Met het overschot aan groentenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
met welk eten gaan we onze dieren voeren dan
quote:
en smiddags lekker op t terras.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sociale onthouding in Nederland...
Schouder aan schouder klappen voor de zorg...
Naar buitenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met het overschot aan groenten
En deels kan je ze ook naar buiten sturen...
Nouja toen in Belgie alle horeca dicht ging en mensen over de grens gingen zuipen zit hetzelfde er misschien ook wel aan te komen voor Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef Fukushima het volgende:
België:
- alle winkels sluiten behalve: kranten, apotheek, supermarkt, banken.
- woon werk verkeer mag,meer niet
vanaf morgen, persco komt er asap aan
Dat doen ze nu al hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ze over een week of twee nog wel eens horen. Dan gaan ze zich pas echt te pletter werken. Dan wil ik meeklappen.
Wtf heeft MGTOW hiermee te makenquote:
wat zei je? ga s naar binnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
jezus wat een geklap in AmsterdamMensen op straat ook die massaal klappen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Salina het volgende:
Ik hoor een hond blaffen. Erg irritant.
En al die mensen die klappen: leuk hoor.
En morgen weer met zijn allen naar de speeltuin of het park. Lekker weertje!![]()
Het is toch vanaf balkons en tuinen? Dus iedereen vanaf zijn eigen terreinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sociale onthouding in Nederland...
Schouder aan schouder klappen voor de zorg...
Deze corona crisis zal nog veel relaties doen stranden, vrees ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Door de toegenomen spanning in de supermarkt zie je ook meer gekibbel tussen stelletjes onderling. De één wil meer meenemen dan de ander. De één wil z.s.m. weg de ander wil nog dit en dat pakken, onenigheid over in welke rij bij welke kassa ze gaan staan etc.
Waar zit jij in Den Haag? Hier in Voorburg ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaat hier een partij vuurwerk de lucht in. Wordt ook wat geklapt en getoerd.
KOEKOEK.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat doen ze nu al hoor!
Doe normaal
Dit. Goed geïsoleerd huis ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Fukushima het volgende:
gelukkig ik hoor niemand klappen, ik woon toch in een normale wijk
Ockenburgh/Kijkduinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zit jij in Den Haag? Hier in Voorburg ook
precies dat, ik hoor ook nooit dat er geklapt is als een vliegtuig door het landingsgestel breekt en in het weiland tot stilstand komt, juist DAN moet je klappen. stelletje mafklappersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ze over een week of twee nog wel eens horen. Dan gaan ze zich pas echt te pletter werken. Dan wil ik meeklappen.
Hier ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zit jij in Den Haag? Hier in Voorburg ook
als het niet zo is, geldt het voor all die andere EU landen, het beleid van NL staat haaks op dat van het WHO en diverse online doctors, zoals Campbellquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat in ongelijk krijg, dat zal ik tzt ook gewoon toegeven, maar waar ik een beetje moe van word zijn de FOK!-experts die menen dat heel dit beleid ons gegarandeerd richting doom stuurt.
https://www.dailymail.co.(...)irus-quarantine.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Deze corona crisis zal nog veel relaties doen stranden, vrees ik
Bij RTL4 zag ik een hele meute bij elkaar staan. Alles voor het cameramomentje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is toch vanaf balkons en tuinen? Dus iedereen vanaf zijn eigen terrein
Ik heb ook gefapt ....uuh geklaptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb ook geklapt achter mijn bureau.
https://www.ad.nl/dossier(...)en-zzp-ers~a3523299/quote:20:04
De Franse gezondheidsautoriteiten meldden 27 nieuwe sterfgevallen als gevolg van het coronavirus, tot een totaal van 175, of een stijging van ongeveer 18 procent.
Tijdens een persconferentie zonder journalisten zei de directeur van de gezondheidsdienst, Jerome Salomon, dat het aantal besmettingsgevallen was gestegen tot 7730, tegen 6633 op maandag. Dat is een stijging van 16,5 procent in 24 uur tijd.
Salomon zei dat 699 mensen in een ernstige toestand verkeren en levensondersteuning nodig hebben.
Jonko geklapt zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb ook geklapt achter mijn bureau.
daar zeg je wat, dat zal dan alleen werken als de grens dichtgaatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja toen in Belgie alle horeca dicht ging en mensen over de grens gingen zuipen zit hetzelfde er misschien ook wel aan te komen voor Nederland.
Hoop ik.
Vandaag al bericht gekregen van een aantal winkels in m'n email. Tommy Hilfiger stores dicht, Mediamarkt aangepaste openingstijden, WE aangepaste openingstijden.
IKEA ook al dicht las ik.
bijna net zoveel als NL. sickquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)en-zzp-ers~a3523299/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |