Hier is hamsterronde 2 begonnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.
Ga ik zeker proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
met rijst en doperwtjes is het een heerlijke backupmaaltijd voor als je geen zin hebt uitgebreid te koken
Hoorde het van FF ennuh. Blokken mag hier. Beterschap voor allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef Soulraven het volgende:
Mijn zus is hoogst waarschijnlijk al ziek, en haar dochter, mijn nichtje heeft zwakke longen.
(Sorry als ik iemand blok, ik kan die seconden niet zien, ik doe mijn best.)
Mooie post Dot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:07 schreef Dotteke het volgende:
]
[..]
Hpja. Hoorde het al van FFde het van FF ennuh. Blokken mag hier.
Mafklappersquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Soul krijgt gewoon bedreigingen omdat ze het post.
ik vind het lekker, dus hoop jij daar ookquote:
Ligt eraan welk merk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Goulash uit blik,is dat een beetje te nassen?
Staat on the list.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk.
Ik had van AH eigen merk, die was wel binnen te houden geloof ik.
ima te doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk.
Ik had van AH eigen merk, die was wel binnen te houden geloof ik.
Ja ik dacht laat ik ff weer eens een reden geven om voor schoolmeester te spelen.quote:
De politie doet niet aan actief checken heb ik al te horen gekregen. Je kunt een melding doen bij de gemeente. Mja die doen ook geen fuck gok ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mafklappers
Ik had denk de politie gebeld als ik zie dat er ergens een kroeg open was. En er mensen in zaten
goedquote:
Jij, dud0rquote:
quote:
Rare quotes steeds. Je moet echt opletten.quote:
de zus van saraquote:
Dat is dan raar. De krant?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De politie doet niet aan actief checken heb ik al te horen gekregen. Je kunt een melding doen bij de gemeente. Mja die doen ook geen fuck gok ik.
Dus dan werken die maatregelen lekker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |