vooral op amerikaanse sites waar ik ook geen abbo heb is het echt klote, Times en WaPoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee er zijn sites die hebben innlogbetaalmuur
die omzeil je niet, maar telegraaf bijv wel
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vooral op amerikaanse sites waar ik ook geen abbo heb is het echt klote, Times en WaPo
Best een leuk liedjequote:
Ikhad net mijn dochter aan de foonquote:
Ik klik al die youtubjes hier niet eens aan moemoequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Best een leuk liedje.
Met een reggae-sound @:dotteke.
denk dan eerder dat het ligt aan de aanbieder van die lessen die niet berekend is op vele tegelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikhad net me dochter aan de foon
Bij haar loopt het ook vast, nu les via internet
Ook haar kind moet twee uur perdag op internet les doen
Hoe dan als je maar 1 pc hebt en hoe dan als het vast loopt
Gaat nog wel een puntje worden denk ik
Ze had al 1 dag in de wees les via internet en 1 dag in de week naar schoolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dan eerder dat het ligt aan de aanbieder van die lessen die niet berekend is op vele tegelijk.
niet aan het internet in het algemeen
Ik klik vooral bij @Dr.Mikey niet, want hij doet het eromquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik al die youtubjes hier niet eens aan moemoe
Heb de radio op mijn laptop aan dan met ik die steeds uitzetten
twitter:SanneVroom twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:43:42Voor alle ouders met kinderen, dit langere thuisblijven is ideaal om samen plantjes te gaan kweken.
Gewoon met dat wat je al in huis hebt.
Neem bijvoorbeeld een tomaat (maakt niet uit welke) en snijd die in vieren en doe die in wat aarde (mag gewoon uit de tuin of uit de grote reageer retweet
dit nummer is leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik klik vooral bij @:dr.mikey niet, want hij doet het erom.
Bij de rest soms wel. Nu heb ik toevallig even tijd vrij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff naar hornbach zo, mij benieuwen qua drukte daar
Dat dus jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Hier komen zoveel van die Nederlandse )()&(% nummers voor bij dat ik niet eens meer de moeite doe om te kijken wat het is wat er voor bij komt
IK heb zoiets als ik iets wil luisteren ga ik zelf wel op zoek
Er zullen maar heel weinig plekken in Nederland zijn waar het een probleem wordt. Providers zitten bij lange na niet aan het max van hun kunnen op de drukste tijdstippen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat internet overbelast gaat raken.
Iedereen doet nu vergaderingen via internet en veel zitten uit verveling op internet
verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Hier komen zoveel van die Nederlandse )()&(% nummers voor bij dat ik niet eens meer de moeite doe om te kijken wat het is wat er voor bij komt
Het is toch erg dat mensen niet zouden weten wat ze met hun kinderen moeten doen nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:48 schreef Nizno het volgende:
mocht je niet weten wat je met de kinderen aan moet
hier een heel draadjetwitter:SanneVroom twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:43:42Voor alle ouders met kinderen, dit langere thuisblijven is ideaal om samen plantjes te gaan kweken.
Gewoon met dat wat je al in huis hebt.
Neem bijvoorbeeld een tomaat (maakt niet uit welke) en snijd die in vieren en doe die in wat aarde (mag gewoon uit de tuin of uit de grote reageer retweet
Gewoon foute uur luisteren met echte Nederlandse bagger.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Zo is datquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch erg dat mensen niet zouden weten wat ze met hun kinderen moeten doen nu.
Er valt genoeg met je kinderen te doen.
Wonderwall is wel een klassiekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm misschien moet ik dan even een live versie zoeken
Ben sowieso ook geen fan van Wonderwall van Oasis hoor
Ik hou niet helemaal niet van die Nederlandse bagger.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon foute uur luisteren met echte Nederlandse bagger.
tuulk maar ja, misschien is het kweken van groente of kruiden nog wel een leuk extraatjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch erg dat mensen niet zouden weten wat ze met hun kinderen moeten doen nu.
Er valt genoeg met je kinderen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |