Met het overschot aan groentenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
met welk eten gaan we onze dieren voeren dan
quote:
en smiddags lekker op t terras.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sociale onthouding in Nederland...
Schouder aan schouder klappen voor de zorg...
Naar buitenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met het overschot aan groenten
En deels kan je ze ook naar buiten sturen...
Nouja toen in Belgie alle horeca dicht ging en mensen over de grens gingen zuipen zit hetzelfde er misschien ook wel aan te komen voor Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef Fukushima het volgende:
België:
- alle winkels sluiten behalve: kranten, apotheek, supermarkt, banken.
- woon werk verkeer mag,meer niet
vanaf morgen, persco komt er asap aan
Dat doen ze nu al hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ze over een week of twee nog wel eens horen. Dan gaan ze zich pas echt te pletter werken. Dan wil ik meeklappen.
Wtf heeft MGTOW hiermee te makenquote:
wat zei je? ga s naar binnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
jezus wat een geklap in AmsterdamMensen op straat ook die massaal klappen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Salina het volgende:
Ik hoor een hond blaffen. Erg irritant.
En al die mensen die klappen: leuk hoor.
En morgen weer met zijn allen naar de speeltuin of het park. Lekker weertje!![]()
Het is toch vanaf balkons en tuinen? Dus iedereen vanaf zijn eigen terreinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sociale onthouding in Nederland...
Schouder aan schouder klappen voor de zorg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |