Ja serieus waar, wist niet wat ik zag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz. Meen je niet. Sukkels of niet
Hallo Soul. Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Soulraven het volgende:
Goedenavond. Ik kom me even melden. Soul. Volgens facebook net zo erg als de Nazi's en net zo lelijk als mijn naakthond(die overigens fucking knap ja, hoe durven ze)
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine lekker weer thuis. Boodschappen binnen ?
Ja die mogen niet eens open zijn. Rare mensen ook die daar gaan zitten nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja serieus waar, wist niet wat ik zag.
Een aantal winkels waren nog open maar de meesten dicht. Maar een cafe vind ik wel heel raar.
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Soul. Geen idee waar je het over hebt
En Soul krijgt gewoon bedreigingen omdat ze het post.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las zoiets, we lette daarom er ook op bij ons, maar hier dus ook.
Raar contrast, bij de supermarkt plexiglas en zo en daar aan de bar zitten ze gewoon gezellig te keuvelen.
hier idd ook niet, moest even een blikje goulash halen, maar schappen prima gevuld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.
O dat is beter. Hier schijnen er veel lege schappen te zijn. Te. Zien op de foto’s op fbquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Was nog best druk in de supermarkt. Maar geen lege schappen gezien.
tokkiesquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.
die snappen echt niet waarom regels gelden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo kunnen dat de kroeg nog open was en nu krijg ik allerlei gezellige berichtjes op facebook over wat een nsb'er ik ben.
Bijzonder treurig weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soulquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat erg. Mensen blijven spelen met de levens van anderen. En als Er wat van zegt ben je dus een nsb,r ben eigenlijk wel benieuwd of de politie er wat aan doet als er nog een kroeg open isquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier idd ook niet, moest even een blikje goulash halen, maar schappen prima gevuld.
Ja echt belachelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die mogen niet eens open zijn. Rare mensen ook die daar gaan zitten nu
goed te horen dat jij ook weer op stee bentquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Soul krijgt gewoon bedreigingen omdat ze het post.
Nee echt niet. Die mogen van mij wel gestraft worden. Ze kunnen andere besmetten en die kunnen er wel door overlijden. Aanpakken die lui.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
die snappen echt niet waarom regels gelden.
met rijst en doperwtjes is het een heerlijke backupmaaltijd voor als je geen zin hebt uitgebreid te kokenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Goulash uit blik,is dat een beetje te nassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |