacht alquote:
Dagen om eens een keer te kunnen openen maar ik krijg nooit de kans als ik lapo heb word ik gekaapt en als ik er netjes om vraag dan nog dus. Focking itritant maar je mag hoor ik hoef niet meer.Sweet but not that sweet !![]()
rustaghOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Straks heb ik het gedaan. Was gewoon een reactie op een post van Haagsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt van 7 nu 21 gemaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:43 schreef moemoe het volgende:
7 eieren tegelijk uitgebreid bij Pokemon Go.
Boodschappen doen is leuk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik kom niet meer in mijn account. Nieuwe foon en het wachtwoord ben ik vergeten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:43 schreef moemoe het volgende:
7 eieren tegelijk uitgebroed bij Pokemon Go.
Boodschappen doen is leuk.
En de code die ze je sturen om hem.terug te halen krijg ik niet binnen.![]()
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heb ik het gedaan. Was gewoon een reactie op een post van Haags
Dot haar schuld.![]()
![]()
Nope ! Niet als er zo gedaan word.. maar ik ben nu weer rustig ik heb mn gram gegeven en daar blijf ik bij.quote:
Ik ga ook geen topic meer openen.Sweet but not that sweet !![]()
ik heb er niet meer naar omgekeken toen ik een nieuwe foon nam, scheelt een hoop stress dat je niet het gevoel hebt meer en meer te bewegen en naar die plekken te gaan en allesquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in mijn account. Nieuwe foon en het wachtwoord ben ik vergeten.
En de code die ze je sturen om hem.terug te halen krijg ik niet binnen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stel je niet zo aan zeg.Wat mij betreft laat je deze TT veranderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nope ! Niet als er zo gedaan word.. maar ik ben nu weer rustig ik heb mn gram gegeven en daar blijf ik bij.
Ik ga ook geen topic meer openen.
Corona is erger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goed bezig providerstwitter:obk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 19:58:29Wauw. Mijn Turkse telefoonprovider heeft de naam @vodafone omgezet in #EvdeKal, wat zoveel wil zeggen als: blijf thuis. https://t.co/DZUBfbSCle reageer retweet
twitter:pbannink twitterde op donderdag 19-03-2020 om 20:43:04@obk @vodafone Hier in Saudi ook #stayhome https://t.co/l0XqipLlzx reageer retweet
twitter:eriksjoerdnauta twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:19:31The mobile provider @KorekTelecom changed their carrier name #StayHome https://t.co/ZGndpkuw6d reageer retweet
Tsss je bent het ik weet niet hoor maar wie trekt nu wat uit zn verband?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.Wat mij betreft laat je deze TT veranderen.
Corona is erger.Sweet but not that sweet !![]()
weet je nu wat Footloose is? of nog niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.Wat mij betreft laat je deze TT veranderen.
Corona is erger.
![]()
Kick off my sunday shoes!quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je nu wat Footloose is? of nog niet?Sweet but not that sweet !![]()
Dit is toch The breakfast club?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee das pas morgenvroegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ich meinte der film in kino.quote:
ach du arschquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mijn tekenleraarquote:Sweet but not that sweet !![]()
Deze man weet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee Breakfast Club is ook 1984 maar daar is Simple Minds Dont You
PF in the house.
listen very varefullyquote:
i shal say this only onceOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je hadde geliekquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
listen very varefully
i shal say this only once
In mijn herinnering was het i only say this onceSweet but not that sweet !![]()
Ja, was leuk altijd. Good meurningquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
listen very varefully
i shal say this only once![]()
nee ik idiot het gevt geen jessica carty in sex and the city![]()
![]()
de heet Sara Jessica Parker ,maar zij was bij Footloose![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
listen very varefully
i shal say this only onceOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ehrmquote:.
Je kunt nu sneller eieren uitbroeden vanwege Corona.
Nooooquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in mijn account. Nieuwe foon en het wachtwoord ben ik vergeten.
En de code die ze je sturen om hem.terug te halen krijg ik niet binnen..
Ik zou dan Niantic even een berichtje sturen via Facebook of Twitter.
![]()
nee dat was die andere gast die goetmeurning zei die alles verbasterdequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
goed bezigquote:je zei uitgebreidquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ehrm.
Je kunt nu sneller eieren uitbroeden vanwege Corona.
Prutser.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:57 schreef mario390 het volgende:
nee ik idiot het gevt geen jessica carty in sex and the city![]()
![]()
de heet Sara Jessica Parker ,maar zij was bij Footloose“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:59 schreef skysherrif het volgende:
En huisgenoot had gekookt en over voor mij dus hoef ook niet te koken genot
Ja die agentquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat was die andere gast die goetmeurning zei die alles verbasterde![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ach , en zo had je wat van die series. Fawlty towers met John Cleese wel 5 x gekeken. Geweldig was dat![]()
heb laatst Bones helemaal terug gekeken
zit nu half in CastleOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ab Fab blijft mijn favo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Ach , en zo had je wat van die series. Fawlty towers met John Cleese wel 5 x gekeken. Geweldig was dat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat zei je vorige keer ook toen ik iets over je opmerking zeiquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik ga nog even verder aan jou snuffelen hoor de komende dagen.
Sommige series blijven altijd goed om nog eens terug te kijken. Breaking bad was wel heel goed vond ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:03 schreef Nizno het volgende:
heb laatst Bones helemaal terug gekeken
zit nu half in Castle![]()
Ik ken je nog niet goed genoeg om je opmerkingen te duidenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zei je vorige keer ook toen ik iets over je opmerking zei.
![]()
ook iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Sommige series blijven altijd goed om nog eens terug te kijken. Breaking bad was wel heel goed vond ik.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik merk tquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet goed genoeg om je opmerkingen te duiden.
Jij bent wel slim.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet goed genoeg om je opmerkingen te duiden.
Soprano`s dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En dan had je dexter nog. Ook top“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oehhhhh what does this button do???quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En dan had je dexter nog. Ook top
omelette du fromage!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
o nee dat heette Dexters Laboratory
Nee doos,een andere Dexter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhhh what does this button do???
omelette du fromage!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De ridder is ook een leuke serieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ahahahahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Floris
Q&QOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De 7sprong.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jij komt van vele jessica's en sara's??quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:10 schreef mario390 het volgende:
ik kom van vele jessicas en sara´s misched masched in kopOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik weet t, zat maar te jennenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was dexter die bij politie werkten en zelf de misdadigers ombracht. Heel spannend vaakHamelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
de stratenmaker op zee showOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij komt hij komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al die jessica's en sara'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tot zo 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan er maar druk mee zijn de hele dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de poppenkraam.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet t, zat maar te jennen
[..]
Hamelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sleutel heb je toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
titatovenaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Theo & Thea.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
achterwerk in de kastquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kappen nu,dit is geen MEN.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahahahaquote:
ik zat net te bedenken, de asperges worden straks waarschijnlijk erg goedkoop nu alle restaurants dicht zijn.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rembo& Rembo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Film van ome willemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Asperges.
halt deineklappequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
tu googlenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekkerrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik gooi de laptop uit....
morgen weer vroeg dag... tjuus![]()
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:18 schreef Nizno het volgende:
Slaap,lekker Niz. Tot morgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:18 schreef Nizno het volgende:
Slaaplekker nizziequote:Op donderdag 19 maart 2020 22:18 schreef Nizno het volgende:
![]()
![]()
![]()
Next.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je nu nog aan het koken sky.?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij let echt niet op hé?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. En van alles aan het doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jippie. Ben je druk zie je bijna niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je zoon Jjippie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij? 🥺quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:25 schreef Jippie68 het volgende:
Nog iets gemist vandaag behalve punten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: