wat een irritante clickbait titel, dacht dat ze in elkaar was gemept omdat ze oproep thuis te blijvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:38 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-gezicht-blijf-thuis
Opriep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een irritante clickbait titel, dacht dat ze in elkaar was gemept omdat ze oproep thuis te blijven
Kan jij mij de volgende keer appen als het dringend isquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan jij mij over 15 minuten appen dat ik mijn pinpas niet moet vergeten
Ik zei daarvoor al dat ik al dagen wacht om mijn tt er eens in te gooien en haags zei dan is hij voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel.Dot kwam met de quote,en ik zei prima TT.
Lees maar even terug.
ja bedoel ik. zal ook tv te luisteren in tijd dat ik tiktequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een irritante clickbait titel, dacht dat ze in elkaar was gemept omdat ze oproep thuis te blijven
Nee skeet,wij waren al eerder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik zei daarvoor al dat ik al dagen wacht om mijn tt er eens in te gooien en haags zei dan is hij voor jou.
En dan ineens kom jij nog eens en moet een ander nog je tt verzinnen ook nog.
Dus ja klojo
ja dat is gewoon ruk aan die telegraaf titels.quote:
Ik had ver voor er een nieuwe tt moest komen al gezegd Haags is voor mannen of zoiets dergelijks als een reactie op zijn post van man man manquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik zei daarvoor al dat ik al dagen wacht om mijn tt er eens in te gooien en haags zei dan is hij voor jou.
En dan ineens kom jij nog eens en moet een ander nog je tt verzinnen ook nog.
Dus ja klojo
Nee poepie echt niet! Ik wacht alquote:
Straks heb ik het gedaan. Was gewoon een reactie op een post van Haagsquote:
je hebt van 7 nu 21 gemaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:43 schreef moemoe het volgende:
7 eieren tegelijk uitgebreid bij Pokemon Go.
Boodschappen doen is leuk.
Ik kom niet meer in mijn account. Nieuwe foon en het wachtwoord ben ik vergeten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:43 schreef moemoe het volgende:
7 eieren tegelijk uitgebroed bij Pokemon Go.
Boodschappen doen is leuk.
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heb ik het gedaan. Was gewoon een reactie op een post van Haags
Nope ! Niet als er zo gedaan word.. maar ik ben nu weer rustig ik heb mn gram gegeven en daar blijf ik bij.quote:
ik heb er niet meer naar omgekeken toen ik een nieuwe foon nam, scheelt een hoop stress dat je niet het gevoel hebt meer en meer te bewegen en naar die plekken te gaan en allesquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in mijn account. Nieuwe foon en het wachtwoord ben ik vergeten.
En de code die ze je sturen om hem.terug te halen krijg ik niet binnen.
Stel je niet zo aan zeg.Wat mij betreft laat je deze TT veranderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nope ! Niet als er zo gedaan word.. maar ik ben nu weer rustig ik heb mn gram gegeven en daar blijf ik bij.
Ik ga ook geen topic meer openen.
twitter:obk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 19:58:29Wauw. Mijn Turkse telefoonprovider heeft de naam @vodafone omgezet in #EvdeKal, wat zoveel wil zeggen als: blijf thuis. https://t.co/DZUBfbSCle reageer retweet
twitter:pbannink twitterde op donderdag 19-03-2020 om 20:43:04@obk @vodafone Hier in Saudi ook #stayhome https://t.co/l0XqipLlzx reageer retweet
twitter:eriksjoerdnauta twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:19:31The mobile provider @KorekTelecom changed their carrier name #StayHome https://t.co/ZGndpkuw6d reageer retweet
Tsss je bent het ik weet niet hoor maar wie trekt nu wat uit zn verband?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.Wat mij betreft laat je deze TT veranderen.
Corona is erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |