Dat is ook zo, maar ja werken in dat beroep lijkt me ook niet lekker nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geloof je direct
ex heeft op het werk maar aangegeven dat ze haar vakantie wel in gaat korten (werkt in beroep waar ze het nu juist extra druk hebben). ook eigen belang want ja wat kunnen we straks doen in een vakantie als je nog nergens naar toe kan.
twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:25:03oh my god, the chicago aquarium closed due to coronavirus, so they let the penguins run around and check out the other exhibits. (staff was present.) https://t.co/YGa8CugymE reageer retweet
PENGUINquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef skysherrif het volgende:
twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:25:03oh my god, the chicago aquarium closed due to coronavirus, so they let the penguins run around and check out the other exhibits. (staff was present.) https://t.co/YGa8CugymE reageer retweet
![]()
Ik vermoed maar zo dat internet overbelast gaat raken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef Nattekat het volgende:
We voeren nu videogesprekken. Nou wist ik dat het internet hier zo nu en dan besluit om even niks meer te doen, maar dat wordt dan pas echt heel duidelijk
Waarom incognito?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik was lekker op de bank gaan zitten met de telefoon.
Ga maar weer de laptop aangooien dat gescrol met al die plaatjes hier
@:Nizno heb het gevonden hoor dat incognito thnx voor de tip WIst het niet
Hmmmm misschien moet ik dan even een live versie zoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:39 schreef moemoe het volgende:
Oja, Wonderwall @:skysherrif:
Gallagher said,
“I went to see Ryan Adams in Manchester… So he’s playing away and he just does ‘Wonderwall’ right in the middle of the set. The fucking place went silent. It was so beautiful. I was just like, ‘Fucking Jesus Christ what a fucking song!’ Afterwards, I told him, ‘You can have that song, man, because we could never quite get it right.’
Even een vage bron, maar dit heb ik vaker gelezen erover.
En die cover komt best vaak terug bij ''beste covers ooit''.
zij loopt geen extra risico. doet alleen achtergrond werkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ja werken in dat beroep lijkt me ook niet lekker nu
Veel risico's loopt je. Respect voor die mensen
topquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik was lekker op de bank gaan zitten met de telefoon.
Ga maar weer de laptop aangooien dat gescrol met al die plaatjes hier
@:Nizno heb het gevonden hoor dat incognito thnx voor de tip WIst het niet
ik denk dat het wel mee zal vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat internet overbelast gaat raken.
Iedereen doet nu vergaderingen via internet en veel zitten uit verveling op internet
wij zijn handigquote:
nee er zijn sites die hebben innlogbetaalmuurquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef skysherrif het volgende:
Met incognito kan dat ook lang niet altijd bij elke site toch of heb je daar ook weer een maximum op
vooral op amerikaanse sites waar ik ook geen abbo heb is het echt klote, Times en WaPoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee er zijn sites die hebben innlogbetaalmuur
die omzeil je niet, maar telegraaf bijv wel
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vooral op amerikaanse sites waar ik ook geen abbo heb is het echt klote, Times en WaPo
Best een leuk liedjequote:
Ikhad net mijn dochter aan de foonquote:
Ik klik al die youtubjes hier niet eens aan moemoequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Best een leuk liedje.
Met een reggae-sound @:dotteke.
denk dan eerder dat het ligt aan de aanbieder van die lessen die niet berekend is op vele tegelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikhad net me dochter aan de foon
Bij haar loopt het ook vast, nu les via internet
Ook haar kind moet twee uur perdag op internet les doen
Hoe dan als je maar 1 pc hebt en hoe dan als het vast loopt
Gaat nog wel een puntje worden denk ik
Ze had al 1 dag in de wees les via internet en 1 dag in de week naar schoolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dan eerder dat het ligt aan de aanbieder van die lessen die niet berekend is op vele tegelijk.
niet aan het internet in het algemeen
Ik klik vooral bij @Dr.Mikey niet, want hij doet het eromquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik al die youtubjes hier niet eens aan moemoe
Heb de radio op mijn laptop aan dan met ik die steeds uitzetten
twitter:SanneVroom twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:43:42Voor alle ouders met kinderen, dit langere thuisblijven is ideaal om samen plantjes te gaan kweken.
Gewoon met dat wat je al in huis hebt.
Neem bijvoorbeeld een tomaat (maakt niet uit welke) en snijd die in vieren en doe die in wat aarde (mag gewoon uit de tuin of uit de grote reageer retweet
dit nummer is leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik klik vooral bij @:dr.mikey niet, want hij doet het erom.
Bij de rest soms wel. Nu heb ik toevallig even tijd vrij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff naar hornbach zo, mij benieuwen qua drukte daar
Dat dus jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Hier komen zoveel van die Nederlandse )()&(% nummers voor bij dat ik niet eens meer de moeite doe om te kijken wat het is wat er voor bij komt
IK heb zoiets als ik iets wil luisteren ga ik zelf wel op zoek
Er zullen maar heel weinig plekken in Nederland zijn waar het een probleem wordt. Providers zitten bij lange na niet aan het max van hun kunnen op de drukste tijdstippen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat internet overbelast gaat raken.
Iedereen doet nu vergaderingen via internet en veel zitten uit verveling op internet
verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Hier komen zoveel van die Nederlandse )()&(% nummers voor bij dat ik niet eens meer de moeite doe om te kijken wat het is wat er voor bij komt
Het is toch erg dat mensen niet zouden weten wat ze met hun kinderen moeten doen nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef Nizno het volgende:
mocht je niet weten wat je met de kinderen aan moet
hier een heel draadjetwitter:SanneVroom twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:43:42Voor alle ouders met kinderen, dit langere thuisblijven is ideaal om samen plantjes te gaan kweken.
Gewoon met dat wat je al in huis hebt.
Neem bijvoorbeeld een tomaat (maakt niet uit welke) en snijd die in vieren en doe die in wat aarde (mag gewoon uit de tuin of uit de grote reageer retweet
Gewoon foute uur luisteren met echte Nederlandse bagger.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Zo is datquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch erg dat mensen niet zouden weten wat ze met hun kinderen moeten doen nu.
Er valt genoeg met je kinderen te doen.
Wonderwall is wel een klassiekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm misschien moet ik dan even een live versie zoeken
Ben sowieso ook geen fan van Wonderwall van Oasis hoor
Ik hou niet helemaal niet van die Nederlandse bagger.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon foute uur luisteren met echte Nederlandse bagger.
tuulk maar ja, misschien is het kweken van groente of kruiden nog wel een leuk extraatjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch erg dat mensen niet zouden weten wat ze met hun kinderen moeten doen nu.
Er valt genoeg met je kinderen te doen.
Iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon foute uur luisteren met echte Nederlandse bagger.
ik ken het ook wel als klassieker, maar ik vind hem gewoon echt niet leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wonderwall is wel een klassieker.
Maar misschien anders voor mij omdat ik ermee opgroeide en ook best vaak zong bij karaoke.
Best tof nog om te zingen, omdat je ''denkt'' dat het nummer begint, maar dat dan toch niet zo is.
Gelukkig zit er ook Engelse bagger tussen. En nummers die gewoon goud zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet helemaal niet van die Nederlandse bagger.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet helemaal niet van die Nederlandse bagger.
twitter:Ponckster twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 09:27:31Dag 3. Zojuist mijn echtgenoot opgegeten. Nu wachten op de politie. reageer retweet
Dat is waar. Er is genoeg keus voor ieder wat wilsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook Engelse bagger tussen. En nummers die gewoon goud zijn.
Die hebben hun eigen rip-off.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Er is genoeg keus voor ieder wat wils
Ik heb de hele dag eigenlijk radio 538 opstaan
Heel veel paniekerige Nederlanders willen dat ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Die Fransen mogen niet eens de straat meer op
Oh, ik dacht: ''goh, die lijkt op de zangeres van Sixpence none the richer''quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
NOu gaan jullie vanavond ook om 20.00 uur buiten staan klappen voor alle mensen die nu nog werken
IK ben te nuchter voor dat soort dingen.
alsof die lui zien dat ik in mijn tuin sta te klappen
Hoedewattequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
NOu gaan jullie vanavond ook om 20.00 uur buiten staan klappen voor alle mensen die nu nog werken
IK ben te nuchter voor dat soort dingen.
alsof die lui zien dat ik in mijn tuin sta te klappen
Te makkelijk om in te koppen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ken het ook wel als klassieker, maar ik vind hem gewoon echt niet leuk
Kan me dat wel voorstellen als je bij een van de risico groepen hoortquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel paniekerige Nederlanders willen dat ook
Nooit van gehoord moemoequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef moemoe het volgende:
Vind je Suzan & Freek wel leuk @:dotteke?
Nizno dit is al de 2e keer dat je binnen enkele minuten precies hetzelfde twitterlinkje post die ik al had gepost.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:55 schreef Nizno het volgende:
geweldig, dierentuin gesloten dus de pinguins mochten eens kijken bij anderen
ja ik kan datquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nizno dit is al de 2e keer dat je binnen enkele minuten precies hetzelfde twitterlinkje post die ik al had gepost.
Als je naar de winkel gaat kan je dan ff soda voor mij meenemenquote:
ik kan vrijwel allesquote:
Ik klik nietquote:
Ze was laatst in Nederland, heb je het meegekregen?quote:
Ze kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
noem 1 ding dat je kan naast onoriginele linkjes posten
deze die jij poste had ik ook al gepostquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
noem 1 ding dat je kan naast onoriginele linkjes posten
Maar dat i sheel anders dat snap je toch welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze die jij poste had ik ook al gepost
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5575 ochtend
neeeeeeeeee dan hadde nwe moeten gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze was laatst in Nederland, heb je het meegekregen?
ja want in dit geval post jij het en niet ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dat i sheel anders dat snap je toch wel
twitter:GoosR twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:53:23In totaal hebben gisteren, verspreid over drie netten, zeker 7 miljoen mensen de toespraak van Rutte gezien #sko reageer retweet
Nee niet dat maar oke ik ga het niet uitleggen want het boeit me ook eigenlijk helemaal geen reetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want in dit geval post jij het en niet iktwitter:GoosR twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:53:23In totaal hebben gisteren, verspreid over drie netten, zeker 7 miljoen mensen de toespraak van Rutte gezien #sko reageer retweet
ik post toch gewoon door, laat hem lekker zeikenquote:
Dan vertel ik je gewoon eroverquote:
net als nick en simon dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan vertel ik je gewoon erover.
Suzan & Freek zijn irl een stelletje en zingen dus ook samen. Ze klinken gezamenlijk heel mooi, maar apart van elkaar ook prima. De ene keer neemt zij de lead en de andere keer hij.
Ik vind het wel tof als er nieuwe Nederlandstalige artiesten zijn die het grote publiek ook weten te bereiken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik post toch gewoon door, laat hem lekker zeiken
hij ligt toch nog op bed dus hij vervuilt zn eigen bed met zn gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |