graag gedaanquote:
Sara is iemand die Mario noemde. Iemand die daar woont en Corona heeft. Sara Corona noemen ze haar hierquote:
Ik had het toen in van die kuipjes van bladerdeeg, weet niet meer hoe dat heet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:10 schreef Nizno het volgende:
hier het basicmerk gwoon. ook pr
[..]
ima te doen
Doe hem dan vast in je zak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan jij mij over 15 minuten appen dat ik mijn pinpas niet moet vergeten
ik zal je de volgende keer appenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
bedenk me net dat ik ook wel een pak choco mee had kunnen nemen toen ik in de winkel was
Ik wil ook naar de winkelquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
bedenk me net dat ik ook wel een pak choco mee had kunnen nemen toen ik in de winkel was
pasteibakjes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had het toen in van die kuipjes van bladerdeeg, weet niet meer hoe dat heet.
Was wel lekker.
neem jij je pinpas maar gewoon meequote:Op donderdag 19 maart 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zal je de volgende keer appen
lulquote:
in die bladerdeegbakkies is die uit blik wel te nassen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:19 schreef skysherrif het volgende:
ragout uit blik is wel 1 van de meest smerige dingen die er is
zelfgemaakte ragout is dan weer 1 vn de lekkerste dingen
Ben ook niet zo gek op blik voer. Trouwens helemaal niet op kant en klaar producten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:19 schreef skysherrif het volgende:
ragout uit blik is wel 1 van de meest smerige dingen die er is
zelfgemaakte ragout is dan weer 1 vn de lekkerste dingen
Hmmm vind ik niet, de champignons en kip of wat er ook in zit smaakt naar karton en er is geen enkele smaak aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
in die bladerdeegbakkies is die uit blik wel te nassen.
brownies met wat groens?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:20 schreef Soulraven het volgende:
Wel lekkere brownies gebakken vandaag, best trots op, ook al ben ik de enige hier die ze eet.
oke, als jij je pinpas mee hebt kun je alle ingredienten kopen om zelf ragout te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm vind ik niet, de champignons en kip of wat er ook in zit smaakt naar karton en er is geen enkele smaak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |